films op de Ipad

Ik ben met computers en dergelijke best wel handig maar hier kom ik echt niet uit…



Ik heb een Ipad en daar kun je ook films mee bekijken, in o.a Amerika kun films kopen speciaal voor je Ipad maar in Nederland is dit helaas (nog) niet mogelijk.



Nu kun je dus ook films downloaden en op je ipad zetten, maar heb dus geen flauw idee hoe.

Een gewone film downloaden dat lukt me wel maar hoe krijg ik die via I tunes op mijn Ipad?



Heeft iemand hier ervaring mee??

Hier lees ik ff mee :slight_smile:

Ben ik ook wel bemieuwd naar.

Ik ook. Wat ik heb begrepen is dat je een speciale moet downlaoden. En een app op je ipad moet zetten.

Ik heb een paar films van mijn buuf maar ook ik krijg ze er niet op.

Ik zal het eens aan haar vragen :thumbup:

Bij itunes kan je bij Bestand (links boven) ‘Bestand in Bibliotheek toevoegen’ (iets in die richting). Je moet het bestand dan even zoeken, en dan komt hij in Itunes zelf te staan, dan ga je in Itunes naar je Ipad , dan naar Video (of films) doe het even uit mijn hoofd, en daar staat hij dan als het goed is tussen, dan moet je hem dus toevoegen door op ‘Toepassen’ te drukken (wel eerst je film selecteren!)



Sommige bestanden doen het niet samen met de ipad.

Dan moet je ze dus converteren. Dit kan met een progamma die heet: Aleesoft Free iPad Video Converter

Moet je even op googlen. Dan zoek je de film op je computer, en laat hem converteren zodat hij daarna mp4 (geloof ik…) bestand is.

Die kan je wel toevoegen op je ipad (zoals hier boven beschreven!)

Dankjewel!!

Ik ga het vanavond even proberen :smiley:

Thanx sweet! :thumbup: Inmiddels had ik het zelf ook al gevonden en de eerste film staat er op en geeft ook nog eens super mooi beeld :dance:



Idd zo als sweet beschrijft, ik heb wel een ander programma gebruikt voor het converteren , maar het resultaat is het zelfde :slight_smile:



Je kan het trouwens ook nog snel doen en dat is meteen een film downloaden die iPad geschikt is, die vindt je namelijk ook steeds vaker, die hoef je niet te converteren namelijk, maar helaas kon ik daar geen leuke tussen vinden :slight_smile:



Ben al super blij dat het gelukt is en nu hopen dat we in Nederland ook gewoon films kunnen gaan kopen via de app store…

Dat is natuurlijk nog makkelijker :wink: