Heeft iemand ervaring met de duo wagen Childwheels City Twin?
Ik vind het prijstechnisch interessant (€ 374,- incl 1 reiswieg, moet alleen 1 set adapters bij voor mijn dreumes en baby combi over paar weekjes), maar ik heb nu als gewone kinderwagen de mura 3 met vrij grote banden, de voorwielen van deze duo wagen vind ik vrij klein. Rijdt ie naar jullie zin wel lekker? Hij is 78 cm breed (is 2 of 3 cm breder) en net een kilo of 2 zwaarder dan bijv. de Koelstra flexxo twin, maar daar kan weer geen maxi cosi op. Andere duo wagens naast elkaa zijn weer stuk duurder als er wel een maxi cosi op kan, ook 2e hands. En wil geen tandem duo wagen. (ja weet het, heb wel wat eisen ).
Op zich vind ik grote wielen wel fijn zodat we er ook fijn mee naar het bos en strand kunnen, maar moet zeggen dat we dat afgelopen 16 maanden ook niet heel erg veel gedaan hebben. Ben dus nogal aan het afwegen wat ik wil en ben in ieder geval benieuwd hoe deze wagen jullie bevalt.
Lucy is voor een meerijdplankje te klein/jong met nu pas 16 maanden, ook al loopt ze al 3 maanden, en over 2 maanden is ze ook nog niet handig op een meerijdplakje in de supermarkt . En boodschappen doen als ik eerst 10/15 min moet auto rijden, mijn beeb in de maxi cosi heb, dan weer slapend overgooien in een draagdoek ofzo, dat vind ik niks nl. Juist de maxi cosi op je wagen erbij kunnen zetten is zo handig, maar dat kan bij de flexxo weer niet :roll: .
Groetjes
Ik heb er geen ervaring mee.
Maar kijk even mee of er nog reacties komen, want ik ben zelf ook (nog steeds…) op zoek naar een duo-wagen en ik weet nog steeds niet welke ik wil… :?
Haha, hoop dat er nog iemand komt met een reactie over deze wagen. Mijn schoonzus heeft hem deze week gehaald via marktplaats, zij en haar man vonden hem lekker rijden. Maar zie ook graag andere reacties…
Even ontopic voor Mariekedm: jij hebt ook smal bekken he (las ik ergens geloof ik)? Ik ook, en berg vruchtwater, en een baby die elke keer in stuit ligt. Maar in plaats van alleen maar stuiter, issie nu een draaitol. Irritant! Ligt jouw baby wel goed? Eerste kindje was ook stuiter, waarschijnlijk vanwege bekken en is via KS gekomen. Moet nog bespreken met de gyn met 36 wk wat ze denken te gaan doen met me als deze toevallig net naar beneden gaat liggen, kijken of ik het daarmee eens ben . Jou KS staat gepland nu, of nog niet? iig succes!
En even ontopic terug
Ja, idd, smal bekken… zou je van de buitenkant niet zeggen, maar allee, het gaat dus om de binnenkant he :silenced:
In combinatie met een sterrenkijker wil het op een natuurlijke manier dus echt niet lukken!! Ons ventje bleek een sterrenkijker, en ben afgelopen maandag weer bij de gyn geweest… en ook dit kindje is nu een sterrenkijker… dus ja :? Gaat echt niet lukken op de natuurlijke manier. Dus de KS is nu gepland.
Vind het wel spannend hoor… de vorige keer was het niet gepland, dus overkwam het me en onderging ik het gewoon (blij dat uiteindelijk na bijna 24u het einde in zicht was ;))… nu hik ik er toch wel een beetje tegenaan!
Ik hoop voor je dat je deze x natuurlijk kunt bevallen
Hou me maar op de hoogte als je wilt…
Hoi
Sorry geen ervaring. Maar ik heb hem ook zien staan. Ik weet nog niet wat ik wil; tandem of naast elkaar.
Celia
buren van ons hebben het oudere model van de city twin van firstwheels en die gaat nu al geruime tijd mee.
Eerst met 2e en 3e kindje in verschillende leeftijden en inmiddels zijn nummer 4 en 5 geboren en die liggen nu in de kinderwagenbakken.
Past met gemak een meerijdplankje nog achter (hun 3e is net 1,5 en kan dus nog niet alles lopen naar school ed).
Zij hebben hem destijds van MP gehaald. Gebruiken hem nu al een tijd behoorlijk intensief en ja het is zwaarder als 1 kindje in de Bugaboo die ze hadden… maar zijn wel tevreden :thumbup: .
Het nieuwe model kan je ook beide zitjes naar je toe plaatsen (of 1 naar je toe en 1 van je af).
grote voordeel vind ik inderdaad wel het feit dat de maxi cosi rop kan en beide zitjes allebei de kanten op gezet kunnen worden. Goed te horen dat de wagen ook bij intensief gebruik goed blijft. Bedankt voor de reacties :thumbup: .
Ik wil er wel echt eentje met mogelijkheid naast elkaar, als de wagen maar smal genoeg is om overal door te passen. Achter elkaar ziet er zo ongezellig uit voor de kids en ik heb liever een bredere wagen, dan zo’n lang eind voor me Als ik toch voor elkaar zou willen, dan vind ik een Phill & Teds wel mooi, maar heb daar erg het “ondergeschoven kindje”-gevoel bij :lol: , ik hou ook niet van babynestjes, wil dan een gewone wagenbak.
Marieke, zal je op de hoogte houden. Als deze wel goed blijft liggen en het mogelijk lijkt normaal te bevallen, dan vind ik dat prima, zie alleen op tegen het feit dat als je dan halverwege ben zoals jij toen, en het lukt toch niet, dat je dan alsnog een KS moet. Dan heb ik liever een geplande, die ervaring heb ik al en ik vond het een fijn idee en alles beviel ook super goed :thumbup: .
We zijn er inmiddels uit, gisteren een easywalker duo opgehaald :thumbup: