ff gal spugen

oorrgghhhhh ff mijn gal spugen



krijg zojuist een brief van mediant, dat mijn afspraak is afgezecht en dat de neiuwe is op 22 april…



ik gebeld wat er aan de hand is en ik het er niet mee eens ben dat een afspraak 1 dag voor die tijd afgebeld wordt, wij hebben notabene, allemaal vrij moeten nemen, om naar deze afspraak toe te gaan…

verteld zij mij doodleuk dat IK heb afgebeld, omdat lucas iets op school te doen zou hebben WTF

ik zei dat ik helemaal niet had gebeld, en dat ik het er niet mee eens ben dat ik nou weer moet wachten om naar de andere afspraak te kunnen…en weer vrij moet nemen…zijn ze nou helemaal!!! hun maken van hun probleem mijn probleem en daar kan ik zo slecht tegen!!!ben het zo zat

elke keer is er wel wat, en ik ben nog geen steek verder en het mannetje loopt ook zo met zijn gevoelens…en nou moet ik weer wachten

oogghhh ben zoooo boos!!!



ze belt mij zo terug om te kijken of ik alsnog morgen kan komen of dat ze een eerdere afspraak maakt!!! maar ik wil niet een eerdere afspraak ik wil gewoon dat ik komen kan op de afgesproken tijd…ik heb toch geen fout gemaakt, dat is dat toch hun zorg???



Oh leuk is dat :roll: Gaan ze vervolgens ook nog doen of jij gek bent…

Zou ik me ook over opwinden hoor :hug:

Das lekker zeg :snooty: :eh:

Dikke knuff! Ik hoop dat je gewoon op Jouw afspraak mag komen.

nou gelukkig, ze heeft terug gebeld, ik mag nu een half uurtje later komen :dance:

:hug:

Gelukkig! Ik kan het me goed voorstellen dat je boos bent als ze het op jou afschuiven. :hug: