*FILMPJE* HEKSJE zingt klassiek blz. 2

Zo Guusje weer wat geleerd over je :lol: :thumbup:

GEWELDIG GEDAAN!!!



Ik vind dat je echt een hele warme stem hebt! Super hoor!!!



:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Mooi hoor. En ik hou WEL van klassiek en opera. Niet veel mensen meer tegenwoordig geloof ik :wink: . Maar goed, ik hou ook van Snoop Dogg, draai ik ook vaker. Maar ga dus ook naar opera’s.



Succes verder, en misschien een idee X-factor deel II

@victoria wrote:

Zo Guusje weer wat geleerd over je :lol: :thumbup:




dat dacht ik ook :mrgreen:



maar super gedaan meid, ik vond het prachtig, maar het is dan ook wel mijn muziek :mrgreen:

Mooi gedaan hoor, en waarom sprintte je zo het podium af… waren dat de zenuwen en zo blij dat je er vanaf was… je moet toch een buiging doen na het applaus :oops: ooneeeee je mag je moet natuurlijk niets!!



iK vind het knap gedaan en je zag er goed uit met je paarse shoes!!



natas

waar was dit dan voor een soort voorzingen voor een koor?? auditie??



En is het gelukt allemaal?

was eindejaars optreden van mijn zangles :angel: 8)



niemand gelooft hier vast dat ik nog maar 3 jaar les heb :shifty: waarvan 1 half zwanger, half ziek en zwak thuis, en 2 jaar met tom op de arm naar les :mrgreen:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :dance:

:clap: goed hoor!

cool 8)

niet ons vergeten hé als je beroemd bent :wink:



:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

heeeeeeeeeeeee, we konden er allemaal nog wel bij! :smiley:



enne je kunt daar wel snel wegsprinten, maar hier galmt nog heel lang het applaus voor jou!



hoor maar:



:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: blaast op de vingers :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

doet een wave en nog een en nog eenyvan wavet mee



wat heel knap gedaan heksje :-*



(mag ik alvast je handtekening op een foto… :shifty: )

@renzosmam wrote:

niet ons vergeten hé als je beroemd bent :wink:




when hell freezes over zeker :wink: :mrgreen:

Zo hé, je kan echt zingen :mrgreen: Mooi hoor.

*is duizelig van het waven :roll: :roll: :roll: :mrgreen:





:think: foto’s…was er hier niet een goede fotograaf op kok :think:



mijn handtekening is wel beeld vullend :lol: 8)


  • gaat vast stilletjes in een hoekje zitten oefenen :inlove:

hihi, koop ook maar vast een goede zonnebril, voor de flitsende camera’s én om niet herkend te worden op straat én op KOK.

goed gedaan meid…klink keigoed hoor :thumbup: :mrgreen:

Wooow Heksje, ik vind dit mooooi!

En heb geen missers gehoord hoor (zei de leek… :wink: )

Knap hoor! :clap: Zou ook wel willen (en zou het nog kunnen ook), maar met publiek klap ik helemaal dicht en komt er niks meer uit mijn strot.

Vond het erg mooi!

Chris heeft met open mod zitten luisteren, ik zal eens kijken of ik daar een filmpje van kan maken.

Hij is helemaal fan van klassiek in de breedste zin van het woord, haat mee zitten wiegen en zo :inlove:



In het midden hoorde ik idd wat valse nootjes maar verder echt :thumbup: wauwie :shock:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :mrgreen:



'k wist lekker al lang dat Heksje een veelzijdig persoontje is :wink:

@Rivella wrote:

Chris heeft met open mod zitten luisteren, ik zal eens kijken of ik daar een filmpje van kan maken.


Jaaaa Christan net oo, je had dat koppie moeten zien !!! Hij stopte acuut met huilen maar zijn mond bleef open staan zonder geluid :D :D