Fietszitje?

Hallo,



Ik wil misschien een fietszitje kopen voor Friso. Hij is bijna tien maanden en kan prima rechtop zitten (ook zelfstandig). Waar moet ik op letten?

Moet ik bv eentje voor achterop, of voor aan het stuur? welke hebben jullie?



Groetjes,

Femke

Als ze nog klein zijn is voorop toch wel fijn vind ik. Ik heb er 1 van het merk bobike. Bevalt erg goed. Je kunt ze er gemakkelijk in en uit krijgen. Ook Gmg is een goed merk maar daar zitten nog stangetjes aan de zijkanten en dan moet je een beetje wurmen om de beentjes ertussen te krijgen.

Ik heb een bobike mini en hij bevalt super! Heb em online besteld, gelijk met windscherm en het achterzitje ook gelijk voor straks voor een ‘voordelig’ prijsje (als je link wilt moet je maar ff pb’en). Senne zit er in als een koning!

Hier een Bobike, voorop, aan het stuur.

Gekozen voor dit merk onmdat beide opa’s en oma’s en mijn broer ook zo’n zelfde klem op hun fiets hebben en het zitje zo overgezet kan worden als ze uit logeren gaat. is erg makkelijk (Hoeven zij geen zitje te kopen, alleen de aansluiting).



Lotte vindt fietsen heeeeerlijk!

Hier een GMG. Die is met sommige fietsen wat lastig te monteren ( lees: we moesten voor mijn fiets een adapter’tje kopen ) ook moet je inderdaad de beentjes er een beetje tussen proppen. Hij ziet er wel heel stevig uit. Ow; vergeet te vermelden dat het om een voorzitje gaat. Zou nu met Elise nog geen achterzitje willen hebben, zou dan niet weten wat ze uitspookt of of ze in slaap valt.



Maar; volgende keer zou ik denk ik voor een bobike gaan, 't is dat ik deze nu al heb…



alsnog; een fietsstoeltje is een uitvinding, je komt toch veel makkelijker op verschillende plaatsen!



groetjes,



Louise

Ow ik heb Senne nu ook niet niet achterop hoor :lol: Maar straks als de beeb groot genoeg is om mee op de fiets dan moet Senne toch achterop helaas!

ik wil ook fietsen :mrgreen: :mrgreen:



maar ze is gewoon nog te klein (6,5 kilo/65 cm/kan niet zelf zitten)





Het stoeltje ligt al klaar…nou nog een stevige beeb 8)

voorop bobike en bevalt me prima! :thumbup:

Bobike dus, zien er ook precies zo uit als ik in mijn hoofd had! DANK!!! Ga straks es ff op marktplaats kijken :wink:



Groetjes,

Femke

ik heb er 1 voor op van bobibike

en 1 achterop die plat wat platter kan merk weet ik zo even niet

heb twee kinder met 1 jaar en 7 dagen verschil er tussen jayson is nu 8 maanden en kan al heel goed zitten zelfstandig hgij kan kleine stukjes voor op enm als we verder gaan achter op en de oudste kan ook achter op in die stoel hebben ook een fiets kar voor als we wegaan tijdens het slaapje kan hij in de maxicosi

I love mijn bobike fietsstoeltje :inlove: en Lenn ook!

Tessa heeft tot bijna haar 3e verjaardag op het bobike voorzitje gezeten hoor…

Joyce zat achterop in de baby- mee in de maxi-cosi dus Tja kon TEssa daar niet zitten dus… Ideaal voor als je wilt fietsen en je kindje is nog te klein… dit mag vanaf onvgeveer 6 weken afhankelijk van de stevigheid van het nekje van je kindje…



Ook erg handig bij een voorzitje is een buggydrager of fietstassen war je een draagzak ofzo in mee kan nemen… anders loop je de hele tijd te slepen met de kleine als je ergens stopt…

Liefs

Ik heb een GMG (voorop een opoefiets) en bevalt prima! Hij zit er prinsheerlijk in, prachtig om te zien :slight_smile:



Fietsen met je ukkie is erg leuk, dus ga ervan genieten :inlove: