Feestmuts?

Mijn ventje wordt volgende maand 1 en nu heb ik regelmatig van die mooie stoffen feestmutsen gezien, maar ik heb eigenlijk geen idee meer wáár… weet iemand waar je zo’n ding aan kunt schaffen?

Of heeft iemand er misschien nog één liggen die je toch niet meer gebruikt? :slight_smile:

Ik heb ze bij de xenos gezien.

idd bij xenos!

Ok, thanks, gaan we daar even langs! :slight_smile:

action/blokker heeft ze ook

Dat zijn van die stoffen taartmutsen volgens mij? Is dat wat je bedoelt? Of bedoel je echt die mooie stoffen met verschillende cijfers die je jaren kunt gebruiken :shifty:

@Kimmie1976 wrote:

Dat zijn van die stoffen taartmutsen volgens mij? Is dat wat je bedoelt? Of bedoel je echt die mooie stoffen met verschillende cijfers die je jaren kunt gebruiken :shifty:

Deze hadden wij, een stoffen kroon met cijfers 1 t/m 5, even googlen op balloon creations als je het wat vind :thumbup:

Dat zijn idd degene die ik bedoel Sanne :thumbup: Maar ik weet niet of dat is wat Tierrr zoekt :wink:

@Kimmie1976 wrote:

Dat zijn idd degene die ik bedoel Sanne :thumbup: Maar ik weet niet of dat is wat Tierrr zoekt :wink:

Dat weet ik ook niet :wink:

@Tierrr: Als je zo iets als Sennapen post bedoeld, kun je googlen op ‘feestkroon’, dan vind je er heel wat. Maar ik wil er - tegen materiaal- en verzendkosten - ook best één voor je maken?

Dit was Jinthe’s verjaardagsmuts:

Oh maar Nienke :angel: Die wil ik ook wel bij je bestellen dan :thumbup: Ik pb je zo even :shifty:

Oooh, Nienke, die vind ik heel gaaf!! Zoiets bedoelde in inderdaad, echt een speciale muts!!

Is het goed dat ik je dit weekend even een pb stuur? Nu nogal wat aan de hand hier… :roll:

Is goed, ik zie je pb wel verschijnen. :slight_smile:

Zelfde geldt voor jou, Kim. Zolang jullie niet allebei binnen een week iets moeten hebben, moet dat tussen de bedrijven door wel lukken. :slight_smile: