Dat doe ik nu voor het eerst :shifty:
Zit er een max aan de grootte van het bestand?
Heb nu een filmpje van 23 mb. Best flink bestandje.
Komt van de telefoon van mn vriend af, en die wil ik graag op youtube om vervolgens te kunnen showen :inlove:
Maar 't duurt lang! :shock: Is dat altijd zo?
Hij geeft bij het uploaden aan, dat er nog 143 minuten resterend zijn… en hij is op 17% nu.
Is er een makkelijkere manier? of moet ik gewoon geduld hebben?
Dat kan ik best :liar: geduldig zijn…
Hij staat ondertussen al op 215 min resterend :shock:
Ik denk nog steeds even met je mee.
Heb je het filmpje op de pc staan? of doe je het via de telefoon?
215 min… resterend. oops.
Lief :-*
Nee het bestand staat op pc.
Ondertussen al 286 min, pffff
Oke, vaag.
Want ik heb net een filmpje op youtube gezet van 98 mb (die ik net geplaatst heb).
Grrrrr hij doet t echt niet hoor :evil:
Blijft stilstaan, doet niks.
Als jij er een van 98mb zo snel erop heb staan, moet 23mb toch geen probleem zijn.
Pfffffft :roll:
Heb ondertussen een ‘kanaal’ gemaakt (deed het eerst met die van mn vriend) En Silverlight ofzoiets is geinstalleerd.
En hij doet 't nog steeds niet :roll:
Het uploaden begint, ene keer komt ie tot 17% andere keer tot 58%.
Maar dan ineens stopt het, het enige wat dan nog oploopt is het aantal minuten dat er nog resterend zijn…
Heb em net 2,5uur aan laten staan, was er 1% bij :wall:
Echt niemand met een tip? Of met een idee waar ik wél (makkelijk) filmpjes kan uploaden zodat ik ze hier op het forum kan laten zien?
Je mag filmpjes erop zetten die niet langer duren dan 15 minuten.
Had gister toevallig hetzelfde gevalletje…
Ik heb mn 06 nummer geregistreerd daarna bij Google en dan krijg je dus toegang zodat je langere filmpjes kan uppen.
@Rooike wrote:
Je mag filmpjes erop zetten die niet langer duren dan 15 minuten.
Ik heb mn 06 nummer geregistreerd daarna bij Google en dan krijg je dus toegang zodat je langere filmpjes kan uppen.
Het gekke is dat het filmpje maar 3min is :eh:
Wat is dat dan met je 06 registeren? Kan je dan ook gelijk filmpjes vanaf je tel erop zetten? Dat zou handig zijn :thumbup:
Thnx voor je antw.
Vriend krijgt t trouwens ook niet voor elkaar, maar die vanavond nog weer ‘iets’ proberen haha.
@EstHe wrote:
@Rooike wrote:Je mag filmpjes erop zetten die niet langer duren dan 15 minuten.
Het gekke is dat het filmpje maar 3min is :eh:
Wat is dat dan met je 06 registeren? Kan je dan ook gelijk filmpjes vanaf je tel erop zetten? Dat zou handig zijn :thumbup:
Thnx voor je antw.
Vriend krijgt t trouwens ook niet voor elkaar, maar die vanavond nog weer ‘iets’ proberen haha.
Ow das wel raar ja, als het maar 3 minuutjes duurt.