Finale X-factor

Vind Rochelle wel een terechte winnares… maar Adlicious had meer uitstraling vond ik…



Stacey… :shifty: laat aub je haar weer groeien… en de rare ‘designer’ jurkjes slaan echt de plank mis… wat een prachtig mooie vrouw is Angela vergeleken met Stacey… :shifty:

Ik trek Glennis Grace ook niet.

Zodra ze d’r mond opentrekt denk ik… :shifty:



Ik vind het van Stacey wel leuk dat ze gewoon aantrekt wat ze zelf leuk vind.

Het is ook niet mijn smaak, maar toch kenmerkt het haar wel.

Vind haar haar op zich niet zo heel verkeerd, dat lange stond haar ook niet super.

Vond de opmerking van Eric van Tijn over ‘Laura Alberts’ overigens wel weer hilarisch… :lol:





Rochelle vind ik een terechte winnaar, maar vind haar wel een beetje ‘eng’.

Fantastische stem, in het nummer gaat ze ook ‘los’, maar zodra ze klaar is dan trekt er weer iets over haar heen wat ik niet goed kan peilen.



Adlicious vind ik op zich wel leuk, die jongen, en Laise, maar vond het blonde meisje niet zo, en vond haar in de finale aflevering behoorlijk ‘schreeuwerig’, niet prettig om naar te luisteren.

Wel knap hoe ze zich staande heeft weten te houden, gezien het overlijden van haar vader.

@Esther75 wrote:

ik kan dat Glennis Grace ophemelen ook niet zo hebben op tv.

Was echt een verschil tussen Ben Saunders en haar.

Ik vind Ben echt heel aardig, rustig en bescheiden. Wat een leuke man is dat. Vergeleken met de toontje van Glennis, en dan ook nog de manager beschuldigen van het aanpraten van een eetstoornis.

Weet niet zeker of dat zo werkt, ik vond het niet zo sjiek, beetje met modder gooien. Hou dan de eer aan jezelf, of kom daar eerder mee, maar niet na zoveel jaar als je zelf spotlights weer op je gericht hebt.

Die ex manager heeft ook al gereageerd, dat ze het zo hoog in haar bol heeft.




Waarom vergelijk je Ben Saunders met Glennis Grace? Die twee hebben toch nooit met elkaar in hetzelfde programma gezeten :think:







Maar ontopic: ze hadden van mij allebei mogen winnen, maar ik vond dat Rochelle tijdens de finale de beste liedjes had.

Haha ja die jurkjes van Stacey :shifty:

Niet mijn ding…



Glennis heb ik bijna wel altijd top gevonden! Vooral bepaalde nummers…

Snap alleen de vergelijking niet van haar en Ben :think:

@faizaa wrote:

@Kroes wrote:


Gemma: deel je mening over glennis grace; nog zo’n schreeuwlelijk.






Sluit aan in de rij… :angel:




Is blijkbaar ineens tot beste zangeres van nederland gebombardeerd - maar inderdaad als het gaat praten denk je weg wezen hiero.



En ik vond het nummer van Magniac voor Adlicious echt niet leuk. Trok Rochelle kwa persoon minder maar het nummer wat ze uit mag brengen wel mooi.

Ben ik dan een van de weinigen die het heel jammer vind dat Adlicious niet gewonnen heeft :think:



Ik vind ze gewoon veel beter, veel meer uitstraling, veel meer en betere beweging, veel spontaner en veel meer de X-factor.



Rochelle krijg ik de kriebels van, die houding van haar dan. Ben dat Bambi-gedrag na al die weken een beetje beu geworden.


@Nijmanb wrote:

@Esther75 wrote:
ik kan dat Glennis Grace ophemelen ook niet zo hebben op tv.

Was echt een verschil tussen Ben Saunders en haar.

Ik vind Ben echt heel aardig, rustig en bescheiden. Wat een leuke man is dat. Vergeleken met de toontje van Glennis, en dan ook nog de manager beschuldigen van het aanpraten van een eetstoornis.

Weet niet zeker of dat zo werkt, ik vond het niet zo sjiek, beetje met modder gooien. Hou dan de eer aan jezelf, of kom daar eerder mee, maar niet na zoveel jaar als je zelf spotlights weer op je gericht hebt.

Die ex manager heeft ook al gereageerd, dat ze het zo hoog in haar bol heeft.




Waarom vergelijk je Ben Saunders met Glennis Grace? Die twee hebben toch nooit met elkaar in hetzelfde programma gezeten :think:







Maar ontopic: ze hadden van mij allebei mogen winnen, maar ik vond dat Rochelle tijdens de finale de beste liedjes had.




Jawel hoor. Tussen de finaleshow en de uitslag daarvan zat Van der Vorst ziet sterren en daar zaten ze allebei in :mrgreen:

@Marieke_5000 wrote:

Ben ik dan een van de weinigen die het heel jammer vind dat Adlicious niet gewonnen heeft :think:



Ik vind ze gewoon veel beter, veel meer uitstraling, veel meer en betere beweging, veel spontaner en veel meer de X-factor.



Rochelle krijg ik de kriebels van, die houding van haar dan. Ben dat Bambi-gedrag na al die weken een beetje beu geworden.






Nee hoor, ben het helemaal met je eens :thumbup:

@Judith75 wrote:

@Nijmanb wrote:
@Esther75 wrote:
ik kan dat Glennis Grace ophemelen ook niet zo hebben op tv.

Was echt een verschil tussen Ben Saunders en haar.

Ik vind Ben echt heel aardig, rustig en bescheiden. Wat een leuke man is dat. Vergeleken met de toontje van Glennis, en dan ook nog de manager beschuldigen van het aanpraten van een eetstoornis.

Weet niet zeker of dat zo werkt, ik vond het niet zo sjiek, beetje met modder gooien. Hou dan de eer aan jezelf, of kom daar eerder mee, maar niet na zoveel jaar als je zelf spotlights weer op je gericht hebt.

Die ex manager heeft ook al gereageerd, dat ze het zo hoog in haar bol heeft.




Waarom vergelijk je Ben Saunders met Glennis Grace? Die twee hebben toch nooit met elkaar in hetzelfde programma gezeten :think:







Maar ontopic: ze hadden van mij allebei mogen winnen, maar ik vond dat Rochelle tijdens de finale de beste liedjes had.




Jawel hoor. Tussen de finaleshow en de uitslag daarvan zat Van der Vorst ziet sterren en daar zaten ze allebei in :mrgreen:




Ja, ik dacht ook al, heb ik dat nou gedroomd, maar dat was dus wel in de RTL programmering, als een soort tussenshow.

Vergelijking vond ik wel op zijn plaats.

Ze zijn allebei redelijk hot op dit moment, de een vanuit het niets, de ander vanuit een lange carriere ineens. En de een blijft bescheiden terwijl de ander… Er was toch ook zo’n filmpje dat Glennis ging filmen midden op de weg, dat daar iemand in moest en dat ze op zijn amsterdams lekker gingen lopen schelden tegen elkaar. Toen trok ik dat al niet, en na vrijdag alweer een heel stuk minder.

Een betere groep dan Adlicious zullen ze zo gauw niet krijgen.

Ik zou bijna zeggen stop maar met de categoriën 27+ en de groepen want daar zal nooit een winnaar uit gaan komen.

@Marieke_5000 wrote:

Een betere groep dan Adlicious zullen ze zo gauw niet krijgen.

Ik zou bijna zeggen stop maar met de categoriën 27+ en de groepen want daar zal nooit een winnaar uit gaan komen.


Mijn idee :thumbup:



Vond ze namelijk ook enorm goed, maar ik denk niet dat er ooit een groep of ouder persoon zal winnen hoor :think:

Er moet toch altijd iets zijn om te blijven hopen.

met Adlicious had je veel meer een veelzijdigheid in huis gehaald waar je wat mee kunt, Rochelle is solist en dan is die veelzijdigheid toch al een stuk minder.

Maar bij … got talent zijn toch echt al wel minder voor de hand liggende mensen doorgebroken. De operazanger in Nederland, of Paul Potts. Susan Boyle heeft niet gewonnen, maar die heeft het wel gemaakt in de showbizz.

Dus hoop ik dat ze dat voor Adlicious ook voor elkaar krijgen.

Ik heb laatst eens gezien wie nu eigenlijk shows gewonnen hebben en daaruit hebben veel nr 2’s het wel gemaakt en de nummer 1 kent niemand meer, kijk maar naar Gerard Joling en veel meer bekenden van nu die vroeger uit de Sounmixshow kwamen. Adlicious is qua groep knap, maar de stemmen apart vond ik die avond niet echt mooi. De act is wel heel mooien zit erg goed in elkaar. Zij komen er ook wel denk ik zo. Rochelle is gewoon erg goed en naturel, niet omdat we toevallig uit dezelfde stad komen hihi. Ik heb het allemaal niet gevolgd, heb alleen het eerste deel gezien van de finale. Ik denk ook dt de liedjes van Rochelle mij iets meer lagen behalve dat No air daar vond ik weer niets aan, gelukkig iedereen een andere smaak en laten we nu eerlijk zijn, de jury is ook niet echt geschoold en is dus maar gewoon een mening. De stemmingen van het publiek is gewoon een "gunfactor"en gaat niet echt om kwaliteit. Dat blijkt ook heel duidelijk bij schaats of dansshows.



Ik vind dat er veel teveel van die shows zijn, de een is nog niet af of de volgende begint alweer. Dan wordt de winnaar gehyped en na een jaar is het meestal weer stil rond die persoon. Heel de broertjes Saunders bv, mijn persoonlijke mening vind ik ze niet echt muzikaal en ook “eng” om te zien al loopt heel Nederland er weg mee. Het draait om wat verkoopt en niet eens de muzikale act op zich in mijn ogen… Dat bedenken de producers voordat iemand doorgaat.



Glennis een verhaal apart, op zich prima stem maar dit liedje van Xander vind ik geschreeuw en de originele versie honderd keer beter. Waarom ze nu ineens haar doorbraak heeft snap ik eigenlijk niet. Persoonlijk … niet echt mijn type, zoals ze nu ineens publiekelijk uithaalt naar haar oude manager, tja ik weet niet van de hoed en de rand, maar moet dat publiekelijk? Dat is iets tussen hun wt duidelijk uitgepraat had moeten worden toen het speelde zodat het anderen niet overkomt of op dat moment misschien anders bedoeld of anders persoonlijk opgevangen en nu een eigen leven gaan leiden.



Groetjes, Petri

@Marieke_5000 wrote:

Ben ik dan een van de weinigen die het heel jammer vind dat Adlicious niet gewonnen heeft :think:



Ik vind ze gewoon veel beter, veel meer uitstraling, veel meer en betere beweging, veel spontaner en veel meer de X-factor.



Rochelle krijg ik de kriebels van, die houding van haar dan. Ben dat Bambi-gedrag na al die weken een beetje beu geworden.






Ik had adlicious ook graag zien winnen hoor en ik trok Rochelle ook niet echt als persoon - maar vond het wel jammer dat adlicious dat nummer Maniac kreeg, daar vond ik echt niets aan.

@petri wrote:

Glennis een verhaal apart, op zich prima stem maar dit liedje van Xander vind ik geschreeuw en de originele versie honderd keer beter.






Hmmm nee ik vind juist dat ZIJ het beter doet dan Xander.

Mooi dat “geschreeuw”… dat noemen ze een uithaal.



Geweldig mooi nummer! :inlove:

De laatste paar shows was ik alleen nog voor Rochelle. Adlicious vond ik in het begin geweldig, maar de laatste paar shows vind ik ze echt slecht klinken. Erg veel vals, bah. Rochelle zingt nooit vals en ik vind har ook een erg mooi meisje. Een normaal, simpel meisje.



Ik ben dan ook heel blij dat ze gewonnen heeft! 73% van de stemmen, das flink!!

@Noekie wrote:

De laatste paar shows was ik alleen nog voor Rochelle. Adlicious vond ik in het begin geweldig, maar de laatste paar shows vind ik ze echt slecht klinken. Erg veel vals, bah. Rochelle zingt nooit vals en ik vind har ook een erg mooi meisje. Een normaal, simpel meisje.



Ik ben dan ook heel blij dat ze gewonnen heeft! 73% van de stemmen, das flink!!






Idd dat vond ik ook, dat ene liedje was behoorlijk vals vrijdag!!

Ik vind ze meer iets voor musicals en theater.

Beetje laat misschien, aangezien de winnares allang bekend is … :roll:

Ik was zoiezo voor Rochelle, ik vind het een aparte en hele mooie dame, en daarbij ben ik zelf bij een liveshow aanwezig geweest en klinkt ze in het echt heel mooi.

Nu moet ik wel zeggen dat ik Adlicious ook erg goed vond, zeker het optreden van Queen :think:



Ach…over een half jaar hoor je er toch weer niks meer van…

Rochelle, natuurtalent :thumbup: ! Zij zingt zo ontzettend makkelijk weg. Niet normaal!



Hihi Stacey… wat een afschuwelijk michelin-vrouwtje :mrgreen: !!

Wat is die jongen van Adlicious toch mega-goed. Ik vind dat hij die finale ook moet winnen, samen met Rochelle :wink: :lol: !