Mijn vriendin is nu sinds april bezig om zwanger te worden.
Haar cyclus was steeds om de 4 en dan om de 6 weken elke x om en om.
Nu is ze inmiddels 4 weken overtijd gezien van uit een cyclus van 6 weken.
De laatste x dat ze ongi is geweest had ze een kleine week voor haar ongi een kleine bloeding. Na een week werd ze ongi maar lichter als normaal.
4 weken geleden heeft ze een test gedaan al was het super licht maar je zag in het licht een streepje. De week er na s’avonds nog een test gedaan maar niets 2 dagen later nog een test met ochtend urine maar ook niets.
Zijn er dames die dit herken zowel positief als negatief?
x Coor
Heb haar trouwens aangeraden om volgende week als er nog niets is nog eens een test te doen en evt ff naar de huisarts te gaan.
Al heeft ze het druk genoeg momenteel om dat het niet goed gaat met haar sv.
Pff ik zal toch denk ik naar de HA gaan, misshcien dat dan een bloedtest kan doen of door gestuurd wordt
Ik zou ook even langs de huisarts gaan. Zeker omdat het nu al vier weken langer duurt dan die 6 weken.
Verder herken ik het verhaal niet echt. Ik heb wel eens een cyclus gehad die drie weken langer duurde, maar toen werd ik toch ongesteld.
Coor, een lichte ongi kan ook wijzen op een matig tot slecht opgebouwd baarmoederslijmvlies. En dat kan komen door geen eisprong. Helemaal omdat de cyclus zo wisselt en precies om en om zeg maar is. Klinkt een beetje alsof er de ene maand wel 1 springt en de andere keer niet.
Maar nu al 4 weken overtijd, geen spoor van een zwangerschap op testen meer. Ik zou zeggen een huisarts of rechtstreeks aan een gyn vragen. Stress doet veel en kan zelfs een cyclus helemaal door de war krijgen maar ze zal vast en zeker duidelijkheid willen. Sterkte iig voor haar! :-*
Of misschien een zwangerschap die heel pril is mis gegaan?
Maar ik zou zeker een arts inschakelen.
Sterkte.
@Lieke74 wrote:
Of misschien een zwangerschap die heel pril is mis gegaan?
Maar ik zou zeker een arts inschakelen.
Sterkte.
Dat is ook een beetje mijn gevoel.
Er is verder nog niets aan de hand zeg maar.
De stress van haar schoonvader dat is van de laatste week dus dat zou het ook niet kunnen zijn denk ik.
Ze gaat volgende week ff naar de ha om het na te laten kijken.
Bedankt voor jullie reacties.
x Coor