Hallo,
Ik ben Mariska ben 18 jaar en nu 18 weken zwanger van mijn eerste kindje. Moest er in het begin erg aan wennen maar eenmaal aan het idee gewend te zijn vinden we het hartstikke leuk!! Ik woon samen met mijn vriend tevens de papa van het kindje en tussen ons gaat het prima. Gelukkig! Verder zit ik sinds dit jaar dan ook niet meer op school. Heb er voor gekozen mijn nieuwe opleiding dit jaar niet te gaan starten. Ik heb al wel een mbo diploma en heb afgelopen jaar voor opleiding landmacht gedaan! 8)
Met het kindje gaat alles prima. We hebben op 8 augustus onze eerste echo gehad en op 24-02-08 ben ik uitgerekend. (tevens onze profielnaam) Op 10 oktober hebben we onze 2e echo en dan gaan we ook te horen krijgen wat ons krummeltje gaat worden. Ja, wij willen het dus weten :lol:
Ook hebben ze bij mij een negatieve resusfactor ontdekt. Graag zou ik dus ook in contact komen met mensen die dit ook hebben om aan hun het een en ander te kunnen vragen!
Nou mijn verhaaltje is wel weer lang geworden dus ik ga snel even verder neuzen hier op het forum!
Groetjes Mariska
Hee meis, van harte welkom op dit oergezellige forum! Je zult het hier zeker naar je zin hebben!
En februari kindjes zijn super, spreek ik uit ervaring!
welkom en gefeliciteerd
Welkom en gefeliciteerd!
Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben een Februari 2007 mama. Ik heb ook een negatieve rhesusfactor (O-neg). Als je vraagjes daarover hebt mag je me wel een Pb sturen hoor. Veel schrijfplezier hier op het forum!
Groetjes, Daniëlle
Welkom, gefeliciteerd!!
Welkom hier!
Jen
Haaaai hier je oude buuf!
Welkom hier! :mrgreen:
(gaat mijn privé leven… :mrgreen: )
Welkom en veel lees en shrijfplezier
@Stephie wrote:
Hee meis, van harte welkom op dit oergezellige forum! Je zult het hier zeker naar je zin hebben!
En februari kindjes zijn super, spreek ik uit ervaring!
Hier ben ik het uiteraard roerend mee eens. :mrgreen: :inlove:
welkom :mrgreen:
welkom en gefeliciteerd!! (Heb OOK de landmacht opleiding gedaan! (AMO) aar das alweer wat jaartjes geleden… (nu ik erover nadenk: das alweer 11 jaar geleden! aaargghhh!!!)