hey ff snel een vraagje.amber heeft rond 7 uur de laatste fles gehad.
lag om 8 uur op bed ,mevrouwtje slaapt nog steeds.
wat zal ik doen haar door laten slapen,en maar zien wanneer ze komt.of wakker maken voor de laatste fles??
dan heeft ze er maar 4 gehad vandaag.
hoeveel uur mag er tussen een voeding zitten snachts??
ivm bloedsuiker spiegel…zo zeg je dat toch?
Ik geloof dat officieel voor deze leeftijd 10 uur staat? Carlijn sliep 12 uur na de laatste voeding, en nog steeds. Ik had zoiets van: als ze honger krijgt, wordt ze wel wakker… en dat doet ze dus ook.
Je zou kunnen kijken wat ze doet. Wordt ze wakker vannacht, dan zul je dus aan het werk moeten, en anders om 7.00 uur de fles geven.
Maar misschien dat andere moeders hier weer anders over denken…?!
Succes!
Ik zou ze wakker maken om haar de laatste te geven en dat ze dan maar doorslaapt… beter dan geen laatste en dat je dan s nachts moet opstaan… Dat is mijn gevoel… Je kan het ook altijd eens uitproberen
Je gevoel volgen…
Lekker laten slapen. Als ze honger heeft komt ze vanzelf wel.
Na de eerste 6 a 8 weken moet je een kind nooit wakker maken, is mijn overtuiging.
En? Heb je haar laten slapen en zo ja, sliep ze door?? Ben niet nieuwsgierig hoor :roll: :lol:
Ik vond het altijd zielig om ze 's avonds nog wakker te maken en de mijne kwamen sowieso 's nachts nog een keer, ook al maakte ik hen 's avonds laat nog een keer wakker of niet, daar trokken ze zich allebei niets van aan! :snooty:
Dus ik liet hen lekker slapen en toen gaf ik 's nachts gewoon een flesje, Broes sliep door met 9 maanden en Senne nog maar net (bijna 1 jaar).
Ben ook wel eens benieuwd wat je nu gedaan hebt?
ja heb haar er toch maar uitgehaald.ze heeft nog een dikke 160 ml opgedronken.
wou het risico niet nemen dat ze midden in de nacht nog kwam :oops:
ben altijd zo bang dat haar bloedsuikerspiegel naar beneden gaat.ze zijn nog zo klein he.
ik heb haar nu lekker op bed liggen,maar even kijken hoe het vanavond gaat.gaat het net zoals gisteren,dan laaat ik haar toch eens liggen.even kijken hoe dat gaat…