Februari/Maart stoppers 2011 Deel 2

Hey lady’s

Suzanne succes dan met het pootje van Ody! Was het kerstontbijt op de psz leuk geweest?

Nicolle balen meid! hopelijk is het goed vol te houden!!

Puck wat leuk dat je gaat trouwen! En dat je mag beginnen is ook goed nieuws! hopelijk een positief resultaat, ik duim zo hard voor jullie!

Hier gaat het best zolang ik mijn emesafene en rennie’s maar heb :thumbup: Nu wordt het spannend want in de komende dagen gaan we iedereen vertellen dat ik zwanger ben…ben benieuwd naar de reacties :mrgreen:

Had alles super goed gepland, zodat vandaag verder alles klaar was en ik alleen maar lekker rustig alles klaar hoefde te maken voor de komende dagen in Maastricht. En daar had ik een lekker lange badsessie bij gepland :inlove: vind Ben vanmorgen WEER een lekkage in de meterkast in de kelder, dit keer spuit het water tegen de stoppenkast :wall: dus voor alle zekerheid de hoofdkraan maar dichtgedraaid om kortsluiting te voorkomen. Ben om 10uur de VVE beheerder gebeld want die regeld altijd de loodgieter, tot op heden nog niks van een loodgieter gehoord!!! Die man was een beetje geïrriteerd dat Ben voor de 3de keer belde, maar hij roept altijd dat we de loodgieter niet zelf moeten bellen maar via hem, omdat zij contacten hebben en de rekening moeten krijgen, bovendien hebben wij geen telefoonnummer van die kerel…

Ben echt een beetje pissig!! Ik bel toch niet voor mijn lol?!@?! Bovendien zei hij toen Ben de tweede keer belde dat de loodgieter had gezegd dat ze iemand moesten oproepen maar dat hij sowiezo vandaag nog kwam, NOU BEL DAN!!! :evil: :evil:

Ben is nu kneedbaar staal?!? ofzo aan het halen om het dan maar even tijdelijk dicht te krijgen zodat we in ieder geval kunnen douche…

Sorry hoor dat ik even tegen jullie aan loop te zeuren… :shifty: :oops: maar moest het even kwijt.

In ieder geval voor jullie allemaal hele fijne kerstdagen :lol: En hopelijk voor de dames snel een mooie en gezonde zwangerschap!!!

Jeetje Kim, is de boel ondertussen weer droog? :shock:

Gaat wel lekker iedere keer bij jullie.

Spannend dat jullie het straks aan iedereen gaan vertellen. Ben jaloers ondanks de rennies! :mrgreen:

Bij ons lijken de kerstdagen in het water te gaan vallen dit jaar. Evi is nog steeds ziek met behoorlijke koorts (ruim 39). Ik ben er echt de hele dag zoet mee, want ze hangt als een klit aan me en eet en drinkt niets als ik niet aandring. Ook de nachten zijn heel onrustig, dus ik heb wallen tot mn knieen. :roll:

We zijn vrijdag nog wel een uurtje naar het kerstfeest op de psz gegaan, maar ze heeft alleen maar als een hoopje ellende bij mij op school gezeten. Maar goed, ze is nu iig wel geweest.

Ody lijkt gelukkig wat beter te gaan lopen, dus waarschijnlijk heeft ze zich gewoon flink verstapt. Ik houd haar nog wel helemaal op rust en de volle dosis pijnstillers. Hopelijk knapt ze in de loop van de week wel op.

Ik heb deze maand echt onwijs last van mn borsten. Ze doen superpijn en vooral mn rechter. Evi hangt nu de hele dag tegen me aan en dat zit ik echt op mn lip te bijten, omdat dat eigenlijk zeer doet als ze met dat koppie er tegenaan zit te duwen. Je gaat je dan natuurlijk toch gelijk weer afvragen zou het deze maand…maar ja, eigenlijk durf ik er ook niet meer op te hopen. Tis iedere keer zo´n teleurstelling.

Gaan jullie nog leuke dingen doen met kerst en oud & nieuw?

hey meiden.

Wij hadden de “verplichte” familie bezoeken. Druk druk druk. Maar met oud en nieuw gaan we gezellig naar vrienden!

het gaat hier beter met me! Heb nieuwe oefeningen en die lijken goed te gaan. Mag de bekkenband ook niet meer om.

Suzanne, balen van je kleine meid zeg. Ik vind het altijd zo’n zielig gezicht…kindje met koorts. Zo’n klein hulpeloos propje worden ze dan.

Ik duim trouwens met je mee hoor!! Maar je laat het ons vast wel weten zodra het raak is?!!! :pray:

kim, hier mag je zeuren hoor! Vind het ook niet niks. Dat moet zsm gemaakt worden! Alles wel weer heel ondertussen??

En wat vind iedereen van je zwangerschap??? Willen jullie weten wat het wordt/is??

IEdereen de beste wensen voor 2012! Hopen dat we 2012 mogen afsluiten en iedereen een positieve test in handen heeft.

Gelijk even een update.

ZIjn gestart met de eerste ICSI poging, aangezien IVF met de huidige resultaten geen optie bleek. Ben sinds 2 weken bezig met de hormonen. Eerste week om de cyclus stil te leggen en sinds een week bezig met stimuleren. Van de hormonen om te stimuleren ben ik wel flink beroerd. Hele zware hoofdpijn, moe, opgejaagd gevoel en nogal emotioneel. Misschien dat de stress die het allemaal geeft hierin ook wel een rol speelt. Vanmorgen eerste echo om te kijken hoe het ervoor stond en zag er goed uit. DOnderdag de tweede echo en dan waarschijnlijk zaterdag of begin komende week de punctie.

Zo jullie zijn weer even bij!

Hebben jullie leuke jaarwisseling gehad?

vermoeiende jaarwisseling.

Dacht het wel vol te houden. Maar helaas. Ik was zondag helemaal kapot!!! :cry: Ik heb de afgelopen tijd, misschien wel jaren, niet zoveel gehuild. Pfffff Maar voelde me wel beter daarna.

spannnneeeennd joh!! Hopelijk ga je je snel beter voelen. Of meteen raak?! haha dat is toch wel de beste optie! Dan maar ziek van de “juiste” hormonen. toch?!

:: :lol: BESTE WENSEN NOG !!! ::

Inmiddels wat gewent aan de hormonen dus begin wat minder last te krijgen. Vanmorgen voor echo geweest maar waren te weinig grote follikels. Slechts 3 dus puregon is verhoogd. Zondag weer een echo en dan hopen dat het er minstens 7 zijn.

Beetje bijgekomen Nicole?

Lekkage verholpen Kim? Hoe reageerde vrienden en familie op jullie blijde nieuws?

Suzanne je hebt het niet gemist hoor maar had het niet verteld haha! We trouwen eind februari:-) druk met de laatste voorbereidingen dus geeft wel wat afleiding nu!

hey puck,

ja hier weer bijgekomen. Ik moet van de arboarts halve dagen werken dus dat gaat prima :thumbup:

Ben wel erg snel emotioneel maar ja…die feestdagen hakte er behoorlijk in.

Mag ik vragen hoeveel je nu gaat spuiten?? Ben gewoon heel nieuwsgierig hoe het allemaal in z’n werk gaat. Zoals ik al zei: ik lever het allemaal wel eens af in de apotheek maar zie natuurlijk nooit hoe het allemaal gaat.

Vind het in ieder geval heel spannend voor je en hoop dat je zondag 7 prachtige follikels hebt!! :pray:

En heb je je jurk ook al in huis hangen?? Spannend!! :inlove: Ik ben alweer 9 maanden getrouwd. Waar blijft de tijd!!

Fijn dat je nu naar halve dagen kon. Je gezondheid is nu het belangrijkste!

Ben van 100 naar 150 gegaan want 3 follikels bij ICSI vinden ze echt te weinig. Hopen dat het naar 7 kan gaan en anders gaan ze misschien deze poging staken. Zondag weer een echo en dan weten we meer.

Heb eerst 7 dagen 100 gespoten en nu vanaf gisteren 150.

Jurk hangt bij mijn ouders, misschien alleen nog opzoek naar iets wat er overheen kan want als het zulk weer als afgelopen dagen is zal ik het wel koud krijgen. Vandaag mijn schoenen binnen gekregen dus ik ben er bijna klaar voor :smiley:

Geniet van jullie weekend en zondag krabbel ik wel weer even!

Iedereen nog gelukkig nieuwjaar!!! :lol:

@Puck: Fijn dat je wat minder last van de spuiten hebt nu.

Ik ga morgen heeeel hard duimen dat deze poging toch door kan gaan en er voldoende follikels zijn. :hug:

En je bruiloft komt ook al erg dichtbij, spannend!! Ik ben alweer bijna 11 jaar getrouwd, waar blijft die tijd? :mrgreen:

@Nicole: Balen dat je het zo zwaar hebt. :hug:

Hopelijk gaat het beter nu je halve dagen kan gaan werken.

Evi is gelukkig weer beter. We zijn zelf ook nog ziek geworden, maar dat gaat nu gelukkig ook weer goed. Chris slikt nog wel antibiotica, omdat hij keelontsteking had.

Met Ody ben ik toch naar de dierenarts geweest. Waarschijnlijk zenuwpijn met uitstraling naar die poot, vanuit zijn rug. Ze heeft nu weer nieuwe medicijnen en tot nu toe gaat het aardig.

Gisteren medicijnen voor de kat opgehaald, die heeft blaasontsteking. Ik weet niet hoor, volgens mij zitten we op een verkeerde aardstraal hier. :roll:

Wij zijn ondertussen de tassen aan het pakken, want vannacht gaan we heerlijk 2 weken op vakantie. 8) Ik heb Sira net weggebracht, Ody wordt morgen door mijn ouders opgehaald. Ben nog een beetje aan het wassen en aan het rommelen, ondertussen stop ik de tassen vol.

Vanavond lekker op tijd naar bed, want we moeten om 6 uur vliegen, dus het wordt nachtwerk. Ben heel benieuwd hoe Evi het allemaal vind.

Over 2 weken meld ik me hier weer en dan hoop ik dat er flink gekletst is, want het is hier maar stil. :frowning:

Suzanne een hele fijne vakantie!!

Wat een heerlijk vooruitzicht zeg! Zou ook wel even wat zon kunnen gebruiken.

Vandaag met echo 7 follikels maar nog wat te klein dus punctie is voor woensdag gepland. Dan zou zaterdag de terugplaatsing zijn als deze bevrucht zouden zijn. Vrijdag de 13e horen we of er goede celdeling is

Zou dit dan toch een geluksdag worden ? :smiley:

Hey dames,

ik heb schrijfend niet echt actief op dit moment :oops: veel moe, misselijk ondanks de pillen en nu ook weer snotverkouden, vandaar. Maar probeer wel zoveel mogelijk mee te lezen!!

Suzanne> fijne vakantie!!

Puck> gelukkig toch 7 stuks…hier gaan de duimen hard dat het woensdag goed is en dat het dan ook meteen raak is voor jullie!!!

En dan hopelijk met z’n drieën trouwen :wink:

Nicole> fijn dat je zwangerschap goed verloopt joh! Die emoties moet je maar voor lief nemen!!

Ik heb vanmorgen nekplooimeting gehad, deze was helemeel goed! 1,5mm nu de bloeduitslagen afwachten. De vrouw die de echo deed was heel aardig, veel uitgelegd en laten zien, ook fofo’s meegekregen :inlove: en onze kruimel deed het prima! Zij kwam nu op 12 weken en 3 dagen dus dan zou ik 21 juli uitgerekend zijn, maar ze laten de datum voorlopig gewoon staan op de 23ste.

Volgende week maandag moet ik weer naar de vk en dan weer een echo :dance: daarna zal het wel even afkikken worden haha.

Nu 12 weken zwanger maar helaas sinds 1,5 week alleen maar misselijker dus ben bang dat mij lichaam nog wel even doorgaat met moeilijk doen :doh: helaas…

kim, veel sterkte!! Dat misselijk zijn lijkt me toch echt niets. :shifty:

Gelukkig was de nekplooimeting goed. Nu de uitslag nog. Spannend! :pray:

puck, vrijdag de 13de is alleen een ongeluksdag als je je daarop instelt. haha Dus voor jullie wordt het een geweldige dag! :-

suzanne, ja het is hier inderdaad stilletjes… maar we zijn ook nog maar met z’n 4tjes ofzo?! haha Veel plezier deze vakantie. Geniet ervan!! :-

Hier gister weer goedgekeurd door de gynaecoloog. Beepje doet het goed. Mooi gemiddeld buikje etc. Lengte weet ik helaas niet, maar dat maakt ook niets uit. Bloeddruk goed en ze verwacht geen suiker ofzo. (Ik groei zo hard)

Even een buikfoto: 25 weken en 3 dagen.

hey meiden.

hier begonnen met babykamer te schilderen. Wel heeeeel rustig aan. Heb zoveel last, maar om mijn hormonen te stillen doe ik beetje bij beetje de kamer. :roll:

Wil het liefste de box al neerzetten beneden. Badje klaarzetten en kleertjes al wassen. Maar wacht er nog mee haha kriebel de kriebel.

Hoe ging het vandaag puck?

hey meiden…

hier besloten om mijn eigen geboortebord te maken! Heb er heel veel zin in maar bewaar het voor in mijn verlof. Eerst de kamer verder schilderen. Pffff moet echt samen met mijn mannetje want anders red ik het niet. Maaaarrrr dan… meubeltjes indelen, aankleden, details en babykleertjes wassen en in de kast hangen. LEUK!!! :dance:

Hoe gaat het hier verder?? :-*

ennnnn daaar ben ik weer!! Wil ons groepje niet met rust laten haha

Hier de creme kleur op de muren.

Morgen met de kleikleur verder. En dan na de bevalling details roze of blauw er in verwerken. Dat kan pas als we meer weten hihi

In februari ook nog naar de ikea om bed te halen voor Tess en nog meer dingen natuurlijk.

Tess moet gaan leren slapen op een “normaal” bed omdat ukkie het ledikant toch ook in gebruik gaat nemen na een maand of 4 in de wieg te hebbe gelegen.

Maar ik vind dat niet erg hoor. Shoppen in de ikea. LEUK! Zweedse balletjes eten haha. En tess gaat dan te logeren zodat manlief en ik saampjes de tijd hebben (ben natuurlijk zo traag als dikke ***** zoals wij dat zeggen haha).

Verder gaan mijn klachten vandaag vrij aardig.

GISter een baaldag gehad en de tranen hebben voor opluchting gezorgd.

Ga nu genieten. En rustig aan dingen doen. Nee bestaat niet. Wel om mezelf denken. Maar ben geen stil zitter. EN vooral nu niet. Lading hormonen erover heen hahaha

Tot snel weer iedereen die nog bij me is :shifty: :-*

en daar ben ik weer…

wel voorlopig laatste keer want ben toch echt alleen nu :cry: :cry:

Vandaag de laatste muur geschilderd.

Krijg ik lekkage !! Grrrrr

2 lijntjes vocht over mijn natte muur. Verdorie!!

Kan ik het weer bijwerken. Maar we zien morgen wel in het daglicht hoe het geworden is.

Lekkage is weer verholpen door manlief :inlove:

A gussie Nicole, je hebt wel heel erg je best gedaan hier in je eentje om de boel nog een beetje levendig te houden. :hug:

Gaat het beter met je nu je halve dagen werkt of is het nog steeds behelpen? Je hebt wel een prachtige buik al hoor. :inlove:

Leuk joh, lekker de babykamer schilderen, inrichten en tutten heeeerlijk! Hoe is de muur opgedroogd, valt de schade mee?

@Kim: Fijn dat de echo er goed uitzag! :dance:

Wel balen dat je zo misselijk bent. Toen ik zwanger was van Evi heb ik tot een week of 16 ook alleen maar boven de wc gehangen, dus ik weet hoe zwaar het is. Sterkte meis! :hug:

@Puck: Hoe is het gegaan? Aangezien we nog niets van je hebben gehoord, ben ik bang dat het slecht nieuws is. :frowning:

We zijn gisterenavond weer terug gekomen na 2 heeeeerlijke weken vakantie! 8) Het weer is op sommige dagen wat tegen gevallen, maar we hebben toch genoten. Er waren veel kindjes, dus Evi heeft het ook super naar haar zin gehad. Iedere dag knutselen en spelen met de andere kinderen op de miniclub en ´s avonds naar de minidisco. Verder lekker naar het strand, zwembad, shoppen, met gehuurde auto rondtouren en ik heb heeeel veel gelezen. Daar heb ik thuis zelden tijd voor, dus dat was errug lekker.

Het reizen met Evi is heel goed gedaan, we hebben zelfs behoorlijk wat complimentjes gehad van andere reizigers dat ze vonden dat ze zo lief was geweest. Alleen de landing op de terugreis viel tegen. Er was ivm de storm maar 1 landingsbaan open en we moesten lang wachten voor we mochten landen, dus lang vrij lang heel laag rondjes gevlogen, waardoor het landen erg onrustig en hobbelig werd door de wind. Evi werd hier erg misselijk van en heeft vreselijk gehuild dat haar buik pijn deed. Zo zielig. :frowning:

Helaas ook weer alle drie ziek geweest in de vakantie, ik kweenie hoor volgens mij hebben wij een abonnement deze winter. :roll:

Vandaag op mn gemakkie alle vakantiezooi opruimen, alle spullen wassen en boodschappen doen, want de koelkast is leeg haha.

Ik ben er ook nog hoor Nicole!! :smiley:

Hebben vorige week terugplaatsing gehad en nu is het wachten tot aanstaande zaterdag en dan de test…

Afgelopen week wel wat testjes gedaan om te kijken of Pregnyl uit mijn urine was. 1 dag helemaal negatief getest en nu al 2 dagen positief met Kruidvat 2 voor 5 euro testen.

Ben alleen nog steeds niet gerust omdat dit pas wachtdag 9 is en 14 dagen na Pregnyl. Apotheek zei wel dat Pregnyl na de 10e dag niet meer zichtbaar zou kunnen zijn. Zou dit dan toch de voltreffer zijn??

Hoe staat het met de lekkage Nicole? Valt de schade mee?

Wat heerlijk Suzanne dat jullie zo hebben genoten van de vakantie!

Succes met de vakantiewasjes opruimen en boodschappen! Gaat meteen weer door hè?

Hey meiden ik ben erg passief hoor de laatste tijd.

Nicole mooie buik. Wat vervelend van je lekkage zeg! Gaat wel hard bij jou zeg… :shock:

Suzanne klinkt lekker hoor die vakantie, nu langzaam weer afkickenon de echte wereld haha.

Puck wat goed! Ik ga zo voor je duimen…snap je onzekerheid hoor maar zekerheid krijgje pas als je kan testen/ongi wordt…

Maar we gaan er positief voor :pray:

Hier gaat alles op z’n gemakje, wel nog last van misselijkheid maar leefbaar. Verder nu maar aan de zwangerschaps kleding en die bevalt me prima!haha

jaaaa daar zijn ze weer haha

suzanne,

balen dat je abonnement op ziek zijn hebt. Misschien toch maar tijd om hem op te zeggen denk??? :mrgreen:

wel genoten dus op vakantie. Gelukkig! Hopelijk met frisse moed weer dit jaar in. :thumbup:

puck,

meid duimen nu! Het zou toch fantastisch zijn… van BIJNA GEEN HOOP, tot IN 1 KEER RAAK!!! :pray: :pray: :pray:

kim,

Lekker he die zwangerschapskleding! Ik droeg ze vrij snel al en het is niet charmant maar wel lekker stretch.

Hier is alles goed gekomen met de lekkage. Ik heb de plekken bijgewerkt en het is gelukkig mooi opgedroogt. pfffff Nu moet manlief nog 1 en ander boren en ophangen en dan begint het echte leuke indeel werk.

Gister de naamstickers besteld. 2 stickers omdat we niet weten wat het wordt.

Spannend en difinitief !! :inlove: