Feestjurk gezocht...

Lieve meiden,



Weten jullie een betrouwbare web-winkel waar ik een mooie feestjurk kan kopen die niet al te duur is? Heb 15 juni een bruiloft…



Ik zoek iets tot over de knie, niet zwart of wit, liefst V-hals. Maat 44/46.



Waar kopen jullie dit soort dingen (on-line)?



THANX!

LaBruja

Wat is je budget? Daar hangt e.e.a. vanaf. Zelf vind ik de jurken van Steps altijd erg mooi en feestelijk, maar Steps is niet bepaald koopkoop. Zij verkopen ook online en e.e.a. is al in de uitverkoop. Deze jurkjes worden trouwens vaak gebruikt voor bruiloften en na 1 keer dragen op marktplaats gezet, dus je zou daar ook nog even kunnen kijken.



Wat je wel zou kunnen doen is e.e.a. bestellen bij Wehkamp en lekker thuis passen. Wat je niet wilt, kan je gratis terugsturen. Online kan je een retourafspraak met DHL maken. Ideaal. Je krijgt dan natuurlijk wel een flinke factuur. Ik betaal meestal gewoon het gene wat ik heb gehouden en de rest laat ik open staan. dat lost zich dan na verwerking van de retourzending zelf wel op.



verder heb je nog bonprix en heine-shop (beide met het bekende erachter). Ik heb op beide reglmatig gekeken, maar nog nooit iets gekocht. M.n. Bonprix is niet al te duur.



Succes!

King Louie? Prachtige jurken.

Buiten oven genoemde tips kun je ook op marktplaats kijken of 2de hands merkkleding zaakjes.

Zalando?

Topvintage! Hele goede service en ze hebben heel veel verschillende, van goedkoop tot wat minder goedkoop.

He gaaf! Wat veel tips!!!



Heb inmiddels ook Barbabientje gevonden, daar hebben zo ook veel 2e hands ehm vintage. Gaaf!



Ik laat het weten als ik 'em heb!



Groetjes,

LaBruja

Esprit?

Suitsyouwell??

Je zou ook nog bij Bonprix kunnen kijken, is vaak ook niet duur. Is een webwinkel.

Net als Pumba zegt: Bonprix. Ik heb er een feestjurk gehaald. Erg mooi, zit goed en niet duur. 30 euro voor een mooie jurk. Op de site staat voor haar. Hieronder staat zelfs: bruiloft.



Succes

Bij C&A heb je online vrij veel keus in feestjurken.

Ik kocht het jurkje voor de bruiloft van mijn zus bij zalando

Voor maar € 26,95 :mrgreen:

Was echt een leuk jurkje je zag er niet aan af dat ie zo goedkoop was :inlove: