ff trots, zwemmen

Tiemen zwemt al 1 jaar en 3 maanden voor zijn A diploma. Hij was een hele tijd bang om zijn hoofd onder water te doen, dat is hem uiteindelijk gelukt!!



Bij ons zwemmen ze met bandjes, ik liet er al steeds wat lucht uit en Tiemen maar piepen en mekkeren en doen. Gewoon psychisch, die bandjes.

Zondag had ik een pittig gesprek met hem, ik vond dat ie op moest houden met het gemekker, goed naar juf moest luisteren en dat hij heus wel zwemmen kon zonder die bandjes.



En wat denk je?



Zondag zwemmen, juf ook instructies gegeven wat ik had gezegd en jaaaaaaaaaaaaaaaa hoooooooooooooooooor!!! ZONDER BANDJES GEZWOMMEN!!! :dance: :dance: :dance: :dance:



Op zulke momenten krijg ik een brok in mijn keel :smiley:

JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE



goed zo Tiemen !!!

Hoe gaat het met Jan?? (doet me denken, moet nog ff bellen voor inhaalles op woensdag) Ook bandjes al geloost?

succes met bellen hoop voor je dat er plek is.



jan is zijn bandjes ook al kwijt ja

Wow wat goed van hem zeg!!! Gefeliciteerd!!

wat goed van hem :thumbup: !



ik kan me door je omschrijving al een beetje voorstellen hoe het straks met mijn zoon zal gaan, die kan ook zo jammeren :smiley:

Altijd weer geweldig he dat soort hoogtepunten. Dan zal het nu wel supersnel gaan met Thiemen

Ik juichde het hele zwembad bij elkaar toen Zita voor het eerst van de hoge muur alleen het water in sprong. Sjonge wat was ik apetrots (stond nog net niet te huilen), het had ook een jaar geduurd voordat ze dat durfde.

Nu gaat ze ineens heel erg snel, gaat met het koppie onder water, laat zich onder water trekken om onder de benen van de badmeester door te zwemmen, daar hoefde ik 2 maanden geleden niet mee aan te komen hoor.