Fietsen...!!!!

Jaaa…!! Chris kan fietsen… Hij heeft al sinds zijn eerste verjaardag een driewieler, maar die heeft hij tot vandaag als loopfiets gebruikt… Maar vanavond, toen ik hem bij mijn ouders op ging halen, zat hij in de tuin op zijn fietsje… Normaal gesproken loopt hij er dus mee… Maar fietste hij zomaar ineens weg… :shock: :inlove: Alsof hij nooit anders gedaan heeft… :mrgreen: En nog netjes sturen ook… :inlove: Wat een kanjer he, dat kind van mij… :inlove:

:clap: :clap: :clap:

goed zo chris !!!

:thumbup:









nog even en je ziet um zo in je tuintje crossen:

heyyyy goed zo van chris,



leuk is dat he dat ze het dan ineens op een manier doen alsof zenooit anders hebben gedaan.



Veel fietsplezier gewenst met je kleine man. :-*

:dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap:

Wat goed!! :thumbup: En wat snel!! :thumbup:

Heeeeey wat goed zeg :inlove:

Ehm, nog wel op een driewieler he… Niet dat er ineens mensen gaan denken dat ik een motorisch hoogbegaafd kind heb dat al zonder zijwieltjes fietst… :lol: Wat dat betreft is ie, vrees ik, erfelijk belast met mijn gebrekkige motoriek… :lol:

Goed zo Chris!



leuk he, als ze dat doen, alsof ze nooit iets anders hebben gedaan!

@Yolanda wrote:

Ehm, nog wel op een driewieler he… Niet dat er ineens mensen gaan denken dat ik een motorisch hoogbegaafd kind heb dat al zonder zijwieltjes fietst… :lol: Wat dat betreft is ie, vrees ik, erfelijk belast met mijn gebrekkige motoriek… :lol:






haah nee dat snapte ik, zou welleuk zijn als ie dat "ineens"kon, wendy is inmiddels 4 en een half en durreft echt niet zonder die zijwieltjes.

@Yolanda wrote:

Ehm, nog wel op een driewieler he… Niet dat er ineens mensen gaan denken dat ik een motorisch hoogbegaafd kind heb dat al zonder zijwieltjes fietst…




Valt me dat toch even tegen zeg… Ik dacht inderdaad uiteraard direct dat je een motorisch hoogbegaafd kind hebt. Jammer, tegenvaller

:mrgreen: :lol:

Ik zag namelijk al hoop voor de toekomst :roll: :roll: aangezien mooooooooooooooooi en okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hier ook zwaar in de meerderheid zijn :lol: :lol: Wilde hem dus al bijna opgeven voor de plaatselijke wielervereniging hahahaha



Knap van je hoor Christan Ik kan me je gezicht ook al helemaal voorstellen… alsof hij dat altijd al kon :mrgreen: “Wat nu mama” dit is HEEEEEEEEEEEl gewoon hoor :mrgreen: :mrgreen: KAN ik ALLLAAAAAAAAAAANG :mrgreen: