Denk dat ik vrij “veeleisend” ben… Moeten gewoon eens gaan kijken.
Heb vanmorgen op de fiets van een vriendin Keira opgehaald van het KDV, kon helaas haar gezichtje niet zien, maar volgens mij vond ze het leuk. Maar ik botste de hele tijd met mijn knieen tegen het stoeltje aan, heel vervelend.
@Tigru wrote:
Maar ik botste de hele tijd met mijn knieen tegen het stoeltje aan, heel vervelend.
Zeker belangrijk om daar bij een zelf aan te schaffen fiets goed op te letten. Ligt natuurlijk aan je eigen lichaamslengte, en ook aan de framegrootte/-lengte. Je kunt bij veel fietsen ook het zadel een stukje naar achteren schuiven, dan krijg je ook meer ruimte voor je knieën.
Ik kan van de hulp van mijn schoonouders waarschijnlijk haar fiets overnemen. Een Sparta Amazone met voor- en achterstoeltje, afneembare fietstassen, buggydrager en buggy, alles voor 500 euro. Is dit een gek bedrag? Of een fatsoenlijk bedrag.
Hangt er vanaf hoe oud hij is en wat voor staat. Ik heb eind 2010 een nieuwe sparta-amazone trendy 2011 gekocht voor 640 euro + 180 euro voor stoeltjes en buggy, in totaal dus 820 euro.
en ik heb een sparta amazone gekocht bij een fietswinkel. 2de hands voor 350 euro. Nagekeken en afgesteld, en met nieuwe banden.
(zonder zitjes, tassen en buggydrager). Het is dus maar hoe oud die fiets is, hoe intenisief gebruikt, en in welke staat de tassen en zitjes zijn (stond die fiets altijd buiten, of binnen bijvoorbeeld).
Ik vind het best een berg geld als het een oudere fiets betreft, maar als het een jonge fiets is, dan kan het weer wel.
Als je nog een moederfiets zoekt, heb ik er 1 in de aanbieding En een stuk goedkoper dan die jij aangeboden krijg!
Een rode sparta amazone (moederfiets) met alles erop en eraan.
Voor en achterstoeltje (bobike), fietstassen, buggydrager, 7 shimano versnellingen, automatisch voorlicht.
En omdat het mijn vervoersmiddel was hebben we hem altijd een winterse check-up gegeven in de 3 jaar dat ik hem heb
Als je interesse heb stuur je maar een pb’tje goed?
Of gewoon een simpele omafiets. Daar heb ik jongste eerst voorop en later achterop mee vervoerd, nu heb ik een bakkersrek met mand voorop. Ook ideaal als je in het centrum woont, kan je zo je verse groen van de markt mee naar huis nemen. :mrgreen: