fifi

Noa heeft Fifi ontdekt. We hebben sinds kort digitale tv en op nick jr is dus fifi. Nou dat is het hoor!!! De hele dag “fifi, fifi, fifi”. Maar nou vraag ik me af of daar een dvdtje van is. Misschien wel leuk om even door te geven aan sinterklaas :wink: .

Ja het is er wel, meestal wel bij de blkker te vinden of de mediamrkt



( hier ook een vervent fifi fan)

Ja hoor daar zijn dvd’tjes van (3 delen) de eerste is ‘fifi talentenjacht’. Er is ook een fifipop die heerlijk ruikt en verschillende zinnetjes zegt.

Hier ook een fififan dus :mrgreen:

hier ook een fifi fan wij hebben de dvd en het fifi gieterhuis met poppetjes en de knuffel fifi en ze is er dol op :inlove: :inlove: :inlove:



en nou nog de grote sprekende fifi en klaar zijn we :inlove: :inlove:

Bij Blokker hebben ze de DVD van Fifi’s Talentenjacht, voor maar 4,99! :thumbup: Er staan zes afleveringen op.



Hier is het ook een groot succes, mijn Noa krijgt de sprekende Fifipop van de kerstman. :mrgreen:

Ik vind Fifi ook leuk, maar Amélie nog niet :? :mrgreen:

@Pumba wrote:

Ik vind Fifi ook leuk, maar Amélie nog niet :? :mrgreen:




Ik heb er nog nooit van gehoord :oops: :shifty:

@Paschal75 wrote:

@Pumba wrote:
Ik vind Fifi ook leuk, maar Amélie nog niet :? :mrgreen:




Ik heb er nog nooit van gehoord :oops: :shifty:






:mrgreen:

Ook hier is Fifi favoriet. Britt zingt heel vaak het melodietje.



Buiten dvd zijn de poppen er oook van te koop.



Annamarie

Hoi hoi,



Ik heb ook nog nooit van ‘fifi’ gehoord, ben eigenlijk wel benieuwd hoe laat dat dan komt…weet iemand dat?



Groetjes van mij

@brabbel wrote:

Hoi hoi,



Ik heb ook nog nooit van ‘fifi’ gehoord, ben eigenlijk wel benieuwd hoe laat dat dan komt…weet iemand dat?



Groetjes van mij




en waar ?

Kijk hier alleen maar Zappelin en KetNet.

Het komt op Nickelodeon, volgens onze tvgids om 6.35 en 9.05 uur.

Wij kijken eigenlijk altijd de DVD’s, dus ik weet niet zeker of deze tijden kloppen :think:

Nathalie heeft ook het bloemengietershuisje (gekregen bij abbonnement op groter groeien) en ondanks dat ze nog geen anderhalf is speelt ze er echt heel leuk mee. Op tv heeft ze het nooit gezien maar dat komt omdat we nick jr. gewoon niet op de kabel hebben. Nu heb ik uitbreiding van ons digitale pakket aangevraagd en daar zit het wel bij. Eens kijken of ze het op tv net zo leuk vind.



Oja ik heb wel alle kleine spulletjes uit het huisje gehaald en apart gehouden. De poppetjes, kast, bedje enzo speelt ze wel gewoon mee.

Ik ben er zelf flieft op :inlove: :inlove: Wij keken dus al toen Madeleine nog niet was geboren :mrgreen: , maar zodra ze groot genoeg is… weet deze mama het al hoor!! :dance:

Marieke: dat vind ik leuk om te lezen, want ik heb het bloemengieterhuisje ook net vanmorgen gekocht voor Noa (voor de kerst). Ik schrok al van de 3+ aanduiding op de doos, want het leek mij ook juist voor nu al zo leuk voor haar, ze is namelijk gek op poppetjes :inlove:



Goeie tip inderdaad om de kleine onderdeeltjes nog even weg te laten, ik denk dat Noa ook echt wel al met de poppetjes en meubeltjes speelt.

Ze krijgt de sprekende Fifi-pop ook nog voor kerst, dus het wordt bij ons een heuse Fifi-kerst! :mrgreen:

@Noasmama wrote:

Marieke: dat vind ik leuk om te lezen, want ik heb het bloemengieterhuisje ook net vanmorgen gekocht voor Noa (voor de kerst). Ik schrok al van de 3+ aanduiding op de doos, want het leek mij ook juist voor nu al zo leuk voor haar, ze is namelijk gek op poppetjes :inlove:



Goeie tip inderdaad om de kleine onderdeeltjes nog even weg te laten, ik denk dat Noa ook echt wel al met de poppetjes en meubeltjes speelt.

Ze krijgt de sprekende Fifi-pop ook nog voor kerst, dus het wordt bij ons een heuse Fifi-kerst! :mrgreen:




ja hoor ik heb niks voor alissa weggelaten uit het gieterhuis van fifi hoor het kleinste is denk ik het bloemenpotje met het bloemenringetje er in en daar speelt alissa zo leuk mee dan loopt ze als ene prinses rond met de bloemen ring om haar kleine vingertje :inlove: :inlove: dus hier is ze er erg gek op :inlove: :inlove:

@pegje wrote:

@Noasmama wrote:
Marieke: dat vind ik leuk om te lezen, want ik heb het bloemengieterhuisje ook net vanmorgen gekocht voor Noa (voor de kerst). Ik schrok al van de 3+ aanduiding op de doos, want het leek mij ook juist voor nu al zo leuk voor haar, ze is namelijk gek op poppetjes :inlove:



Goeie tip inderdaad om de kleine onderdeeltjes nog even weg te laten, ik denk dat Noa ook echt wel al met de poppetjes en meubeltjes speelt.

Ze krijgt de sprekende Fifi-pop ook nog voor kerst, dus het wordt bij ons een heuse Fifi-kerst! :mrgreen:




ja hoor ik heb niks voor alissa weggelaten uit het gieterhuis van fifi hoor het kleinste is denk ik het bloemenpotje met het bloemenringetje er in en daar speelt alissa zo leuk mee dan loopt ze als ene prinses rond met de bloemen ring om haar kleine vingertje :inlove: :inlove: dus hier is ze er erg gek op :inlove: :inlove:




Wat schattig! :inlove: :inlove: :inlove:

Ik ben ook zo benieuwd hoe Noa het gieterhuisje vindt, mama is er in ieder geval helemaal weg van. Ik ga hem maar snel inpakken denk ik, anders kom ik nog in de verleiding om hem eerder te geven :lol:

Er zitten ook hele kleine kop en schoteltjes bij die heb ik dus weggelaten. Het bloemenpotje met de ring speelt Nathalie ook gewoon mee.



En het huisje heeft zoveel mogelijkheden, ik vind het zelf ook zo ontzettend leuk, ik lig gewoon samen bij haar op de grond ermee te spelen :oops: :oops: