Film Elisabeth: hoe looptie af?

Ik heb het einde niet kunnen kijken, ons kastje van kpn heeft de laatste 10 minuten niet opgenomen. Ik heb al gebeld, maar ze kunnen er niks aan doen, het zou softwarematig zijn en dus zal het niet zo 1,2,3 opgelost worden.

Maargoed, hoe loopt die film nou af?

Wat ik tot nu toe gezien heb, vind ik de moeite waard om de DVD te kopen, maar als die laatste 10 minuten slecht afloopt hoef ik m niet. Ja ik ben een muts, ik wil alleen films met een goed einde :roll: :lol:

Uhm… ff denken, want wie speelt erin?

Cate Blanchett toch?

Maar als het goed is loopt ie goed af, er is namelijk ook pas geleden een vervolg uitgekomen op dvd :wink:

Je zou hem ook kunnen huren :wink: Is wat goedkoper…

Ik dacht eigenlijk dat ze doodging :think:

Jeetje, ik heb hem gezien en ik weet het niet meer :shock:

@Bambi wrote:

Ik dacht eigenlijk dat ze doodging :think:

Jeetje, ik heb hem gezien en ik weet het niet meer :shock:

Idem dito :roll: Heeft geen indruk gemaakt dus… :shifty:

Aan het eind is ze totaal veranderd.

Ook draagt ze een trouwring die haar huwelijk met Engeland symboliseert.

Er was namelijk nogal wat protest op haar als koninging omdat ze niet getrouwd is.

@Bambi wrote:

Huren? Bestaat dat nog? :mrgreen:

Ik ben misschien wat ouderwets :mrgreen:

@Mellie wrote:

@Bambi wrote:

Joh, je kan 'm vast ook nog wel ergens downloaden?! :shifty: :wink:

@Emely wrote:

@Mellie wrote:
@Bambi wrote:

Joh, je kan 'm vast ook nog wel ergens downloaden?! :shifty: :wink:

Nee, mag niet!
Das illegaal hoor :naughty:

8) :mrgreen:

@joseetje wrote:

Aan het eind is ze totaal veranderd.

Ook draagt ze een trouwring die haar huwelijk met Engeland symboliseert.

Er was namelijk nogal wat protest op haar als koninging omdat ze niet getrouwd is.

En ze heeft zichzelf toch weer tot maagd verklaard? Daarom ook haar bijnaam, the virgin queen.

dus toch een happy end dan? :dance:

En voor die 6 € wil ik m dan best wel kopen, als ik een dvd met een hoes moet kopen en dan de kaft natuurlijk in kleur uitprinten ben ik er zoveel mee bezig en het misschien aan onkosten ook kwijt ben. :wink: :smiley:

@Bagheera wrote:

dus toch een happy end dan? :dance:

En voor die 6 € wil ik m dan best wel kopen, als ik een dvd met een hoes moet kopen en dan de kaft natuurlijk in kleur uitprinten ben ik er zoveel mee bezig en het misschien aan onkosten ook kwijt ben. :wink: :smiley:

Dat snap ik, maar… dan kan je 'm wel vaker zien :wink: :mrgreen: en daar betaal je dan weer niets voor :mrgreen:

Nee precies, daarom wil ik m dan ook origineel kopen! :mrgreen:

Voor die 6€ ga ik al die moeite niet doen om m te downloaden, op DVD zetten, kaft downloaden, uitprinten op het goede formaat, uitknippen, DVD doosje kopen en daar de hoes in doen. :wink:

@Bagheera wrote:

Nee precies, daarom wil ik m dan ook origineel kopen! :mrgreen:

Voor die 6€ ga ik al die moeite niet doen om m te downloaden, op DVD zetten, kaft downloaden, uitprinten op het goede formaat, uitknippen, DVD doosje kopen en daar de hoes in doen. :wink:

Ooooooooooooooooooh :doh: