Fisher price -> Little People

Is dat onbreekbaar ofzo ?

Ik vind het zooooooooo duur!



Maar als het zijn geld waard is dan heb ik het er voor over!

Tell me!

Volens mij wel, en als het breekt zit er naar ik weet heeeeeel lang garantie op!

prima kwaliteit!!! En in elke levensfase vinden ze het wel; in het begin gewoon lekker rommelen, dan wat meer spelen en als ze 6 zijn doen ze hele toneelstukjes…tenminste dat zie ik bij mn nichtje…

geweldig spul :thumbup:

Ik vind het zijn geld ook zeker wel waard hoor… de boerderij is hier al van kasten, tafels en nog meer gegooid, er is nog geen brokje vanaf of mankementje aan te zien :thumbup:

Ik heb de boerderij een jaar geleden gekocht via mp, met allerlei poppetjes en beestjes erbij. In prima staat en ze heeft er nog steeds veel lol van. Stuk goedkoper, via mp. Even door een sopje halen en weer als nieuw.

mischa speelt bij mijn ouders nog met het fisherprice speelgoed van ons van vroeger…



Zegt wel wat over de kwaliteit toch???



Maar goed, het is idd vreselijk duur!

wij hebben de boerderij,tractor,dierentuin, en zooi auto’s,dieren en poppetjes.



Het enige waardoor het hier nog kapot is gegaan is omdat de hond een poppetje te pakken had en hem kapot gevreten heeft :shifty:

Ik vind het zijn geld wel waard.

Ik heb hier een garage en een boerderij van fisher price gekocht voor de kinderen hun verjaardag wel met 50% korting want het is idd prijzig :eh: zeker als je 2 kinderen in de zelfde maand jarig zijn :slight_smile:

Ik heb hier vergelijkbare poppetjes en dieren maar die zijn na 2 keer op de grond te zijn gestuiterd echt kapot en dat is met die van LP niet zo.

Mijn zoon gebruikt de garage wel een als bankje (wat ik dan weer niet nodig vind) maar het kan dus makkelijk 14 kg hebben :lol:



Overigens had ik voor hun verjaardag beter alleen auto`s en poppetjes kunnen kopen want die vinden ze veel leuker als de boerderij en garage zelf :angel:



Ik zou eens op mp gaan kijken daar word zoveel aangeboden, even goed schoonmaken en dat scheeld je weer een hoop geld dan dat je het nieuw koopt!

Wij hebben trouwens de grote dierenuin, de winkel, treinbaan, hondentrimsalon en wat losse spullen en allemaal dus inderdaad val-vast…Over de dierentuin (die geluid maakt als je ergens op drukt) is een emmer sop gevallen…ff drogen en het werkte gewoon nog haha…geweldig toch!

super speelgoed echt !!

absoluut t geld waard



we hebben er meerdere set’s van

en er wordt hier daaglijks mee gespeeld

Hier heeft de kleine meid toen ze 1 werd ook Little people gehad…en ze kan er prima mee gooien zonder dat het stuk gaat.



Ook van MP gehaald en even door de Dettol gehaald. Niks mis mee.

zes jaar terug hebben we het poppenhuis gekocht voor as. Die doet het nog altijd en de batterijen zijn nooit vervangen! Het ziet er nog super uit en het is zijn geld meer dan waard :thumbup:

@lydia wrote:

zes jaar terug hebben we het poppenhuis gekocht voor as. Die doet het nog altijd en de batterijen zijn nooit vervangen! Het ziet er nog super uit en het is zijn geld meer dan waard :thumbup:




Het zouden mijn woorden kunnen zijn! Ook 6 jaar oud dat huis en nooit batterijen vervangen. Niet stuk te krijgen ook, het huis (en de boerderij) zijn al een miljoen keer op de grond gevallen!

Geweldig spul :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik heb veel van een mede kokker kunnen overnemen :thumbup: :thumbup:

Ze spelen hier er beiden erg veel mee.

Hoi,



Ik vind het ook geweldig spul alleen de kinders zijn hier meer van de playmobil.



Dus daarom bied ik onze little people verzameling te koop aan.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=80529



Interesse? dan hoor ik het wel.



Conny

het heeft hier alle hoeken van de kamer gezien en niets kapot…

het kost wat maar dan heb je ook wat.

het is super kwaliteit en voor elke leeftijd leuk.

de kwa prijs ja het is duur maar af en toe leuke acties of in de aanbieding wij hebben nu na 4 jaar zowat de gehele verzameling op de nieuw poppetjes na met de beweegbare beentje deze vindt ik zelf niet leuk en passen ook niet op alles.

Bedankt voor jullie reactie’s.

Ik ben overtuigd!!

Zal ook nog eens kijken op mp.



Groetjes van Anita