We hebben net een echte fiets gekocht voor Isabel, een hele stoere met rood, geel en blauw.
Ze mocht even proberen in de winkel en ze fietst er zo op weg :shock: .
Sturen en remmen had ze gelijk door hoe het allemaal werkt.
Dus je kan wel zeggen dat ik supertrots ben :inlove:
En wat wordt ze groot :shock:
Dus morgen gaan we naar het park…met de fiets :thumbup:
leuk man !
foto ? :mrgreen:
leuk he dat fietsen… Dave is ook helemaal gek van zijn fietsje (een driewieler :mrgreen: )
die staat nu in de huiskamer…want dan kan hij er altijd mee spelen ivp alleen als papa of mama mee naar buiten wilt :lol: :lol: :lol:
De batterij is nu leeg :oops: (later :mrgreen: ).
Hier ook een drieweiler voor binnen, maar ze was dus toch een beetje toe aan een “echte” fiets.
We zijn vanmorgen in het park geweest, ging heel goed, maar wel even wennen. Te hard naar beneden vindt ze spannend, maar dat is ook niet gek, het is hier nogal heuvelachtig, en dan kan het heel hard gaan :shifty:
Maar op rechte wegen gaat het :thumbup:
Leuk hé!
Sanne kan ook sinds een week of 3 fietsen en sindsien is ze er niet meer af te slaan :mrgreen: . Als 'ochtends de rolluikken opengaan is het al FIETSEN :lol:
Gr. Claudia
:shifty: Anne vind er geen klap aan :shifty: Ze heeft een driewieler en een gewone 12 inch fiets. Ze komt wel wat vooruit, maar ze stapt af en gaat lopen :think: . Ik wil niet fietsen, ik wil lopen, is het dan :?
Dussssss: kei knap voor de kindjes die wel fietsen, super gewoon, gunde dat Anne het deed, maar die ziet het nut er nog niet van in.
Hier net vorige week zaterdag een fietsje gekocht voor Nick. Hij is er echt niet af te krijgen!!! Geweldig vindt hij het. En tja, als hij het geweldig vindt geniet ik :inlove: