Pete heeft een fiets van Piet Piraat en daarbij zat een vlag met stok. Nu is laatst zijn fiets omgevallen en is de vlag weggewaaid.
Nu fiets hij sinds 2 weken af en toe naar familie of winkel of school en dat gaat nog wat wiebelig en met die vlag viel hij wat beter op.
De stok zit er nog aan, maar misschien heeft iemand een vlag liggen die we mogen overnemen?
Via internet kun je wel vlaggen met stok bestellen, maar dan ben je met verzendkosten erbij al gauw 10 a 20 euro kwijt…
wij hebben voor Niek toen gekleurd plakplastic gehaald, een vierkant geknipt, die om de stok heen gevouwen en daarna met een schaar een driehoek geknipt… mooi stevig en bleef prima zitten… was rood met witte stippen
bij de Big Bazar, soort Action, zijn die oranje vlaggetjes maar e. 2,99, of wil je met een plaatje?
Ik wilde ook de Big Bazar noemen.
Bij ons in het dorp hebben we alleen Hema, Blokker, Kruidvat/Etos, Primera. Helaas geen Action of Big Bazar.
Cell, een goede tip van jou :thumbup:
Volgens mij is dat plakplastic wel bij Primera of Blokker te verkrijgen, ik zal daar even gaan kijken.
Ik zat zelf ook al aan een plastic tas te denken, maar dat is weer niet stevig genoeg volgens mij.