ff gillen!!!!!!!!!AAAAAAAAAAAAAAAAAAH

net voor de tweede keer mijn band geplakt vandaag…



Eerste keer om half 7 vanmorgen!!

2e keer net en ja hoor weer een stukje glas in mijn buitenband!



is het verdikkeme nou zo moeilijk om je rotzooi in de daarvoor bestemde prullenbak te gooien…



Maar nee wat is er nou lekker dan glas stuk gooien op de grond en dan nog het liefst op een fietspad …



WHAHA WAT EEN LOL!!!



minstens 1x in de maand is mijn band lek…

en ik kijk echt wel uit dat ik niet door glas heenrijd maar soms kan je het gewoon niet ontwijken…

Ik heb alles al geprobeerd, een of ander goedje tegen lek rijden van een band, anti lek banden enz enz… niks helpt



:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:



OK sorry moest er eventjes uit :oops:

erg he…

hier 3 fietsen staan met een slappe band… :thumbdown:

zeer herkenbare frustratie!

erg balen dan he, vooral 's ochtends vroeg! :wall:



Ik heb, afkloppen, met de nieuwe fiets nog nooit een lekke band gehad. nu rij ik alleen maar beetje door het dorp heen en niet eens dagelijks maar goed.

ik rij per dag ongeveer een uur

dus dan krijg ik natuurlijk vaker een lekke band dan iemand anders maargoed hij is nu weer zacht aan het worden dus moet vanmiddag maar even een nieuwe binneband halen



ik heb deze binnenband namelijk al iets van 5 keer geplakt dus tijd voor een nieuwe

Oh niks zo frustrerend he, en dan helemaal twee keer op een dag!



Ik fiets nog meer als jij (3x per week anderhalf u per dag, 3x 2u15min) , maar heb eigenlijk sinds ik echt goede antilekbanden van Schwalbe heb (vorige zomer voor fietsvakantie erop gezet) geen enkele lekke band meer gehad :smiley:

Er zit dus ook een goede binnenband in, dat scheelt ook. Je zou ook het velglint van je buitenband nog kunnen vervangen, dat zorgt ook weer voor minder gaatjes. Elke maand is echt wel heel erg vaak hoor, ook voor iemand die veel fietst!

ja helaas woon ik in een buurt of kom ik door buurten heen waar veel hangjongeren zijn…



gelukkig niet in mijn straat maar ik moet er wel elke keer langs…



ach ja misschien toch maar eens kijken voor een andere anti lek band :stuck_out_tongue:

Ahh! K.l.ote zeg!

Hier dus in zo een buurt waar allovertheway glas ligt! en mijn kinderwagenbandjes het NIET! leuk meer vinden…

Oooh zooo erg al die lekke banden! Ik werd er vorig jaar ook gek van, kind achterop en hoppa zo ong om de week was het raak. :wall: Even gerekend en met al het vervangen van banden was ik idd goedkoper uit wanneer ik een relatief dure anti lekband aanschafte. En idd sindsdien geen enkele lekke band meer! :pray: gaat even afkloppen (en met duur bedoel ik dus een band a 60 euro :silenced: )