Ben nu alweer vrij van werk en ik moet het even opschrijven!
25 april 2 e miskraam 29 april voor een curettage nar het ziekenhuis. Mei lichte menstruatie met buikpijnklachten, die steeds erger werden tijdens me eisprong en het moeten menstrueren wat niet meer gebeurde.
9 juli ziekenhuis om te bespreken wat er zou kunnen zijn en om een afspraak te maken voor een hysterscopie 9 september de hysterscopie, maar vanwege te veel pijn is ze gestopt en een afspraak om het onder narcose te doen. Ze kwam er niet door heen vanwege de verklevingen van het asherman syndroom. 26 september weer naar het ziekenhuis en dan onder narcose. Veel pijn en napijn. Nachtje blijven en zaterdag mocht ik weer lekker naar huis.
Spiraal geplaatst moet 6 weken blijven slikken en daarnaast moest ik 2 hormoon kuren slikken 6 weken lang om me baarmoeder aan te laten sterken en goed te laten genezen. Na 5 weken spiraal (begin november)eruit net voor het stoppen van me kuur, tijdens het stoppen werd ik weer ongesteld. En na 1 week weer. Nou ja ik was allang blij dat het weer werkten ik heb in die 2 maanden geloof ik 4 a 5 keer gemenstrueerd. 6 december weer me menstruatie en we hadden groen licht van de gyn tijdens de controle zag alles er goed uit op 9 december dus we mochten het weer proberen. Voor heen had ik altijd een cyclus van 30 dagen maar nu wist ik het niet. Dus ik ben op dag 17 s’middags gaan testen met sensitest en die had een lichtstreepje, 18 december 2 dezelfde strepen dus klussen 19 dec was het streepje alweer lichter.
Een week later had ik de woe voor kerst wat afscheiding en ik dacht zal ik nu pas me eisprong hebben ( ik heb het hiervoor nog nooit gevoeld) 25 dec ’s ochtends weer 2 dezelfde gekleurde strepen dus weer een verhoogde LH? 26 dec was die ene streep alweer lichter, toevallig 24 dec nog wel seks gehad. Dus miss??.
Maar uitgaande van de eerste positieve ovulatie test zou mijn nod 3 januari zijn. Maar 4 januari en zwangerschaptest gedaan en die was negatief, wel wat lichte krampen onder in me buik. (Bang dat asherman terug is! ) Ik heb niet het idee dat ik zwanger ben ik zou nu op dag 30 zitten.
Uitgaande van die 2e positieve test is me nod op 10 januari dus dan ga ik maar testen.
Ik word hier heel erg onzeker van, ook omdat je veel vrouwen wel zwanger ziet en blij ons gaat het 2 keer mis en bang dat het hiernaar weer mis gaat al ga ik daar niet van uit. Maar het maakt me erg onzeker. En nu met die ovulatietesten? Ik blijf het vreemd vinden. Misschien heeft iemand dit ook wel is meegemaakt en is het bij jullie wel positief afgelopen!
Groet
geen ervaring mee maar ik hoop voor je dat je een positieve test krijgt