FF voorstellen

Hallo allemaal,



Tijdens mijn zwangerschap regelmatig meegelezen maar nooit geregistreerd (geen idee waarom :slight_smile: ) Nu onze Lotte geboren is merk ik dat ik regelmatg meelees en dingen op zoek, en zelf ook met vragen zit. Nu dus wel de behoefte om daar soms eens over van gedachten te wisselen met anderen :slight_smile:



Ik ben Ellen, getrouwd met Rogier en sinds 25 Juli de trotse mama van Lotte, ons eerste kindje. Heeft even geduurd voor we zwanger raakte (3 jaar) dus des te blijer met onze kleine meid! Verder bestaat ons gezin uit Casper de hond en Charlie de kat.



Ik werk als part time office manager evoor een internationale organisatie (WorldSkills) en daarnaast heb ik een eigen kinderkunst atelier aan huis (denk aan kinderfeestjes, schilderijen etc.)



Nou, dat ben ik dan even in een notedopje.



Groetjes,

Ellen

Wat een mooi meisje is Lotte :inlove:

Welkom & veel plezier hier op het forum.

Ik moet zeggen dat het hier leuk, erg informatief, gezellig en soms erg verslavend is :mrgreen:



Liefs Janneke :-*

welkom en gefeliciteerd met je dochter :inlove:

Dank je Janneke :smiley:

Denk dat ik hier ook regelmatig te vonden zal zijn… er zat namelijk geen handleiding bij Lotte en heb toch wel zo mijn vragen :mrgreen:

…

Welkom en veel lees en schrijfplezier

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter

Welkom! Wat een prachtig meisje heb je! Gefeliciteerd nog!

Welkom,

Veel plezier op het Forum! :wink:

En nog gefeliciteerd met de kleine :inlove:

Dank voor het warme welkom, het is echt zo’n schatje :inlove:



Heb even een vraagje, ben op zoek naar mama’s die ook in Juli/ Augustus zijn bevallen om wat ervaringen uit te wisselen… is daar een specifieke hoek/ topic/ pagina voor? Heb al wel even gekeken maar kan zo 1-2-3 niets vinden… help !

Welkom en nog van harte gefeliciteerd met je dochter. :inlove:

:: welkom ::



gefeliciteerd met jullie dochter wat een plaatje :inlove:

Wat een snoepie! Welkom hier!