Finn past geen schoentjes :(

Hallo,

We zijn vandaag op zoek gegaan naar schoenen voor Finn, want hij loopt sinds drie weken heel erg goed los (paar dagen voor zijn eerste verjaardag).

Alleen… niets past :(. Hij heeft nog echt van die brede, mollige babyvoetjes, dus die wreef komt niet verder de schoen in. We hebben bij een schoenenspeciaalzaak gekeken (gaf ook niet echt tips ofzo, ze nam niet echt de tijd), scapino en dolcis.

Iemand tips voor goed passende schoentjes?

Of anders iets waardoor hij buiten in ieder geval warme voetjes heeft (heb wel een voetenzak in de buggy, maar niets voor op de fiets bijvoorbeeld). Hij hoeft natuurlijk buiten nog niet echt te lopen, maar bijvoorbeeld voor in een winkel, dat hij even aan het handje mee mag lopen.

Hoor graag tips!

Groetjes Hilda

Britt heeft ook vrij brede voetjes. Ik heb voor haar shoesme schoenen met veters dus die kan je goed los doen met aantrekken.

Britt houd haar tenen ook vaak krom zodat ik haar schoen niet gelijk goed aan krijg (dat was zeker in het begin zo) nu gaat het wel goed.

anita

Voor Sebastiaan had ik schoenen van Superfit. Die zaten hartstikke goed :thumbup:

heb hier voor sophie ook wel scoentjes, maar ik krijg ze niet aan. Niet omdat ze niet pasxen, maar omdat ze haar vot teveel kromt. (is ook zo met slofjes) heeft iemand nog tips?

Lienke had ook altijd brede en mollige voetjes. Bij haar zaten schoenen van Twins wel goed, die heb je in verschillende breedtematen.

Groetjes Renate

Bedankt voor jullie reacties, heb even rondgekeken op internet. Vooral de schoentjes van Shoesme vind ik erg mooi en die zijn ook hier in Leeuwarden te krijgen.

Ook van Twins heb ik een adresje in de buurt gevonden, want het is idd handig dat er aparte breedtematen in zijn.

Superfit kon ik niet vinden op internet (of althans niet een eigen site of verkoopadressen).

Maar ga morgen eerst voor de Shoesme schoentjes kijken!

Groetjes Hilda

Volgens mij is superfit duits. Ik kon ook niet echt een duidelijke site voor je vinden :wink: .

Ze hadden het hier in de schoenenwinkel en ze zaten prima. Heb er later nog weer een paar bij gekocht.

Shoesme heeft Annemieke nu ook. Zij heeft uiteraard nu de babyvariant. Die gaan wel snel uit vind ik. Hopelijk is dat met de eerste echte schoenen niet zo.

Succes met zoeken :thumbup:

Groetjes,

Heleen

Finn :mrgreen: heeft shoesme en die zitten perfect!

Had ik dus met Mika ook,gelukkig liep hij in de zomer en heb ik hele brede sandalen kunnen vinden van Brakkies.

Nu is hij 16 maandjes oud en heeft schoenmaat 25.

Is best moeilijk zoeken nog,maar geox zijn ook vrij breed en adidas schoentjes.

groetjes Bianca

die teentjes krom doen kan je niks aan doen. Dat is vaak omdat ze nog niet zelfstandig kunnen lopen.

De enige tip die hier werd gegeven is van die open schoentjes, zodat je de teentjes een beetje recht kan houden voordat ze erin gestopt worden.

in elk geval geen hielmodelletje… die oxi heeft :wall: rotdingen :oops: maar jah, ik moest wat… ik kan haar moeilik op de sokjes buiten neerzetten alshet zo koud is.

Grappig dat iedereen shoesme aanraad voor Finn zn mollige voetjes. Lenn heeft namelijk hele smalle voeten en past shoesme perfect… :think:

@Affie wrote:

Grappig dat iedereen shoesme aanraad voor Finn zn mollige voetjes. Lenn heeft namelijk hele smalle voeten en past shoesme perfect… :think:

Hier ook goede ervaringen met shoesme.

Heeft volgens mij vooral te maken met het feit dat die schoentjes helemaal open kunnen, waardoor je het voetje er goed in krijgt.

Daarnaast zijn ze lekker zacht, soepel en licht van gewicht, waardoor mijn dochter er in ieder geval makkelijk op weg kon lopen (lees “rennen” en dat lukte niet met stuggere schoentjes)

Lev had (wordt steeds minder) ook van die mollige voetjes.

Mijn broertje werkt in een sportzaak en wij worden dus bedolven onder de k-swiss, vans, allstars etc. voor de kinderen.

Maar All Stars, de klittenbandvariant, past heel goed en ook Vans passen super :thumbup:

hoi een beetje laat maar nicolai zijn voetjes worden opgemeten in een speciaal zaak.

http://www.taskoschoenen.nl/site/tasko.cfm

Hij heefd/had ook een hoge wreef. Hij had toen track style. maar als je die gaat halen bereid je wel voor want die zijn prijzig! ( 80/90 euro minimum)

wel super goede shoenen, en zijn voeten onwikklen super goed me!

nu heeft hij piedro btw :wink:

Hoi,

Olivier heeft ook vrij brede voetjes, de Shoesme schoentjes waren te ‘plat’, dus bij de teentjes en het wreefje niet hoog genoeg. De schoentjes van Bardossa bevielen supergoed, heel soepel zooltje en leer, echt ideaal. Nu heeft hij schoentjes van Cypres, ook breed en met genoeg ruimte voor de teentjes en wreef. Qua slofjes vindt hij die slappe versie van LilJo’s heel fijn, helemaal leer en soepel.

Succes!!

Groetjes, M-J

@knipoogje1983 wrote:

heb hier voor sophie ook wel scoentjes, maar ik krijg ze niet aan. Niet omdat ze niet pasxen, maar omdat ze haar vot teveel kromt. (is ook zo met slofjes) heeft iemand nog tips?

Euh… ooit als tip van iemand gekregen om vlak voordat de schoen aan gaat onder de voet te kriebelen (met een vinger over de zool strelen). Vaak werkt dit wel. Succes!

voor lars had ik gattino schoenen mooie soepele schoentje waabij je de zool helaaml kan opklappen maar toch de stevigeheid zeg maar

deze zijn het

zijn niet de allermooiste maar zaten wel perfect