ff voorstellen

Hoi hoi allemaal!!!



Okey ff voorstellen dus.



Ik ben 35 en woon sinds een half jaar in Didam, daarvoor heb ik mijn hele leven in Rotterdam gewoond. Ik werk fulltime en mijn man is huisvader :slight_smile: Ik vind het ideaal.



Ik heb 2 zoons, 16 en 7 jaar oud. (alle twee andere vader met die van de jongste ben ik getrouwd)



We hadden eigenlijk zoiets van, ja nu gaan we voor wat meer vrijheid etc, etc, maar ja 35 en het klokje tikte zachtjes op de achtergrond. Oma zit er ook nog niet echt in en het klokje tikte toch steeds weer harder tot de gong begon te luiden nadat ik een keer overtijd was en ik merkte hoeveel ik ervan baalde dat ik na 1 week toch ongesteld werd. Ik was namelijk absoluut geen trouwe pilslikker en het is eigenlijk een wonder dat ik niet veel vaker zwanger geweest ben.



Dus toch maar besloten om er toch nog een keer van te gaan. Onder het mom van het is nu of nooit meer. We zijn er allebei erg blij mee en we hopen dat het allemaal toch nog gaat lukken.

Welkom!

Hopelijk ben je snel weer zwanger :slight_smile:

Dank je wel!! ja wordt erg spannend :slight_smile:

Welkom en ik hoop dat het je nog een keer gegund is.

Welkom bij de heksenketel die KoK genoemd wordt! :mrgreen:

Ik geloof dat je je weg al aardig gevonden hebt hier, ondertussen! :wink:

Dank je wel!!



Ja die weg vind ik wel, het scheelt dat ik zeker geen onbekende ben met forums :slight_smile:



Veel plezier met je zwangerschap!



Ik heb je andere topic gelezen en ben heel blij voor je dat je nu al zover bent!

Welkom en succes!!