*FILMPJE* HEKSJE zingt klassiek blz. 2

:thumbup: :thumbup: Niet mijn genre maar wel goed gezongen hoor!!!

:clap: prachtig

@victoria wrote:

Zo Guusje weer wat geleerd over je :lol: :thumbup:

:mrgreen:

Knap hoor :clap:

Prachtig :thumbup:

Hé heksje, mooi gezongen hoor, Wauw!

Goed hoor!

Maareuh, eindejaars? Het krijgt toch wel nog een vervolg hoop ik? Met zo’n stem en die dosis lef…Lekker doorgaan! (en dan iemand regelen die je muziek omdraait :mrgreen: )

dat je alleen al solo durft te zingen en hier dan ook nog het filmpje neerzet zodat iedereen het kan horen en zien hahaha

dat is wel lef :thumbup:

bij gebrek aan een enthousiaste begeleider ligt sinds ik hier woon mijn optredens (bruiloften/begravenissen) stil :shifty:

en dan heb je je geluid dichterbij (en dus niet achter je) en gaat het niet vals :wink:

Heksje helemaal toppie meid. :thumbup:

Ik doe het je niet na… :clap: :clap: :clap: :clap:

@Rivella wrote:

Chris heeft met open mod zitten luisteren, ik zal eens kijken of ik daar een filmpje van kan maken.

Nou, mijn kind werkt echt niet mee als ik iets wil showen :wall:

Ik heb verschillende pogingen gedaan maar het nieuwe is er gelijk vanaf voor Chris :oops: :wall: :? :wink:

Geen filmpje van je no. 1 fan dus :oops:

:o :cry:

meid…gewoon op repeat zetten en de camera op een statief :lol:

*geeft vast oordopjes :mrgreen:

luister net het stukje af. Geweldig meid. Wat een stem. :smiley:

Doe het je echt niet na.

33% van de leden heeft dit topic bekeken :eh: 8)

of een aantal heeeeel vaak :wink: Ik geloof dat ik ook een paar keer gekoekeloerd heb.

Ik zie de link niet en ben ook nieuwsgierig :roll:

:lol: hahahaah mutti :mrgreen:

zal ik j het filmje mailen??? 8)

blz. 2 wawa///ff klikken op de foto :thumbup:

Vreselijk! :mrgreen: hihi Wel heel goed gezongen natuurljk, ik doe het je zeker niet na, maar dit is één van de weinigen soorten muziek waar ik echt niets mee heb! :stuck_out_tongue:

@Heksje wrote:

:lol: hahahaah mutti :mrgreen:

zal ik j het filmje mailen??? 8)

Haha, nee ik weet je link te vinden hoor. Het kwam zo:

Ik als nieuwsgierig ongeduldig aagje ben gelijk naar de link van je filmpje gegaan zonder eerst te lezen. Hierna ben ik je berichtjes gaan lezen waar stond dat het af en toe vals was. Had ik natuurlijk niets van gehoord.

Dus moest ik nog een keer kijken ... maar aangezien ik zelf alleen kan krassen als een uil, vind ik iemand anders al heel snel super goed en hoorde ik helemaal geen valse noot.

Dus verder gelezen en vond de spoiler in je berichtje.... vals terwijl iemand in zijn neus aan het peuteren was en vals toen je moest plassen.

Dus .... ik moest weer kijken. Dus dit keer aandachtig naar het publiek gekeken of ik iemand in zijn neus zag graven, maar kon hem/haar niet ontdekken en de valse noot ook niet. Ik zag je ook niet wiebelen op je benen omdat je moest piesen, dus .... loep zuiver als je het mij vraagt :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

8)

Heb net ff goed geluister!!!

Vind het echt heel knap van je!!!

Idd paar mini missertjes, maar ik doe het je niet na hoor!!!

Zing dan ook geen klassiek!!!

Maar uh, is una voca particulare nix voor jou dan???

:-*