ffe het rijk alleen

lekker hoor mn dochters zijn met opa en oma de stad in en ik heb echt sinds tijden niet zoveel tijd gehad om niks te doen :lol: ben lekker harde muziek aan het draaien… heerlijk :inlove:

Grappig, ik wil juist even helemaal NIETS horen, vooral geen harde muziek :wink: Ik hoor de hele dag al dat getetter om me heen (van eigen kinderen of gastkinderen), dan vind ik niets zo zalig als “niks” horen :mrgreen:



Maar geniet er lekker van!

@Fleur wrote:

Grappig, ik wil juist even helemaal NIETS horen, vooral geen harde muziek :wink: Ik hoor de hele dag al dat getetter om me heen (van eigen kinderen of gastkinderen), dan vind ik niets zo zalig als “niks” horen :mrgreen:



Maar geniet er lekker van!




haha ja dat kan ook he… ik draai nooit geen muziek dus is wel ffe leuk…

esmee kan er niet zo goed tegen als ik dat doe dus vandaar dat ik mn kans even goed benut…

heb wel steeds dat ik babygehuil hoor en dan denk ik onee ze is er niet :lol: haha

Soms is het voor jezelf er zijn heel rijk door dát te doen wat anders even niet zo goed wil,



Heerlijk hé geniet er van, goed dat je om jezelf denkt.



of het nu met lekker hard muziek is of juist de stilte.



:thumbup: goed bezig,

ja ik geniet er zeker van… komt niet vaak voor dus…

ze hebben ookal aangeboden om eens een weekendje hier op te passen zodat manlief en ik er ffe tussenuit kunnen… dus zometeen maar eens even kijken wanneer we dat gaan doen :inlove:

Goed zo, hoort er ook bij en kan je net weer helemaal opladen en goed doen voelen , kun je er weer tegen aan ,

er zijn voldoende leuke dingen voor weekendje weg hoor, of dagjes weg,



fijn zulke vrienden te hebben :thumbup:

@Fleur wrote:

Grappig, ik wil juist even helemaal NIETS horen, vooral geen harde muziek :wink: Ik hoor de hele dag al dat getetter om me heen (van eigen kinderen of gastkinderen), dan vind ik niets zo zalig als “niks” horen :mrgreen:



Maar geniet er lekker van!




Ditto!

Als Si met de kinderen een uurtje of twee naar zijn moeder gaat, kijk ik zelfs tv met het geluid uit! Ik loop dan zachtjes te mompelen of zingen, maar verder is het heerlijk still. Todat Noah met deur en al het huis binnen valt, gevolgt door een gillende Ava die weigert naar binnen te komen. En de rust is voorbij… :lol:

@mamavan2meisjes wrote:

@Fleur wrote:
Grappig, ik wil juist even helemaal NIETS horen, vooral geen harde muziek :wink: Ik hoor de hele dag al dat getetter om me heen (van eigen kinderen of gastkinderen), dan vind ik niets zo zalig als “niks” horen :mrgreen:



Maar geniet er lekker van!




haha ja dat kan ook he… ik draai nooit geen muziek dus is wel ffe leuk…

esmee kan er niet zo goed tegen als ik dat doe dus vandaar dat ik mn kans even goed benut…

heb wel steeds dat ik babygehuil hoor en dan denk ik onee ze is er niet :lol: haha




Dat laatste heb ik ook. Ben ik een keer alleen thuis of slapen de kids een keer niet thuis en dan ben ik onrustig want ik denk steeds dat ik ze hoor…

ja gek is dat eigenlijk he… heb het snachts ook weleens ga dan kijken met mn slaperige hoofd en tot mn verbazing ligt ze heerlijk in een diepe slaap… :lol: :?