Ha meiden
De titel zegt t al n beetje :mrgreen:
Fieke is nu n week zindelijk en ik ben zo trots om mn moppie :inlove:
Ik weet dat ze nog erg jong en er word oeral om ons heen gezegd dat ze nog wel n terugval zal krijgen :?
Ik t natuurlijk van niet
Nu staat haar potje zowel binnen als buiten en ze gaat er zelf op zitten en als ze n onderbroek aan heeft komt
ze eerst zeggen dat je moet plassen zodat ik kan helpen dus ze heeft iig de truc te pakken.
Ze is nu ook al 3 nachten droog
Nu de vragen :mrgreen:
Wanneer hoeft ze dan geen luier aan meer snachts ?
Wanneer ga je t potje op de wc zetten of ga je gelijk van potje naar wc?
Moet ze nu altijd als je weggaat zon luierbroekje aan of alleen als je voor langere tijd echt weggaat ?
Helpen jullie je kinderen altijd op de wc of hebben jullie zo trapje met verkleiner ?
Een hoop vragen dus en dat jullie me verder kunnen helpen :thumbup:
Thomas heb ik even op het potje gehad maar hij was ook binnen no time op de wc eigenlijk.
Thomas was echter bijna 3 toen hij zindelijk was, dus pastte ook al goed op de wc.
Ik heb hem eigenlijk nooit een luier aan gedaan als we weg gingen :shifty:
Ik liet hem plassen voor we weg gingen en tussendoor liet ik hem dan ergens plassen.
Sinds 2 weken is Thomas ineens droog 's nachts.
Geef hem na het eten geen drinken meer en heb de luier afgelaten en sinds een week, dus ook luierloos in bed.
Als ze dus al een poosje droog is, zou je het gewoon kunnen proberen, zeiltje er onder en er kan weinig mis gaan, behalve een natte hoeslaken en Fieke :mrgreen:
anna ging beneden op het potje (daar hadden we geen toilet) en boven meteen op het toilet. Wel in het begin een toiletverkleiner gebruikt (zonder trapje)
ook bij weg gaan geen luier meer aan, wel een zwik schoon goed mee, want het ging wel eens mis (potje ging onder in de buggy mee, en achter in de auto (anna heeft het record snelweg plassen denk ik wel verbroken)
flesje water mee om het potje na te spoelen en een plastic zakje om hem in te doen.
Anna heeft meteen ook geen luier meer gekregen voor de nacht (was een gokje, maar is goed gegaan)
Anna was toen 2 jaar en 2 maanden of zoiets…