ff van me af schrijven

Ben overtijd! Wel 1 hele dag.

ik durf niet meer naar de wc, kan aan niks anders als mijn aankomende ongesteldheid denken, natuurlijk liever niet. Kan me nergens op concentreren. Voel alles in mijn buik, ieder steekje,krampje, ditje en datje.

Ben ooit 1 x eerder overtijd geweest, 7 dagen. Waarschijnlijk stress geweest.

Iedere 5 minuten denk ik: daar komt het, ik voel het.

Vanmorgen lag ik een uur lang in bed eer ik naar het tiolet durfde. Bang voor teleurstelling.

Ik wil nog niet testen, slechte resultaten in het verleden gehad! (hihi)

Mijn hoop begint te groeien en de wens is grootser en sterker.

Dit is onze laatste kans, hierna komt het in handen van het zh te liggen.

Zou het, mag het…???

Mijn ik is helemaal gefocust om mijn inwendige ik. Word gek van mezelf.

Heb alle symptomen van ongi, hoe ironisch, dit zijn ook symptomen die voor een zw.schap kunnen gelden. Het vriezen en dooien effect.

Zoek afleiding, ben gaan winkelen, bij de kruidvat staan twijfelen of ik een test mee zou nemen. Niet gedaan.

Winkelen was ook geen succes. Het liefst zou ik even 3 dagen onder mijn dekbed kruipen en er na 3 dagen uitkomen om een test te doen.

De afgelopen 10 minuten ben ik in gedachten al 4 x ongesteld geworden.

Waarschijnlijk door mijn stress wordt ik nu dus weer niet ongesteld, en pas volgende week. :?

Dit is zo waardeloos. Als ik dan vandaag of morgen toch ongesteld word, dan ben ik helemaal brak. Weet hoe ik ben. Maar ik kan het niet tegenhouden dat in mij dat positieve gevoel opwelt van een zw.schap.

waarom zou het zo vlak voor het zh wel lukken? Het lukt al 21 maanden niet. Het is nog nooit gelukt. :wall:

We hebben alle schijn tegen, weinig geklust, en wat nog meer.

Krijg hoofdpijn van al die gedachten. Heb afspraak voor intake IVF gemaakt. 21 december mogen we langskomen. Ik hooooooop zoooooo dat het niet nodig is!!!

Maar ik hou vast mezelf heel erg voor de gek.

Herkenbaar? Vast wel. Daar moesten de heren en vrouwen doktoren ook iets op vinden: kalmeringsmiddelen ofzo die je geest leegmaken.



Dagdag lieve meiden, ik ga mezelf weer even naar aarde roepen!



groetjes

Pebble

Hoi Pebble,



Jouw verhaal komt mij bekend voor! Wat slopend is dat he, als je over tijd bent?

Ik hoop voor jou dat je toch zwanger blijkt te zijn! Zou natuurlijk fantastich zijn, net voor je de medische molen in gaat.

Ik ben inmiddels ook 18 maanden bezig en ben bezig met de eerste onderzoeken. Erg spannend allemaal.

Succes de komende dagen en ik duim voor je.



Groetjes Jozie

Meid, haal een test!



Dan ben je uit de onzekerheid en hoe je je daar dus niet druk meer om te maken.

natuurlijk kan het tegenvallen als de test negatief is, maar als dat zo is, krijg je die tegenvaller toch! Waarschijnlijk alleen wat later, maar ondertussen zit je wel in de zenuwen!



Dus ik zou zeggen: testen die handel :wink:



Sterkte en succes!!

hoi pebble,



ik zit nu in het zelfde schuitje als jij allleen ben ik nu 23 dagen overtijd en heb ik de 13de een echo om zeker te weten of ik zwanger ben of niet ook vanwege late hcg waardes en de stress van wel en niet zwanger worden dat het dan miss ook weg blijft je kent het wel.

ik ben in jan al 6 jaar bezig zwanger te worden en loop ook in de malle molen met eigenlijk een tijdelijk stop, waar ik ook hartstikke gek van word.

ik blijf zenuwen tot de 13de en jij wat ga jij doen???

ik hoop dat je zwanger bent.



groetjes annie

ik heb net met mijn man afgesproken dat als ik donderdag niet ongi ben, ik vrijdag mag testen.

Of ik dit volhoud moet blijken…



maar jemig: 23 dagen overtijd. :shock: …ik had al in het gesticht gezeten! Das toch heeel raar. Als het dan nog ergens goed voor zou zijn is het niet zo erg. Lijkt me echt zwaar kl*te als je al zo lang bezig bent. Maarja, gemiddeld duurt het toch zo’n 3-4 jaar. Wij staan nog aan het begin van

het ivf traject…maar wat zou het fijn zijn als dat niet nodig was…

Ik ga lekker vroeg naar bed, ben helemaal belabberd en heb erge hoofdpijn van alle piekeringen en het om de 5 minuten ongesteld worden.(in mijn hoofd)

Annie, veel succes, ik hoop dat het positief uitpakt.

Josie, er wordt werk van gemaakt, da’s toch op zich ook wel een goed gevoel. Dat zelf aanklooien enzo schiet ook niet op,toch? Tenminste, ik had dat gevoel wel toen ik voor de 1ste keer naar de gyn ging. Zo van, eindelijk hulp!



hopelijk snel goed nieuws van deze kant. :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoi Pebble,



Wat eens stress zeg! Ik kan me wel voorstellen dat je liever nog probeert te wachten met testen. Die teleurstelling is dan zo groot he?!

Ik ben inderdaad blij dat we nu ook naar de gynaecoloog gaan.

Er gebeurt tenminste wat!

Slaap lekker straks.



Annue, jij ook veel succes!



Groetjes Jozie

hoi pebble,



ik zit daarom ook vaak met gedachten bij het wel of niet zijn dan wat anders hoor.maar ik moet je wel vertellen dat ik (voordat mijn diabetes en trage schildklier behandelt werden dus zon 9 maanden geleden) altijd onregelmatig was op nu zon 7 a 8 mannden na.sinds toen ben ik regelmatig miss net 4 dagen overtijd soms, vandaar de stress. ben eerlijk gezegd wel bang hoor dat het de 13 de blijkt dat ik niet zwanger ben.

maar ja wel zullen zien het is al de 8ste(ppppppffffffff nog zo lang wachten :oops: )



jozie dank je wel. ik hoop dat je met behulp van de gyn snel zwanger mag worden. ik was ook heel blij dat ik hulp kreeg vooral na de 2de mk.

nu heb ik eigenlijk een tijdelijke stop en dan zal ik ntl net zwanger raken is echt weer iets voor mij hoor hihihihi.

maar ja we zullen geduldig moeten af wachten.



ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jullie dat jullie al zwanger zijn of het snel mogen worden.



groetjes annie

Hoi Pebble…

Jee wat herkenbaar …gek worden van je lijf en van jezelf…



Word ik ongi…ja en 1 sec.later nee toch niet…



Meid ik weet wat je doormaakt…



Sterkte en super dat je het nog zo lang volhoudt…



Ik heb namelijk alle drogisterijen apothelen leeggekocht toen ik ermee bezig was… :wall: :**:





dag dag



heel veel suc6!

Hoi pebble,



ik zou gewoon een test doen dan weet je wat en hoef je niet meer te piekeren. Mocht het negatief zijn dan kan je je vast gaan voorbereiden op wat komen gaat (hoe moeilijk dat ook is MM) en alvast de telleurstelling verwerken. Tenminste zo doe ik het ik heb 1x een cyclus gehad van 48 dagen gehad terwijl mijn langste cyclus ooit 37 dagen was ik dacht dat ik gek werdt test gedaan en was negatief. gyn gebeld die dacht dat het dan niet positief zou gaan worden afijn toch echo gepland voor de zekerheid ik had de afspraak nog niet staan uur daarna werdt ik ongi. En zo heb ik wel meer van deze dingen gehad de afgelopen 3 jaar en 3 maanden.



Natuurlijk hoop ik gewoon dat je zwanger bent en niet de MM in hoeft.

meid ik duim voor je.



gr marientje

ongesteld!



Ben niet eerder zo emotioneel hieronder geweest. Natuurlijk wel teleurstelling, maar dit keer was echt een ramp.

Heb een half uur in bed liggen huilen, gelukkig kon ik tegen mijn man aankruipen en in zijn t-shirt snotteren.

Dit was z.g onze laatste poging, 21 december naar het ziekenhuis…

Ben er gister echt depri van geweest.

Nu gaat het wel weer, maar kreeg vandaag het geweldige bericht dat het zusje van mijn beste vriend zwanger is…leuk voor haar, maar ik kon niet opbrengen om gezellig te praten met mijn maatje over hoe leuk het is dat ie oom wordt enzo. Erg lullig, maar het ging gewoon niet. Heb niet eens gevraagd hoe het met haar gaat. Misschien volgende week ff bijpraten.

Ik ben blij dat mijn mannetje zo positief is, want ik heb het even helemaal gehad, en zie ff geen hoop meer aan de horizon.



toedels

Hee Pebble,



Jeetje, wat vreselijk kl*te weer, meid! :cry:

Kan me heel erg goed voorstellen dat je er kapot van bent!



Wij zijn ook alweer 2,5 jaar bezig met zwanger worden en zitten nu in de laatste wachtweek na de 4e IUI-behandeling. Dus dat wordt ook weer peentjes zweten en als je dan weer ongi wordt, dan is de dreun wel hard. En als je daar bovenop dan ook weer zwangerschapsnieuws krijgt van een ander, komt het dubbel zo hard aan!



Meis, heel veel sterkte!

En kop op, hoor! Het gaat vast wel een keer lukken, dat moet gewoon!!! :snooty: :pray:



Groetjes,

Jippie

Pebble;



Ik wil even zeggen dat ik je zo goed begrijp. Ik denk dat iedereen hier

dit zo herkenbaar vind. Lekker janken is het allerbeste wat je kan doen.



Misschien een kleine troost voor je: die MM waar je zo tegen op ziet is straks toch ook best wel weer erg spannend. In het ziekenhuis wordt met je meegeleefd en ze doen hun best om er voor te zorgen dat je zwanger wordt. Vooral het idee dat er eindelijk actie wordt ondernomen vind ik erg fijn. En wie weet gaat het bij jullie snel lukken!!



En natuurlijk ben je niet blij als je vrienden jou vrolijk vertellen over een zwangerschap. Ik heb het met collega’s gehad, de een na de ander zwanger…auw…dat was zo pijnlijk. Moest mijn tranen soms verdringen.En zelfs met mijn zusje moest ik even slikken. Heel normaal toch…we zijn ook maar mensen hoor.



Ik wens je veel sterkte !!

Aphrodite

he pebble wat jammer meid.



ik moet ook zeggen dat ik de mm heel erg eng vond maar aan de andere kant was het van nu word ik geholpen nu word er gekeken waar het misschien aan schaad en misschien gaat het nu wel wat sneller.

en ook dan is het iedere maand van ja nu wel? of toch niet? en als je dan ook weer ongi word ben je net zo hard ongelukkig hoor.

het is alleen wel meer werk steeds naar het ziekenhuis en weer onder zocht worden enzo het neemt wat meer spanningen met zich mee.

maar het zal allemaal wel gaan lukken denk ik,want als er iemand een angsthaas(als het met haar zelf te maken heeft) ben ik het wel en ik heb de drempel ook overwonnen dus lukt het jou ook wel.



groetjes annie

Hoi pebble,



Wat rot meid toch ongi, huil het er maar lekker uit hoor doen wij ook en als je het even niet kan opbrengen om iemand te feliciteren die wel zwanger is, is logisch jij wil ook graag en het lukt niet op de normale manier.



De MM kan vervelend zijn maar het geeft je ook veel duidelijkheid en gelukkig kunnen ze tegenwoordig zoveel in het zkh.



gr marientje

Sterkte Pebble!!!



Groetjes Jozie