Fietsstoeltjes

alleen een extra beugel moet je erbij rekennen en die zijn 10euro.

de rest qua bevesteging zit er allemaal standaard bij geleverd

Ik heb wel gewoon grote fietstassen (de grootste die ik kon vinden). Ik heb de voetbeugeltjes van het achterzitje eraf gehaald en de steunen door de gaten voor de snelbinders gewurmd. Heb je dus geen voetsteuntjes maar da’s ook niet nodig omdat ze met hun voeten in de fietstassen zitten. Ik vind het persoonlijk ideaal. Tenminste grote fietstassen en geen risico op voetjes die toch stiekum naast de jasbeschermer tussen de spaken komen.



Amy, als je het geld er voor over hebt zou ik ook gewoon de hele set kopen hoor. Hartstikke mooi :thumbup:

Ik heb het over de voetsteunen van het achterzitje. Die zijn bij GMG echt wel langer.



Bij de voorstoeltjes ook trouwens, daar kunnen ze ook langer in. Maar dat is minder een issue omdat je zo op een gegeven moment achterop doet ivm de kilo’s… met 2,5 jaar wegen veel kinderen al rond de 15 kilo en dan moeten ze achterop.



Hier heb ik de zitjes ook op een moederfiets, een sparta amazone.

maar geen last met weinig ruimte hoor :shifty:

En ik ben maar 1,66 en weeg ruim 128 kilo 8)



De adapter voor aan een alu stuur zat er bij ons gewoon bij en bij Ruud kan het zitje zonder adapter zo aan zijn herenfiets.



Dus ik denk dat ze gewoon vergelijkbaar zijn en wat geeft dan de doorslag.

Bij ons was dat toch de veiligheid rondom omdat onze kids nooit stilzitten op de fiets en ik heb eerst kort een leenfiets gehad met bobike erop, mijn gastkindjes zaten er dan in, maar die schouderbandjes zakten gewoon wel af. Dat gaf hier dus de doorslag.

Het idee van veiligheid.



Maar ben wel eerlijk, ik vind bobike mooier, er zijn veel accesoires voor te krijgen zoals een fietsvoetenzak en aangezien bij ons na 6 jaar intensief gebruik in elk geval het voorstoeltje vervangen moet worden (ik heb mijn fiets vaak buiten laten staan, daar word het ook niet beter van) ga ik nu wel voor bobike… Mies is straks in de winter net 1 en dan vind ik het ideaal als ik zo een voetenzak erbij kan doen. En wil nu eigelijk ook wel een keer echt wat moois. :oops:

ben er onderhand uit, ga binnenkort die set kopen! :dance:



zit ook nog voetbeschermingplaten bij voor achterzitje, dus wéér iets extra’s hihi

set is besteld! komt morgen binnen! :dance:



had centjes van mijn opa gehad, dus kon dit er mooi van kopen :inlove:

Ik zie dat je het besteld hebt, ik vind het een mooie set. Ik reageer nogal laat, maar ik had Anne op een GMG voorzitje zitten en ik heb oa rugproblemen, al snel kon ik haar maar met veel moeite in het ding krijgen ook al was ze lief en spartelde ze niet tegen, het was me gewoon te zwaar. Toen hebben we een achterzitje van Bobike gekocht en het gaat allemaal een stuk makkelijker…achteraf wel gebaald dat ik die niet als voorzitje had.



Veel plezier vast met je nieuwe blitse set :inlove:

blitse set is inmiddels al ff binnen :inlove: Jayden heeft er voor de foto al even ingezeten :inlove:

Wat leuk !!!



En nu wachten op het lekkere weer :smiley:

Leuk zeg! Hij zit erin of ie nooit anders gedaan heeft!

mooi hoor. :inlove: :thumbup:



ik vraag me alleen iets af…ook ik ben aan het rondkijken voor een kinderzitje,maar veel van die zitjes hebben een zwarte of donkere print.

is dat nu niet enorm warm in de zomer…? ik bedoel stel je bent met de fiets naar de supermarkt en je fiets staat in de zon…brand je kindje zijn billen niet aan de zwarte /donkere bekleding als je hem er dan weer in zet?

ik vindt het ook een prachtige set…

wij hebben er ook zoeen gekocht in het roze…

alleen vindt ik het windscherm niet echt praktisch aangezien onze dochter het steeds vastpakt en omtrekt… :? die heb ik er dus afgehaald…

maar voor de rest een primaset!