Fieke wil niet eten ?

Even n vraagje van deze kant :wink:

Fieke wil sinds t weekend niet meer eten savonds :think:

Ze wil niet warm, geen fruit, geen boterham en geen toetje :? Bij haar komt nu haar

eerste tandje door :dance: en volgens mij zit ze weer in n sprong :roll:

Nu is mijn vraag :

Moet ik haar vanalles blijven aanbieden of alleen maar warm eten en wil ze dat niet dan jammer :think:

Ik ben bang dat ze teveel zal afvallen en aangezien dat ze al niet zo heel zwaar en groot is doordat

ze heel veel ziek is / geweest.

Ik wil haar ook niet teveel verwennen of zit ze nu op n leeftijd dat ze dat nog niet begrijpt

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :pray:

ALvast bedankt voor jullie reacties :thumbup:

Liefs Viola en Fieke

van alles aanbieden dus niet alleen warm eten

wat ze eet is mee genomen

succes

nikki heeft het ook…

ik blijf inderdaad gewoon vanalles aanbieden.,… en heb zoiets naja dan eet ze maar 2 toetjes dan krijgt ze in ieder geval wat binnen :wink:

Wat ik wel heb ontdekt met het avondeten dat ze het wel voor de tv wil!

oehhh slecht he haha maarja wat binnen is dat is dan maar binnen :wink:

en als ze echt niet wil… dan niet! ik heb altijd gehoord dat een kind zichzelf echt niet laat verhongeren.

Ik heb zelf ook de ene keer meer trek dan de andere keer en dat kan een baby net zo goed hebben natuurlijk!

Ik kreeg ook de tip bij Q. om alles aan te bieden en als ze wat eten dan is het mooi meegenomen. Het is belangrijker dat ze wat binnen krijgt dan wat ze eet. Wil ze dan nog wel borstvoeding drinken?

viola, Marit had dit ook 2 weken geleden…komt goed hoor!! Heb helaas geen tips voor je…Eten kun je ook niet dwingen lijkt me :wink: …

Anyways, na deze sprong is het weer over zo moet je maar denken :mrgreen:

Inderdaad, blijven aanbieden én op een leuke manier! Niet gaan stressen, niet pushen, gewoon gezellig houden aan tafel.

En misschien voor de zekerheid langs de huisarts of even contact met het cb om uit te sluiten dat ze iets onder de leden heeft? (Omdat je schrijft dat ze veel ziek geweest is)

sluit me aan bij bovenstaande…

Herken het bij Mila ook, en zoals jij ook bij mij zei; misschien sprong of (eindelijk :mrgreen: ) eens tanden?

Ik blijf het ook maar aanbieden, had inderdaad dezelfde vragen als jij hier beschrijft. Maar zo te lezen moeten we t maar gewoon doen zoals we nu doen :wink:

Liefs Puma

Hey, ik sluit me aan bij de rest, gewoon aanblijven bieden. Justin heeft dat ookgehad, en ik maakte me enorm zorgen. Hij heeft uiteindelijk een week bijna niets gegeten en daarna kwam het helemaal weer goed…

Je moet wel zorgen dat ze voldoende blijft drinken!! Dat is het belangrijkste…

En het druist enorm tegen je gevoel in maar het komt echt goed…

gr, Renaat

Nou meiden bedankt voor jullie reacties

Ik maak voorlopig maar even geen warm eten meer klaar want daar neemt ze nog niet eens 1 hapje van :evil:

Ik geef haar maar n boterham en daar eet ze nu hooguit n halve van en heb ook pyamapapjes

meegenomen voor als ze geen bv wil.

Ik blijf t maar aanbieden en hopen dat ze niet teveel afvalt :pray:

wil ze wel bv viola??

tot het jaar is het altijd nog maar bijvoeding he, dus dan zou ik haar gewoon de borst aanbieden, en als ze dat niet wil, een fles pap maken ofzo… Dat zou voldoende moeten zijn , ze haalt het grootste deel van haar voedingsstoffen toch nog uit je melk

Ja bv drinkt ze wel maar ook niet altijd met smaak, maar goed iedere slok die binnen komt is :thumbup:

Het gaat nu iets beter. Ze heeft zelf gisterenavond n hele boterham op :dance:

Warm eten haalt ze op t moment haar neus voor op dus nog maar even wachten. Ik heb wel

gemerkt hoe rustiger ik ben hoe beter zij eet :wink:

Viola, bedenk met net dat Quinten een periode heeft gehad dat hij geen eten met stukjes wilde maar liever zo fijn als van die 4-maandenpotjes. En dan ook in hooguit die hoeveelheid.

Fijn dat ze iets meer eet en dat ze de borstvoeding ook nog wil.