figuurcorrigerend ondergoed?

Wie o wie weet wat goed werkt?



Ik heb mt 38/40 nu. Niks te dik, maar ik ben ooit slanker geweest (gek hè na 2 zwangerschappen :wink: ) en ik zou het fijn vinden als ik n`t iets slanker was zodat ik een aantal kledingstukken alvast aan kan. Totdat ik weer strakker in het vel zit natuurlijk :pray: !



Mijn probleemzone’s zijn mijn buik en taille. Ik heb geen kont en geen dikke bovenbenen, dus zo’n broekje lijkt me niet wat. Ook een hemd lijkt me niet echt fijn, want ik heb het nogal snel warm. Daarbij geef ik borstvoeding en wil ik niet een hemd dat ook de borsten nog eens liften of knel drukken.

Ik had van Trinnidy en Susannah’s een figuurcorrigerende string besteld, maar die scheelde nauwelijks. Ook niet in de kleinste maat S. Hij was €40,-- :shock: , dus die werd terug gestuurd.



Nu heb ik van de Hema een slip en een hemd gekocht, beide mt M (kleiner hebben ze niet). Het hemd doet bijna niets, de slip doet wel wat. Toch wil ik ff checken of iemand goede ervaringen heeft. Want ik vind het zonde om iets te kopen wat ik nauwelijks aan heb.

Ik heb ook een hemd van de hema gekocht in M. Wat een rotding :silenced: Weet niet hoor, maar voor mij idee doet het weinig en daarbij hij kruipt en rolt steeds omhoog :wall: Dus hij ligt in de kast na 1 keer dragen…ben ook wel nieuwsgierig naar wat WEL werkt :wink:

Ik vind body’s fijn! Weet alleen ff niet van welk merk de mijne is/zijn :think: maar bij een body heb je in ieder geval niet het probleem dat je weer een rare rand krijgt boven je (onder)broek of dat je hemd omhoog kruipt (idd Hema)…

Daarbij draag ik dat extra graag onder een jurkje omdat je nu met de koudere dagen al een legging/panty rand onder je kleding hebt. Een corrigerende body maakt dan net alles weer goed :mrgreen:

Wij zweren bij Flexees! (te koop bij o.a. V&D)



Het beste aan flexees is dat het echt súperdun is :thumbup:

Ik vind ook de body’s fijn! Ik heb er één van de Hema. Heb die gekocht omdat een hemd mij omhoog leek kruipen en omdat ik de rand van een broekje vaak vind snijden en/of een bobbel vind creeren.

Ik draag onder rok/jurk een figuurcorrigerende panty en dat helpt echt bestwel (net zo dat ik het wel vind kunnen ipv niet).

hier gewoon buikcorrigerende broekjes van zeeman… jawel…



kosten een euro of 5 per broekje en zijn er in wit/zwart en huid en dan vanaf maat 38/40 tot 48/50 en bij mij vragen ze zonder zo’n broekje of ik zwanger ben en met zo’n broekje zit alles netjes “redelijk vlak”

Ik zweer erbij.

Het is zo ongeveer mijn vaste ondergoed, jammer voor manlief, maar kleding die fatsoenlijk zit is me ook wat waard.

Ik vind het echt superlelijk en lachwekkend als ik vrouwen zie die zichzelf in een broek hijsen waar een enorme buikkwab over de broekrand hangt…(sorry :oops: )

Affie, heb je ook body’s met string ? En heb je niets onder de body aan? Ik had vroeger body’s met drukknoopjes alá romper :wink: en dan had ik drie drukknopen in mijn kruis zitten :? Niet echt fijn.



Ik vind een spijkerbroek bovendien veel mooier zitten bij de kont als ik een string aan heb. Een body geeft toch ook lelijke randen bij de billen ?



En Cell, lachwekkend als iemand een buik heeft in een strakke broek ?

Ik ben dus iemand met maat 38/40 met een dikkere buik. Die kwabt dus ook over de rand heen. Ik heb gewoon mooie benen en kont en het is ook geen gezicht als ik een wijdere broek aantrek om mijn buikje te verbloemen. En een corrigerende onderbroek vind ik ook lelijk. Dat zie je ook door de broek heen.

Dus tja… ?

Dat vind ik ook een lastige hoor. Ik heb ook echt alleen last van een buikje, maar ik weiger echt om of veel te grote of van die omabroeken tot vlak onder mn borsten aan te trekken om mn buik in op te bergen… :shifty:

Ik eindig dus meestal met rok/jurk want ik ben ook niet happy met hoe een broek in een wat ‘jonger’ model zit. Ik heb ooit een spijkerbroek gevonden, strak met wat wijduitlopende pijpen, knoop net onder je navel, die zit echt perfect voor mij, maar dat is niet in de mode he :roll:

@Karin2 wrote:

Affie, heb je ook body’s met string ? En heb je niets onder de body aan? Ik had vroeger body’s met drukknoopjes alá romper :wink: en dan had ik drie drukknopen in mijn kruis zitten :? Niet echt fijn.





Alleen stringbody’s ja :wink: en liever geen drukknoopjes maar haakjes, net als je bh zeg maar…

@Affie wrote:

@Karin2 wrote:
Affie, heb je ook body’s met string ? En heb je niets onder de body aan? Ik had vroeger body’s met drukknoopjes alá romper :wink: en dan had ik drie drukknopen in mijn kruis zitten :? Niet echt fijn.





Alleen stringbody’s ja :wink: en liever geen drukknoopjes maar haakjes, net als je bh zeg maar…




Haakjes in je kruis dus :eh: Heb je daar dan nog iets onder ? Want dat zit lekkerder lijkt mij of je moet inlegkruisjes voor strings gebruiken? En om elke dag een schone aan te kunnen trekken heb je nogal wat nodig…

Ik draag ook Flexees. Je hebt er ook meerder modellen van, dus je vind altijd wel iets wat onder je kleding past. Ik heb een spaghettiband hempje, een t-shirt en een tanktop. Ideaal!

@Karin2 wrote:

@Affie wrote:
@Karin2 wrote:
Affie, heb je ook body’s met string ? En heb je niets onder de body aan? Ik had vroeger body’s met drukknoopjes alá romper :wink: en dan had ik drie drukknopen in mijn kruis zitten :? Niet echt fijn.





Alleen stringbody’s ja :wink: en liever geen drukknoopjes maar haakjes, net als je bh zeg maar…




Haakjes in je kruis dus :eh: Heb je daar dan nog iets onder ? Want dat zit lekkerder lijkt mij of je moet inlegkruisjes voor strings gebruiken? En om elke dag een schone aan te kunnen trekken heb je nogal wat nodig…


rolt van stoel van het lachen

Nee… achter het deel waar de haakjes sluiten zit nog een zacht stofje… pff kan het niet anders uitleggen maar geen haakjesIN je kruis dus :lol:

En ja als ik weet dat ik de body gauw die week nog eens wil dragen ofzo dan draag ik er soms een (mini) string onder. Kan makkelijk!

Die stringbody;s gaan die niet ongelooflijk als een touwtje in je kont zitten of heb ik nou gekke gedachtes? :lol:

Hier ook een corrigerende string body en ik zweer erbij :thumbup: en inderdaad een gewone string eronder als ik hem vaker wil dragen, zie en merk je niets van. Geen last van de drukkers hoor, zijn gewoon gevoerd waardoor je daar niets van voelt.



Bij de corrigerende onderbroeken of hemden heb ik altijd het idee dat het de "probleem"rollen naar boven of beneden drukt dus uiteindelijk lost het niets op voor mijn gevoel dan.

Nou dames, dat klinkt goed. Ik ga gauw eens zoeken naar die Flexees dingen.

Nou…die zijn niet goedkoop :shock: . Vanaf €52,95 :think: :eh:

En ik kan de stringversie niet vinden, of hebben ze die niet van Flexees?

@Sennapen wrote:

Die stringbody;s gaan die niet ongelooflijk als een touwtje in je kont zitten of heb ik nou gekke gedachtes? :lol:


Niet als je de goede maat koopt nee :mrgreen: