Ik was even aan het googlen naar fietsstoeltjes en toen vond ik deze
’ Fietsstoel Sirius’ http://www.fietsstoel.nl/producten.asp?id=4
Kent iemand deze? Hij lijkt mij ideaal omdat hij ook een beetje in ligstand kan, maar ik heb er nog nooit van gehoord…
Ik heb er toevallig ook laatst naar zitten kijken. Het ziet er best comfortabel uit, maar ik ga gewoon naar huis als de kleine moe is :mrgreen: Dan mag hij lekker naar bed
Haha ja ik ook, maar onze Thomas is nogal een dromer die gewoon in slaap valt als je langer dan 15 minuten fietst. Voorop kon ik hem dan goed ondersteunen, maar achterop gaat dat natuurlijk lastiger…
lijkt mij een fijne fietsstoel zeg!
ik zie alleen het verschil niet tussen die ene en die andere
ze hebben alletwee een slaapstand.
ik zou het zeker een optie vinden om te kopen,
om dezelfde reden: tyg valt soms in slaap, maar aan de voorkant kun je hem nog ondersteunen
achterop niet.
tis beter voor het nekkie als ze achterover zitten dan voorover hangen lijkt me.
oh ik zie het verschil al: voetensteunen zijn extra beschermd bij die ene
Ja en volgens mij is de ene voor aan het frame van de fiets vast te maken, en komt die andere gewoon op de bagagedrager als ik het goed heb gezien.
oja!
ja da;s ook wel handig
heb niet zo’n sterke bagagedrager
ik ga er ook hard over nadenken of ik deze wil
hoop dat iemand hem heeft en er ervaringen mee heeft
fietsstoeltje nog geprobeerd door iemand?
ik vind hem wel heel mooi ik heb en bobike en die is al 7 jaar oud dus ik koop me geen nieuwe maar als ik geen een had dan had ik er over na gedacht is wel erg handig
Ik heb hem al besteld, dus zal jullie binnenkort komen vertellen hoe het bevalt!
oke melisha!
ik ben erg benieuwd
binnenkort past tyg ook niet meer voorop namelijk
hij zit nu al op de laagste stand en zijn knietjes zitten bijna tegen het stuur
wel jammer hoor, ik vind het zo gezellig, als ie voorop zit
Ja, dat is wel jammer he, want voorop is het echt gezellig, ik ga het ook missen. Maar straks kan Ninian ook alweer voorop, dat is wel nog een voordeel van twee kindjes zo dicht op elkaar hebben.
Ik vind het een heel leuke fietstoeltje zo. Ik heb een bo-bike voorop is ook heeel keurig, maar het lijkt me zo hard achterop met de bo-bike. Dit stoeltje lijkt wel gemakkelijker en daar gaan we voor, maar ook natuurlijk voor de veiligheid! Dat komt vazelfsprekend op de eerste plaatst.
Hebben jullie kindjes een helm op? Nienke niet, ik heb een windscherm voorop, maar voor achterop, denk ik toch eraan om een helm aan te schaffen, wat of hoe doen jullie dat?
nee hier geen helm
en marjan, heb je hem al?
bevalt ie?
Dat vind ik wel een erg handige! Ik ga hem onthouden (en ben benieuwd naar alle ervaringen…)
o hij lijkt me ook erg handig. Heb ook zo meissie die opeens in slaap kan vallen dus dan is t wel handig ja! :lol:
nog niemand hem geprobeerd…?
ik ga hem denk ik in september bestellen,
maar ben nog wel benieuwd of je dan nog wel je fietstas kunt gebruiken en de buggydrager enzo
wij hebben deze fiets stoel en bevalt super ze kunnen er lekker relaxt in zitten en als ze slapen draai je aan de knop en gaat het stoeltje na achter zodat ze kunnen liggen.
vragen stel ze maar ik zal antwoord geven
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
dat klinkt goed!
en hoe zit het bevestigd aan je fiets?
aan de zadelstang of aan het rek (nu weet ik toch ff de naam niet meer… :doh: )
kun je nog een fietstas op je fiets hebben?
hij zit vast aan de zadel stang door een adaptor dus als je 2 koopt kun je hem zo van de ene fiets na de andere zetten, en fiets tassen dat past niet meer wel heb ik er een nog een zapp drager aan en dat past perfect.
de stoel is echt comfortabel de voeten steuntjes kun je op lengte aan passen.