Film Thor

Heeft iemand al de film Thor gezien??

Wij zijn natuurlijk gek op deze mythologie, zie de naam van mijn zoontje :wink:



Maar toen we gisteren de film zagen zei mijn man…hmz dat zul jij wel weer een leuke vent vinden he…nou schat zat net te denken doe mij die maar voor moederdag :inlove: :inlove:



Snoepje toch??

Mjoaaa… ik zou hem in elk geval de deur niet wijzen als hij ineens op de stoep staat… hooguit de slaapkamerdeur! :wink:

Nouuu, die mag wel blijven hoor :mrgreen:

hahahaha ja dat dacht ik :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Getsie, doe mij maar iemand die echt ruig/stoer is, ipv eentje die er zo uitziet en ondertussen bang is of zn haar niet verkeerd zit :angel:

@Mouse! wrote:

Getsie, doe mij maar iemand die echt ruig/stoer is, ipv eentje die er zo uitziet en ondertussen bang is of zn haar niet verkeerd zit :angel:






Euhm… volgens mij is dit een type die zich geen zorgen maakt over hoe zn haar zit, zoals je kan zien… :mrgreen: :inlove:

nee en in de film ook niet hahaha…

daar zou ik wel een truukje mee kunnen :wink:

@Rooike wrote:

@Mouse! wrote:
Getsie, doe mij maar iemand die echt ruig/stoer is, ipv eentje die er zo uitziet en ondertussen bang is of zn haar niet verkeerd zit :angel:






Euhm… volgens mij is dit een type die zich geen zorgen maakt over hoe zn haar zit, zoals je kan zien… :mrgreen: :inlove:




Dr zal tijdens het filmen waarschijnlijk heel veel tijd hebben gezeten in het continu rechttrekken / terug sexy maken van die lokken :lol:



Maargoed, hij is gewoon veelste oud voor mij, denk dat dat niet meehelpt. Opzich ziet hij er verder niet slecht uit :wink:

Nee sorry, niet mijn type man.



Hoe was de film trouwens?

ik vond de film niet slecht maar ook niet heel goed…beetje ertussenin…maar heb toch met plezier ernaar gekeken.

Ziet er wel oké uit, maar ik hou niet zo van blond :mrgreen:



Veelste oud? Hoe oud issie dan?

Veel minder oud dan hij eruit ziet op het plaatje blijkbaar, hij is van 83 :o zo op die foto had ik hem toch echt al 30/40 geschat :angel:

@Mouse! wrote:

Getsie, doe mij maar iemand die echt ruig/stoer is, ipv eentje die er zo uitziet en ondertussen bang is of zn haar niet verkeerd zit :angel:




Eens :lol:



En hij is zo blond, jammer hoor. Maar 40? Dat had ik hem echt niet gegeven hoor! 30 wel, maar dat moet kunnen toch :wink:

@Lune wrote:

@Mouse! wrote:
Getsie, doe mij maar iemand die echt ruig/stoer is, ipv eentje die er zo uitziet en ondertussen bang is of zn haar niet verkeerd zit :angel:




Eens :lol:



En hij is zo blond, jammer hoor. Maar 40? Dat had ik hem echt niet gegeven hoor! 30 wel, maar dat moet kunnen toch :wink:






Hij is van 1983 dus die zal geen 40 zijn dan he?



:mrgreen:

hahaha neen 40 is hij echt niet…

hier 2 foto’s hoe hij normaal uitziet…bovenstaande was natuurlijk voor de rol…onderstaande zie je dus duidelijk dat ie van 1983 is.

Ik vind hem mooier ‘in het echt’…

Ik ook :slight_smile:



En ik riep dat hij te oud voor me was voor ik zijn leeftijd had gezien, had hem blijkbaar nogal verkeerd ingeschat. :shifty:



In theorie zou het best kunnen met 6 jaar verschil, maar het is zooo mijn tiepe niet. Yekyekyegh. :lol:

@Natascha1975 wrote:

hahaha neen 40 is hij echt niet…

hier 2 foto’s hoe hij normaal uitziet…bovenstaande was natuurlijk voor de rol…onderstaande zie je dus duidelijk dat ie van 1983 is.




Oh das veel beter inderdaad, maar alsnog ik val op donker.