Fisher Price Koninklijk Potje met Muziek

Wie heeft er ervaring met dit potje? Ik zit te denken om hem voor Noa te kopen, hij is nu in de aanbieding bij Kruidvat (van 49,95 nu voor 29,95). Maar aangezien 30 euro nog steeds heel wat duurder is dan het gemiddelde potje :wink: , ben ik toch wel benieuwd of 'ie het geld echt waard is. Dus, iemand die deze ook heeft?

Ik heb de voorganger van deze gehad. Mijn kinderen moesten er eerlijk gezegd niks van weten, Indy heeft er met zindelijk worden 2 dagen op gezeten, Kes zelfs nooit! Ze wilden liever meteen op de wc…Maarja, als je een echt “potjeskind” hebt is hij wel leuk!

Ik heb de voorganger en ik ben er zeer te spreken over. Samara wou nooit op een normaal potje of op een brilverkleiner dus ze wou ook nooit haar luier af. Maar sinds ik dat ding heb aangeschaft is ze nu al twee weken droog overdag.

Ze heeft er plezier in :thumbup:

je krijgt nu bij groter groeien een nog luxere versie potje van ficher price erbij

Ik heb hem vandaag toch gehaald, en Noa vind hem tot nu toe erg interessant!

Ze wil iedere keer haar luier uit en gaat dan zelf op het potje zitten. Ze doet er weliswaar nog niets op, maar ze snapt volgens mij al wel een beetje wat de bedoeling is. Ze geeft al een tijdje zelf aan dat ze op de wc wil (“Mama, cee” :inlove:), maar zodra ze er dan op zit vindt ze het ineens toch te hoog ofzo en wil ze er meteen weer af. Dus ik denk dat dit zo een wat minder grote stap voor haar is…