fietstassen op een moederfiets sparta amazone

hallo,



ik heb een sparta amazone. en dan zit aan de zijkanten van de bagagedrager bevestigingen voor de fietstassen.

de bevestiging heb ik er af moeten halen anders past het zitje niet. een gmg zitje.



nu had ik fietstassen speciaal voor zulke zitjes, maar het past dus niet. bij de hema gekocht.



welke tassen hebben jullie, of moet ik dan toch over stappen op bobike.



groetjes henny

Ik heb de speciale fietstassen van Sparta die op de Amazone horen.

En het fietszitje van Bobike past perfect, we hoeven er niets af

te halen.

Ik heb gewoon fietstassen bij Halfords gekocht, weet niet welk merk ofzo, maar in ieder geval zijn het fietstassen die geschikt zijn om ook een fietszitje boven op te maken.



Ik heb niets van mijn fiets af hoeven halen om zowel fietstassen en fietszitje fatsoenlijk te kunnen monteren.

Ken het probleem,wij hebben toen bij halfords een rekje gehaald en die eroverheen(op de tassen dus) gemonteerd daarop weer het gmg zitje.

rekjes zijn niet zo duur :wink:

@Paschal75 wrote:

Ik heb de speciale fietstassen van Sparta die op de Amazone horen.

En het fietszitje van Bobike past perfect, we hoeven er niets af

te halen.




Hier precies zo!

Volgens mij passen op de Sparta Amazone Trendy ook alleen de originele Sparta accessoires en de Bobike fietsstoeltjes… :think:

Ik heb van die tassen gekocht die je er gewoon aan en af kan haken en dan als boodschappentas kan gebruiken :think: 3 euro per stuk of zo :lol: Weet alleen niet of ze er ook op kunnen als je een achterzitje hebt