Goedeavond allemaal dit is de eerste keer hier voor mij. Ben hier gekomen door een tip van een vriendin van me!!
Maar mijn vraag is zijn er nog meiden hier die in de maand februari gestopt zijn???
Zou leuk zijn om ervaringen uit te delen, lijkt me erg leuk!!!
Veel succes met het klussen!
Veel liefs Anjella
er komen vast heel veel meiden bij die in feb zijn gestopt is daar niet al een topic van toevallig? ik zal eens voor je spieken.
Ik had al gegluurd zeg maar haha
Maar had nog niks gevonden maar dank je wel dat jij ook even wil zoeken voor me!!!
Gefelciteerd trouwens!
Veel liefs Anjella
dank je wel
ander moet je bij de maart stoppers gaan kletsen
hier ben je zo alleen kan namelijk ook niks vinden
en er komen vast wel mensen bij kan me niet voorstellen dat er niemand in feb is gestopt.
ik hou je wel gezeldschap misschien wil je wat over jezelf vertellne?
Vind ik erg lief van je, en ik ga er ook niet van uit dat ik de enigste ben!
Ja tuurlijk wil ik dat!
Ik ben Anjella, woon sinds 4 jr samen met m’n vriend in gelderland, terwijl ik zelf uit brabant kom!!!, ben 27 jr en ja nu gestopt met de pil sinds 18 febr. Nog niet zo erg lang maar je weet maar nooit natuurlijk!!!
M’n vriend had het zoooooo lief verteld, hij kwam het heel stiekum in de keuken vertellen, heel zachtjes doe maar stoppen met de pil, vond ik erg lief van hem!
En nu maar afwachten tot het raak is, ik ga er niet vanuit dat het in 2 mnd raak is, maar je weet het nogmaals maar nooit!
En jij vertel!!!
Veel liefs
Daar hadden wij (Jan-stoppers) het ook al een keer over.
Vonden het vreemd dat er eind februari nog geen topic voor aangemaakt was.
Er zullen vast wel Feb-stoppers zijn, geloof dat er zelfs 1 bij ons meeschrijft. En misschien ook wel bij Maart (dat weet ik niet).
Ik wil je iig heel veel succes wensen met het zwanger worden!
En hopelijk melden er nog meer meiden hier.
Ja vind het ook erg vreemd inderdaad, maar ik denk dat ik wel naar maart ga, want ben toch in principe eind februari gestopt.
Ja dank je wel, we gaan er gewoon voor!!!
Jij ook succes!!!
Veel liefs Anjella
houden wij deze beetje in stand met zijn 2 mss dat er toch nog meiden bij komen.
ik ben bianca en ben 23 jaar 29 april wordt ik 24.
ik woon in omgeving utrecht nieuwegein zoals je ziet.
ik heb nu bijna 3,5 jaar met me vriend en woon 3 jaar samen.
hij is 26 en wordt in sept 27.
Ik ben in aug gestopt met de pil en had in nov een positieve test de 3e x raak dus.
ben 23 juli uitgerekend en zit in de ziekte wet met harde buiken dus mag niet meer werken.
hoop dat je snel zwanger bent en dat het bij jou beter verloopt dan bij mij.
en erg lief van je vriend,
ik ga slapen ben er morgen weer en zit veel op internet omdat ik niks anders mag :-*
Ik wou net hetzelfde zeggen hahha
Wij gaan idd een klein beetje deze in tact houden wie weet reageren er nog meiden hier!
Is jammer dat je thuis zit vanwege de harde buiken, maar hopelijk gaat het wel goed voor de rest! Knap van je dat je bij de 3de x zwanger was, erg leuk allemaal!!!
Ik spreek je vast en zeker morgen, ik ga ff de hond uitlaten!
Slaap lekker
Ik ben eigenlijk een oktober 2006 stopper :lol:
Ik heb toen de pil aan de kant gegooid, omdat we een kindje wilden. In oktober 2007 ben ik bevallen van een zoontje. En nu willen we voor een tweede gaan. Ik was 2 maart ongesteld geworden en daarna zijn we met de eerste ronde begonnen, vandaar dat ik bij de maartstoppers klets.
Jouw eerste vruchtbare periode was in maart, dus wat dat betreft kun je gewoon bij ons komen kletsen. Misschien zie ik je daar wel?
Groetjes Saskia
in 2007 waren er ook niet veel aanmeldingen voor jan, feb en maart, dat we er maar het 1e kwartaalstopperstopic van hebben gemaakt :dance:
Anjella veel succes met zwanger worden!!
ik ben ook een februaristopper. van de prikpil die tot 8 februari heeft gewerkt.
ik ga ook maar naar de maartjes heen:)