Hoihoi allemaal
Omdat mijn vriend en ik volgende maand heel klein gaan trouwen, ben ik op zoek naar toch iets van een gezellig jurkje.
Weet iemand waar je feestelijke positiekleding kan kopen? Online of in regio Eindhoven…
Alvast bedankt!
Wat leuk dat jullie gaan trouwen!
Ik ben zelf getrouwd toen ik 37 weken zwanger ben en ben toen geslaagd in de kerstcollectie van Prenatal voor een leuk setje. Maar voor de feestcollecties bij zwangerschapsmodewinkels ben je waarschijnlijk te laat. Heb je al eens op internet bij bellyfashion gekeken? Zij hebben meestal ook wel veel leuke dingen.
Prenatal? H&M? Miss Etam? Promiss? Hangt er ook een beetje van af hoeveel je wilt uitgeven en wat je stijl is In het centrum van Ehv zitten ook wel een paar leuke boetiekjes waar je wat zou kunnen vinden maar of je daar nu op zit te wachten om nu nog te gaan shoppen met een hele dikke buik?
En gewoon een binnenstappen bij.,. got hoe heet die trouwjurkenzaak op de Woenselse Markt??? Die hebben ook vanalles!
Enniewee: succes en een mooie dag!
Maakt je buik een positiejurk al noodzakelijk? Met 24 weken zwangerschap zou misschien een mooie gewone jurk met strech erin ook kunnen volstaan :think: ?
Esprit? Wel allemaal vrij donkere jurkjes, maar wel ook netjes ed. En anders misschien op maat laten maken (bv. inderdaad in een bruidszaak of een andere zaak waar avondjurken verkopen oid)? Ben je wel wat meer geld kwijt, maar dan heb je ook wat.
Ja, ik pas echt geen “gewone” kleding meer
Het geld niet zo heel belangrijk (ok er zijn wel grenzen ) maar ik wil liever niet kiezen voor een echt trouwjurk omdat we later nog een “grote dag” willen gaan doen in vol ornaat.
Esprit is wel leuk maar die jurkjes zijn dingen die ik doordeweek gewoon draag
Ik ga iig wel even bijn Innana kijken, er staat wel wat mogelijke dingetjes op hun website ook. Promiss verkoopt volgens mij geen positiekleding meer…
Mijn stijl is redelijk klassiek maar niet ‘kak’. Dus ik vind het mooi als het elegant valt en het een mooie stof is.
In ieder geval wel super bedankt voor de tips! Loop trouwens bij C&A ook nog maar even binnen, je weet t nooit
Zouden ze bij prenatal nog restjes feestkleding hebben?
Ik denk juist dat je nu geluk gaat hebben als je naar winkels gaat die posititiekleding verkopen…UItverkoop…Ook voor de feestkleding…
In adam heb je een vida vita winkel die ook (trouw)jurken verkoopt. Echt gaaf.
Links via PB graag!
Even googlen op positie avondkleding en er komt een hele lijst.
Succes
Annamarie
Volgens mij hebben alle vida vita winkels een afdeling voor feestkleding. In Arnhem iig wel, daar heb ik in mijn vorige zwangerschap 2 jaar geleden een outfit gekocht voor de trouwerij van een vriendin.
Ik heb nog wel een mooi feestelijk jurkje maar het is wel zwart…
Of zwart met bloemen, met een doorzichtig zwart bloesje erop. Erg feestelijk, maar ja, wel zwart en ik weet niet of je daar als bruid op zit te wachten.
Bedankt dames voor jullie tips en ideeën!
Vandaag ben ik heel leuk geslaagd bij Innana in Eindhoven
Ik heb een mooi bruin jurkje met een topje eroverheen met mouwen,
Eenvoudig, maar toch elegant en feestelijk.
Het was er inderdaad ook in het zwart, met ook een iets feestelijkere stof, maar ik vond zwart inderdaad wel héél erg het tegenovergestelde van wit
Nu nog op zoek naar een paar mooie congnac kleurige pumps
@Lily2006 wrote:
Bedankt dames voor jullie tips en ideeën!
Vandaag ben ik heel leuk geslaagd bij Innana in Eindhoven
Ik heb een mooi bruin jurkje met een topje eroverheen met mouwen,
Eenvoudig, maar toch elegant en feestelijk.
Het was er inderdaad ook in het zwart, met ook een iets feestelijkere stof, maar ik vond zwart inderdaad wel héél erg het tegenovergestelde van wit
Nu nog op zoek naar een paar mooie congnac kleurige pumps
loop je je schoenen wel even uit :mrgreen: :mrgreen: en neem voor de zekerheid iets van makelijke schoentjes mee. ikzelf was er erg blij mee aan het eind van de dag, ook al had ik mijn schoenen uitgelopen. ik stond op een gegeven moment in mijn trouwjurk met instapgympjes :lol:
en zakdoekjes en pepermuntjes in je tas doen voor bij het ja-woord. :mrgreen: iig heel veel plesier
Jaa da’s inderdaad een goeie Mijn moeder had ook nog een mooi paar schoenen wat erbij zou kunnen passen, maar anders inderdaad goed inlopen…zul je hebben dat je helemaal onder de blaren zit… :roll:
en we willen straks natuurlijk wel foto’s zien van het resultaat
Uiteraard :mrgreen:
Ik laat trouwens wel nog het jrukje een weekje van tevoren iets uitleggen, want het past nu wel erg precies om mijn buik, en dan zijn we toch alweer 3 weken verder… :roll:
Nou, sinds gisteren ben ik dus een eerbare, getrouwde vrouw!
Ik heb uiteindelijk een jurk gekocht op de gelegenheidsafdeling van een grote trouwzaak hier
Heel grappig, ze hebben een “gewone” jurk gepakt, een maat te groot, en vervolgens op maat gemaakt! Mijn buikie ging er dus perfect in!
Vanavond plaats ik foto’s in het meimama’s showforum, en zal dan ook een linkje hier zetten :mrgreen:
Gefeliciteerd!!! :dance: :dance:
Ik mag over vijf maanden… :inlove:
Linkje naar het meimama’s showforum
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3406148#3406148
Wauw, dat is wel echt een heel mooie jurk. Je bent echt mooi zwanger en die jurk laat alle vormen prachtig uitkomen…
Enne, gefeliciteerd nog.