Final Fantasy Fables Chocobo's Dungeon voor de Wii

Kent iemand dit spel, of heeft iemand 'm gespeeld? Ik heb hem besteld voor m’n mannetje voor de kerst, maar ik vraag me nu opeens af of iemand me er iets over kan vertellen…

Mannetje is gek van FinalFantasy spellen op de PC, maar dit is natuurlijk wel ietsje anders. Sowieso omdat je het op de Wii speelt, maar het is ook uit het oogpunt van een van de FF figuurtjes.

Ik hoop dat iemand me kan vertellen of ie leuk is!

Geen idee maar ik moest wel lachen om de titel. Jeetje wat een mond vol! :mrgreen:

nou he :shock: :roll:

Hé, die heb ik vorig jaar van de Sint gekregen (of was het van de Kerstman? :think: ).

Maar ik ben er eerlijk gezegd nog nooit aan begonnen… :oops: beetje tijdgebrek en zo…

Ik weet wel dat het een heel ander spel is dan de reguliere FF-games, alleen het vecht-gedeelte speelt hetzelfde (turn-based systeem).

Het spel heeft ook een hele hoge schattigheids-factor, je speelt als een klein geel kuikentje (voor de kenners: een chocobo dus :wink: ).

Of het wat voor je mannetje is durf ik zo niet te zeggen, het is denk ik vooral een spel voor kinderen en voor die-hard FF-fans.

Ik ben zelf een rasechte FF-fan, heb zo’n beetje alle spellen uit de serie op alle verschillende consoles, dus deze was natuurlijk ook onmisbaar in m’n collectie. 8)

Mij lijkt het een erg leuk spel, maar ik ben juist weer geen fan van de (latere) FF-spellen op de PC…

okee, nou ik ben benieuwd :mrgreen: hij is wel erg van de FF, dus hij zal 't best leuk vinden. Vooral dat hoge schattigheidsgehalte sprak mij erg aan, dus wie weet… en anders ga ik 'm lekker zelf spelen, krijgt hij een andere :oops: :mrgreen:

Thanx!!!