Finale X-factor

Adlicious zat er in een paar nummers echt een paar keer flink naast qua intonatie, met name in de koortjes. Ik vind ze normaal wel goed, maar ik zie in Rochelle toch veel meer een winnaar. Nu moet ze het zelf nog gaan geloven.

Klopt idd

Adlicious heeft wel meer presence/uitstraling, die pakken het podium en dat gevoel heb ik bij Rochelle niet zo.

Qua stem is rochelle wel beter. Maar de liedjes die ze kiest (niet dat eigen nummer, dat was het beste), zijn niet mijn type liedjes.

Ben benieuwd wie er wint, ik gun het allebei.

Adlicious zou uniek zijn, 1e groep die wint, en voor Shirley wel een mooie bekroning, die heeft een hoop meegemaakt.

Maar daar draait deze wedstrijd niet om.

voor mij is het 50-50.

wel superspannend.

@Zeemeermin wrote:

Wat is die jongen van Adlicious toch mega-goed. Ik vind dat hij die finale ook moet winnen, samen met Rochelle :wink: :lol: !




Eensch, hij zingt lekkerrr!

@Amanda wrote:

Uhm wie zijn dat??

:oops: :oops:





Een ontwerpers duo





Tijdens de premiere van Mary Poppins die afgelopen zondag plaatsvond in Scheveningen, verschenen BN’ers in de meest opvallende creaties. Zo droeg Stacey Rookhuizen een opmerkelijke jurk van ontwerpersduo Viktor & Rolf, die zelf ook bij de happening aanwezig waren. Het duo is maar trots op hun muze van eigen bodem.


Vreselijk ook die laatste foto

Ik vind het ook zo zonde dat ze der mooie haar heeft afgeknipt… :o

@Zeemeermin wrote:

Ik denk dat mijn zoontje bij het zien van die laatste foto van Stacey het volgende zegt: “Angelina Ballerina” :wink: !
:lol: :lol: :lol:

Ik kijk ook!!



Ik vind ze beide te gek en uniek in hun eigen ding. Jordy is echt super goed, zowel in performen als zingen, de meiden hebben ook weer een hele gave stem en zij zorgen wel voor een feestje. Alhoewel ik bij Earth song het wel even heel warm kreeg hoor, wat een emotie in dat nummer :thumbup:



Tsja Rochelle is gewoon een toptalent en enorm vooruit gegaan in performen. Soms nog te onzeker en dat vind ik echt zo jammer want het is zooooo niet nodig :snooty:



Kortom ik vind alles best :mrgreen:







Ff wat anders: What the f*ck is er toch met die Glennis Grace hype, ik word er gek van. Op één of andere manier irriteerd ze me enorm :oops:

Ik heb lang gedacht dat Adlicious zou winnen. Echt vanaf de theaterrondes waren zij mijn favoriet. Maar ik vind ze de laatste shows eigenlijk niet meer zo sterk.



Ik vind Rochelle iedere show weer beter.



En als ik moet oordelen over wat ik vanavond heb gezien dan denk ik dat Rochelle gaat winnen.

Ik ben blij dat de uitslag bijna bekenty is, wil namelijk slapen gaan hihi

Moet morgen om 6.00 weer op en normaal slaap ik rond 21.30 al



Ik en wel enorm benieuwd hoor

rochelle :dance: :dance:

Woehoe!!!

Jammer. Ik vind haar echt, echt heel erg goed hoor, maar ik had het zo leuk gevonden als Adlicious gewonnen had…

Maar goed.

Super en terrecht!!! :dance:

Ik heb niet alles gekeken, maar vanaf begin vond ikrochelle het enige natuurlijke talent. Ook adlicious vond ik niet veel uitstraling hebben. Blijkbaar is het sowieso t idee dat als je maar hard genoeg schreeuwt en herrie maakt, dat t dan goed is.





Gemma: deel je mening over glennis grace; nog zo’n schreeuwlelijk.

“” mijn" finale gisteren

ik was niet onder de indruk van de show, vond t helemaal niet zo “geweldig” als finale

rochelle heeft wel een okee stem maar de enige uitstraling die ik zie is als ze dr neus optrekt en dat wat stoere bozige blikje de zaal in stuurt…dat begint me echter wat te vervelen, ja ze heeft talent…maar of ze nou echt echt die X factor heeft, mij pakt t eigenlijk niet zo



adlicious, ze zijn goed, maar gisteren minder goed…kan door t geluid komen trouwens, geen idee of die zichzelf wel goed hoorden…t klonk alsof DAT hun probleem een beetje was …maar t kan ook gewoon spanning zijn geweest, ze zaten er inderdaad soms erg naast

en t was hier en daar erg schreeuwerig, jammer want er staan drie goede gschoolde zangers naast elkaar daar, vooral jordy vond ik gisteren erg goed



gordon…zeikerd

stacey, blokkendoosje

angela gek enthousiast mens :lol:

eric…kan er niks aan doen als ik hem zie zie ik de tv kantine …hij is bijna een persiflage van zichzelf haha



heerlijk zeg, als je zelf zo goed bent als ik ( :liar: :liar: :liar: :lol: :lol: ) anderen bekritiseren hahahaha



terechte winnares hoor, alleen nu nog het plezier vinden in wat ze doet, want dat zie ik nog niet zo… 8)



enne o ja glennis grace…over t paard getild door al die media aandacht, erg schreeuwerig, en erg vol van zichzelf heb ik t idee :oops:

ik kan dat Glennis Grace ophemelen ook niet zo hebben op tv.

Was echt een verschil tussen Ben Saunders en haar.

Ik vind Ben echt heel aardig, rustig en bescheiden. Wat een leuke man is dat. Vergeleken met de toontje van Glennis, en dan ook nog de manager beschuldigen van het aanpraten van een eetstoornis.

Weet niet zeker of dat zo werkt, ik vond het niet zo sjiek, beetje met modder gooien. Hou dan de eer aan jezelf, of kom daar eerder mee, maar niet na zoveel jaar als je zelf spotlights weer op je gericht hebt.

Die ex manager heeft ook al gereageerd, dat ze het zo hoog in haar bol heeft.

Dat eetstoornisverhaal slaat nergens op, dat ontwikkel je niet door 1 verkeerde opmerking, dan zat er al vanalles niet goed daar…



Adlicious heeft denk ik een grote fout begaan door hun single, dat spreekt de (jonge) X-factor-kijkers totaal niet aan, echt heel jammer, ook van de coach. Ik vond ze verder keisterk hoor, en schreeuwerig vond ik het helemaal niet. Ze hadden nu eenmaal een aantal liedjes waarbij je flink moest uitpakken, dus dat deden ze.



Met Rochelle heb ik helemaal niets. Ze kan prachtig zingen, maar hoe ze in een bang vogeltje verandert zodra de muziek is afgelopen vind ik niet erg ‘X-factor’, zeg maar.



Al met al wel een terechte winnares, ik had het beide finalisten gegund. :slight_smile:

@Kroes wrote:



Gemma: deel je mening over glennis grace; nog zo’n schreeuwlelijk.






Sluit aan in de rij… :angel: