ik zou zelf niet gaan…maar ja ik ben jou niet…
ik zou er niet lekker zitten…het idee dat daar je vliezen kunnen breken…en je dan nog naar huis moet…
kijk het aan…als je het gevoel hebt dat je kan gaan… ( en je durft het aan) dan ga je toch lekker…
afbellen kan altijd nog
Hoi,
Op de dag zelf beslissen lijkt me het beste, gewoon kijken hoe je je voelt!!
Als je er echt zin in hebt zou ik gewoon gaan, en zodra je iets merkt gaan jullie naar huis…
Succes!!
Groetjes, M-J
Ik zou het ook die dag bekijken…voel je je goed,dan waarom niet?
Moet je zelf rijden? Dat zou ik eerlijk gezegd niet doen…misschien iemand meenemen dan?
STEL dat de weeen beginnen, dan kan de bevalling nog zo lang duren dat je echt nog wel thuiskomt,maar of je zelf nog terug kan rijden vermoed ik toch echt niet…
Maar…voor a.s. zaterdag kan je makkelijk al bevallen zijn…dus hou het lekker in het midden zou ik zeggen.
Mocht je toch gaan en je bevalt daar of onderweg (wat echt bij een eerste niet zomaar snel gaat) zorg dan dat je weet waar de ziekenhuizen zitten…stel dat het wel ineens snel gaat,dan kan je altijd beslissen daar te blijven ipv in alle paniek terugrijden…
Ps…zet je vluchtkoffer en MC in de auto…you’ll never know…
Ikzelf heb bij Eli de laatste weken niet ver meer gereden,maar dat was puur omdat ik van de zithouding in de auto enorme krampen kreeg (langer dan 30 minuten in een auto)…maar anders had ik het wel gedaan…
Mijn lief zou dan ook meegaan en dus meteen terug kunnen rijden als dat nodig mocht zijn.
Oh.....dat had je al gemeld.....goed dus..
Bedankt voor alle tips, ik ga gewoon kijken hoe het zaterdag gaat, hoe ik me voel en zo. ALs ik ga zal ik alle benodigdheden meenemen natuurlijk. Ziekenhuizen weet ik daar te liggen, dus dat komt goed.
misschien kún je niet eens…
lig je gewoon al te puffen
@Pé wrote:
misschien kún je niet eens…
lig je gewoon al te puffen
Hihi, dat mag van mij natuurlijk ook! :mrgreen:
:naughty: nee nee je moet op mij wachten :mrgreen:
@judith wrote:
:naughty: nee nee je moet op mij wachten :mrgreen:
Haha, maar jij gaat ook beginnen, ik voel het aan mijn water
nou wordt toch geen feestje voor jou dan :mrgreen:
ja een bevallingsfeestje :dance:
:mrgreen:
Ik was vorig jaar 29 september uitgerekend en mijn moeder is op 6 oktober jarig, ik was dus 7 dagen overtijd. Ze wonen op anderhalf uur rijden afstand en ik ben gewoon gegaan.
Ik had voor de zekerheid mijn ziekenhuistas en de maxicosi meegenomen. En bij de eerste wee of kramp gewoon naar huis gaan, meestal duurt het nog wel even voor de kleine daadwerkelijk komt.
denk niet dat ze gaat want ze is aan het bevallen op dit moment
ik zou ook gaan als je je daar zelf goed bij voelt (maar op de dag zelf nog even her-evalueren). zoals iemand voor me zei: een bevalling gebeurt niet pats boem…
maar ik zou het zeker niet te laat maken en overdag lekker even een siesta doen; mochten je vliezen die nacht breken dan wil je zeker niet te moe zijn. en ook zou ik mijn ‘tassie voor het ziekenhuis’ in de auto zetten. voor het geval dat.
@judith wrote:
denk niet dat ze gaat want ze is aan het bevallen op dit moment
Oh hahaha dan doet mijn reactie er niet meer toe, wat leuk zeg (op mijn moeders verjaardag nog wel! :mrgreen: ).
Zet hem op meid! :dance: :inlove: