ff een vraag!!

Hallo ,



Zoals de titel al zegt heb ik een vraag; vaak als we Bram in de box, rond de tafel, in de stoel of wat dan ook zetten slaat hij keihard met z’n hoofdje naar voren (zodat hij zich dus zeer doet), het is dan huilen geblazen maar hij gaat daar gewoon mee door…

Hij doet dat zoooo hard, vaak heeft ie behoorlijk bulten op z’n voorhoofd. Zou dit een reden kunnen hebben dat hij dit doet??? Normaal zou je toch denken als iets pijn doet dat je dat niet weer doet maar Bram gaat dus maar door en door en door…

Herkent iemand dit???



Groetjes Suus

auw…





Tyg hier heeft het hier soms ook, dat hij bepaalde pijn opnieuw moet ‘beleven’.

als hij bijvoorbeeld met zijn hoofd tegen de muur loopt per ongeluk, gaat ie het nog eens dunnetjes over doen… :?



ik leid hem maar af, dan is ie het vergeten

maar ik kan me voorstellen als je kindje dat in de box ook doet, dat dat vervelender is.



misschien wil ie iets anders beleven? misschien een nieuw speeltje toevoegen?

Hij heeft al zoveel speelgoed, dus denk niet dat het daar aan ligt.

Hij doet het niet alleen in huis maar eigenlijk zo’n beetje overal!!!

En afleiden helpt ook niet want hij gaat gewoon door…



Anders bel ik morgen gewoon ff met het CB of de arts, want ik vindt dit gewoon vreemd gedrag :shock:



I.i.g bedankt voor je antwoord,



Liefs Suus

Doet hj het ook "gewoon"dus zeg maar zonder aanleiding? Want dan zou ik even de ha laten kijken, misschien heeft hij last van zijn oortjes o.i.d, waardoor hij misschien niet beter weet dan er op deze manier vanaf proberen te komen.



Doet ie het alleen uit frustratie/boosheid? Dan is het op zich niet vreemd, Yanniek bonkt ook knetterhard met zijn hoofd tegen alles wat dan binnen bereik is…hij heeft een tijd met blauwe plekken op zijn voorhoofd rondgelopen dat ik al tegen mensen zei dat hij dat toch echt zelf deed…daar zal hij dan over heen moeten groeien. Pijn is bij Yanniek overigens ondergeschikt aan de mate van frustratie, het maakt hem niet uit of het pijn doet :? …

Hey,



Hier heeft Justin dat ook een tijdje gedaan, hij deed het vaak om aandacht van mij te krijgen en ik vond het verschrikkelijk…



Maar het is een fase en het gaat wel over… Nu doet hij het heel af en toe nog maar als ik er dan niets van zeg en met hem ga spelen en dus afleid is het over…



Hij wil dan gewoon ff lekker iets met zijn mama doen…



Heel veel sterkte meis, ik weet hoe moeilijk het is maar het gaat over…



gr, Renata