fier: nick en simon

zucht… wat een album!!

krijg bij veel nummers kippenvel. vind die jongens echt zo enorm goed, en die teksten zijn zo bijzonder…



kent iemand dit album ook al??

vind het persoonlijk echt hun beste album

ik heb m een week geleden ook gekocht, een heerlijke cd!

@natasja wrote:

ik heb m een week geleden ook gekocht, een heerlijke cd!




ik dacht al dat ik de enige zou zijn :mrgreen:

eerlijk gezegd vind ik 'm tegenvallen. Ik had er meer van verwacht.

Echt waar Maxime? Ik vind t net als knipoogje een waanzinnig album. tot nu toe ook het beste album. Ik vind dat ze met dit album hun muziek zeker naar een hoger level hebben getild. En ik moet erbij zeggen, ik ben geen fan, maar deze cd is echt heeeeeeeerlijk.

wat is de reden dat je het juist minder vind maxim??



ik ben ook geen echte fan, maar heb dan weer wel al hun albums en ga ook wel eens naar een concert, mar ik vind ze gewoon steengoed…



vind vooral vaderdag van simon erg mooi… krijg er echt kippenvel van…

Ja vaderdag is mooi.



Ik vind ‘bij je zijn’ ook erg mooi.

die is idd ook erg mooi.

maar ik zeg al, ik vind dit het eerste album waar ik alle nummers mooi vind.

Wij hebben hem nu ook sinds een paar dagen, hij is nu al grijs gedraaid.

Ik vind hem super!

Vind hem ook geweldig, vind wijzer en onvrijwillig vrij echt mooi. Maar vaderdag ook erg ontroerend.

ik kende hem al voor ik hem in huis had, via facebook van nick en simon , die mannen zingen gewoon gewedlig. De engelse nummers op hun nieuwe dvd die bij Fier geleverd is zijn ook geweldig.

Hun covers van Marco B en van Clusou ,… ze doen het top.

En ze staan op 1 al… en platina met de cd,



natuurlijk ken ik de cd :inlove: al lang mee bléééren en heb zin in hun tour in februari te Groningen…



:inlove: :dance: :inlove: :dance:



Ik vind wijzer dan je was mooi, ik vind onvrijwillig vrij mooi… ow en ik vul nog aan met alles of niets… mooie tekst :thumbup:

vaderdag is byzonder mooi, ( heb zelf alleen gevoelsmatig er niks mee )

Ow ze zijn gewoon top, kwalitatief en qua afwisseling vind ik deze cd de mooiste tot nu toe…



Ow en cover van Supply en demand van Amos Lee doen ze ook goed hoor. Die vind ik lekker om hard aan te hebben en mee te zingen woord voor woord.



Vandaag had ik de cd op staan en ook Wendy kent de nummers al prima mee zingen :inlove:

Ik heb um ook want Stein is helemaal fan van nick en simon :mrgreen:

whaha moet stein maar es bij mij zijn geweldig :thumbup:

Ik heb op mijn hyves de 1e dag dat ik de cd binnen kwam de tekst er neergezet van het nummer Zonder LIefde… een tekst waarbij ik denk, thats me … toch wel fijn als je in sommige nummers herkenning ziet.



ik vind de covers van simon en garfunkel altijd zo gevoelig gezongen…

Heb hem net gedownload, legaal!!! :thumbup:



Vind hem super, heb hem op mn ipod gezet morgen ff rustig luisteren in de bus :inlove:

ik ga ze zien in februari, met een vriendin!!



komende week de cd halen… ben zoooooo benieuwd!

Ik heb hem nu een week in de auto en hij is al helemaal grijs gedraaid hahaa.

Als de kids in de auto stappen vragen ze gelijk om nick en simon.

Ja ik ben totaal geen fan van ze maar deze cd vind ik ECHT heeeel goed.

Hier zat die cd ook opeens in de cdspeler van onze auto haha. Mn man is grooote fan, maar ook hij vindt het album wat minder dan 't vorige. Ik denk dat de liedjes gewoon nog even ‘eigen’ moeten worden!

@Douwine wrote:

ik ga ze zien in februari, met een vriendin!!



komende week de cd halen… ben zoooooo benieuwd!




Veeeel pelzier, wij gaan ook groningen :dance: ( Ik en mijn oudste zus )

@Sooki wrote:

Hier zat die cd ook opeens in de cdspeler van onze auto haha. Mn man is grooote fan, maar ook hij vindt het album wat minder dan 't vorige. Ik denk dat de liedjes gewoon nog even ‘eigen’ moeten worden!




Dit vind ik ook. Ik vind dit album nog zeker niet het beste album tot nu. Maar idd, misschien moeten de liedjes nog even eigen worden.



Ik draai de cd alleen in de auto, omdat ik getrouwd ben met een man die een hekel heeft aan dit soort muziek :? Jan smit luister ik daarom ook maar in de auto. Anders zingt hij zijn versie mee en die versie is niet kindvriendelijk :mrgreen: :lol:



Hun eerste cd staat bij mij nog steeds op nummer 1 qua beste albums. Die cd draai ik nog steeds echt vaak.

@bianca81 wrote:

@Douwine wrote:
ik ga ze zien in februari, met een vriendin!!



komende week de cd halen… ben zoooooo benieuwd!




Veeeel pelzier, wij gaan ook groningen :dance: ( Ik en mijn oudste zus )




we zwaaien wel effe naar elkaar!! :wink: