eej cell; wanneer ben je van plan je fietskar te verkopen
anders heb ik wel interesse in de zomer
:mrgreen:
@kloos wrote:
eej cell; wanneer ben je van plan je fietskar te verkopen![]()
anders heb ik wel interesse in de zomer
:mrgreen:
Niet

Suus is nog lang niet zover dat ze voorop kan en dan nog houd ik hem aan totdat de kids echt alles zelf kunnen fietsen.
Ik gebruik hem nu ook nog veel op maandag als Niek naar gym moet, dan kan ze niet zelf fietsen.
Dus over anderhalf jaar, als Suus 2 word… dan gaat hij misschien pas weg :mrgreen:
hihi gelijk heb je hoor
maar wie niet waagt, wie niet wint :mrgreen: kijk t.z.t. wel of er iets leuks op markplaats komt te staan
@Mama_jeanet wrote:
Ik heb een kidcar!
Ik ook. Tevens om te bouwen als wandelwagen. Als het regent gebruik hem ook om de kids lopend mee te vervoeren. Ze blijven er namelijk droog in, in tegenstelling tot de regenhoes van de wandelwagen

ik ben me de laatste tijd ook aan het orienteren voor zo’n fietskar…maar er zijn dus verschillende merken op de markt!
Ik wil graag een goede degelijke fietskar waar ik een tijd mee kan…
nu lees ik veel over de dolphin en kidcar! Dolphin heeft mijn gastouder ook…en ziet er prima uit! Die van kidcar heb je nog in verschillende prijsklasses…maar de vraag is dan welke is een btje goed? Of zijn ze van de kidcar allemaal prima? Ik twijfel over een 2e handsje of zelf 1 aanschaffen…nu ik dit jaar helaas niet mee kan doen aan de fietsplan…moet ik toch op de centjes letten…
Ik heb een fietskar van het merk Nordic Cab. Heel fijne wagen.