feestdagen kdv?

hier ook met de feestdagen dicht… begrijpelijk, maar soms wel jammer, aangezien manlief en ik juist met feestdagen werken

Feestdagen gesloten.



Met sinterklaas gaat het KDV om 16.00 uur dicht en op 24 december ook.



Tussen Kerst en Oud/Nieuwjaar is het KDV altijd gesloten.

wij zijn de nationale feestdagen gesloten…

tussen kerst en O&N zijn we gewoon open

5e dec en 24e dec om 17.00u al dicht ipv 18.15u

Ik zou het erg fijn vinden als ze open zijn met feestdagen. Ook wij werken alletwee wisseldiensten (gevangeniswezen)

Ook erg jammer dat er niet zoveel facaliteiten zijn voor avond/nachtopvang

@lonneke1980 wrote:

bij ons is het dicht met feestdagen en met kerst zijn ze gesloten van 24 dec t/m 1 jan. en daar ben ik heel blij mee want ik werk er zelf!




Hier precies hetzelfde verhaal. Ik hoop ook dat die week Kerstsluiting nog héél lang blijft bestaan in onze stichting, want bij ons wil ook altijd iedereen net vrij dan… (logisch ook natuurlijk).

Wij zouden dan ook wel vrij willen zijn maar dat kan gewoon niet. Er zullen altijd beroepen zijn waarbij het gewoonweg niet mogelijk is. Vanzelfsprekend al helemaal niet! Moeten bijvoorbeeld mensen in een bejaardenhuis het maar uitzoeken? Als je brand in je huis hebt hoeft er niemand te komen? Gevangenis personeel hoeft niet te werken? Geen politie op straat?



Maar ok sorry dat is een andere discussie; ik vind het alleen altijd erg jammer dat er gereageerd word van ja maar zij willen ook graag thuis zijn :think:

@M&J wrote:

Wij zouden dan ook wel vrij willen zijn maar dat kan gewoon niet. Er zullen altijd beroepen zijn waarbij het gewoonweg niet mogelijk is. Vanzelfsprekend al helemaal niet! Moeten bijvoorbeeld mensen in een bejaardenhuis het maar uitzoeken? Als je brand in je huis hebt hoeft er niemand te komen? Gevangenis personeel hoeft niet te werken? Geen politie op straat?



Maar ok sorry dat is een andere discussie; ik vind het alleen altijd erg jammer dat er gereageerd word van ja maar zij willen ook graag thuis zijn :think:




ik ben het met je eens hoor! daarom heb ik ook maar gewoon besloten thuisblijfmama te worden. Dan ben ik in elk geval de feestdagen thuis! :smiley:

maar ik werk nu nog in de zorg en wij vonden het ook altijd "vervelend"dat op feestdagen het kdv niet open was. Als ouders die op feestdagen werken heb je dan best een probleem ineens.

@Noasmama wrote:

@lonneke1980 wrote:
bij ons is het dicht met feestdagen en met kerst zijn ze gesloten van 24 dec t/m 1 jan. en daar ben ik heel blij mee want ik werk er zelf!




Hier precies hetzelfde verhaal. Ik hoop ook dat die week Kerstsluiting nog héél lang blijft bestaan in onze stichting, want bij ons wil ook altijd iedereen net vrij dan… (logisch ook natuurlijk).




wij hebben gewoon een aantal dagen dat we gesloten mogen zijn per jaar. en gelukkig is dat bij ons tussen kerst en oud&nieuw. in die dagen wordt er daar ook grote schoonmaak gehouden, wat wij zelf doen. dus het is niet zo dat wij al die dagen vrij zijn. bij ons blijft het gewoon zo. ouders zijn het gewend en indien nodig regelen zij iemand anders als ze toch moeten werken. moet ik ook op de dagen dat ik daar moet poetsen, want mijn vriend moet dan ook gewoon werken.



ik snap goed dat er altijd mensen zijn die toch met zo’n dagen moeten werken. moest ik ook toen ik nog in de kraamzorg werkte.

@M&J wrote:

Wij zouden dan ook wel vrij willen zijn maar dat kan gewoon niet. Er zullen altijd beroepen zijn waarbij het gewoonweg niet mogelijk is. Vanzelfsprekend al helemaal niet! Moeten bijvoorbeeld mensen in een bejaardenhuis het maar uitzoeken? Als je brand in je huis hebt hoeft er niemand te komen? Gevangenis personeel hoeft niet te werken? Geen politie op straat?



Maar ok sorry dat is een andere discussie; ik vind het alleen altijd erg jammer dat er gereageerd word van ja maar zij willen ook graag thuis zijn :think:




sorry, denk dat dit over mijn reactie gaat. en toch ben ik blij dat ik wel vrij heb dan. vind niet dat wij dan perse open moeten zijn…(voor dat handje vol mensen, bij ons dan) wij zouden nog geen groep vol krijgen. (laat staan wat dan de uurprijs zou zijn). eens in de twee jaar pijlen wij of er animo is voor zaterdag opvang. hier geven zich dan een twintig aantal kinderen voor op. krijgen ze dan uitgebreide info over tijden, kosten e.d. dan houden we niet eens meer zes kinderen over. en zes kinderen is toch wel het minimale om een groep open te doen.