Februari 2012 stoppers zijn we er al?

Jammer k1tt3n… Succes verder, hoop voor jullie dat het allemaal goed zal aflopen.



Ik zit me hier ondertussen een beetje gek te maken met vroege zwangerschapstesten… Ik heb dus volgens mij een megalicht streepje… Maar ja, misschien zie ik dingen die er toch echt niet zijn. Geduld nog maar even…

@bolletje… hihi… kon je de verleiding niets weerstaan :lol:

snap ik wel hoor… zodra het eind april is geweest weet ik zeker dat ik er ook weer een kapitaal aan zw testen tegenaan gooi en wachten tot nodig kan ik al helemaal nooit Haha! nou meid wel spannend… het is nog erg vroeg en er kan nog zoveel mis gaan tot je nod, maar theoretisch zou je al iets kunnen zien hoor!! oek spannen!!! misschien in het gelijk raak!!! :dance: :mrgreen:

ik zou zeggen maak een foto en deel die even met ons… kunnen we meeloeren hihi!

@k1TT3N… wat jammer joh… maar knap dat je wat merrill zekerheid wil. kjndrrrn zijn überhaupt al duur, dus zekerheid over je baan is wel zo fijn! hopelijk zijn we je snel terug!

ff proberen een fotootje te plaatsen…

zo daar ben ik ook weer een keer.

@k1tt3n, wat jammer dat je ons gaat verlaten, hoop dat je snel zekerheid hebt!



@bolletje, wat spannend!!! ik ga je niet zeggen wat ik van je foto denk, ken deze testen niet en wil geen valse hoop geven, maar ik ben heel erg benieuwd! wanneer kun je officieel testen?

en ja, om terug te komen op je vraag, een volgende wordt bij mij sowieso een ks, geen twijfel mogelijk. stelt wel gerust moet ik zeggen. ga maandag wel even verder, moet nu even naar zoonlief toe.

nou bolletje… ben redelijk ervaringsdeskundige op gebied van testen… heb heel wat onduidelijke testen gezien, maar deze is niet onduidelijk!! ik zie echt duidelijk een plusje!! no way dat dit plukje er komt te staan zonder hcg in je urine! ik zeg zwanger!!!

Joehoe…een voorzichtige gefeliciteerd!!! (zo vroeg voor je nodig kan er natuurlijk nog veel misgaan…)

Vandaag weer getest…hoezo gestoord… en duidelijke streep te zien!!! En ik voel het ook zo duidelijk aan m’n lijf, vooral in m’n maag, geen twijfel meer mogelijk. Uiteraard eerst nog maar de cruciale 12 weken door zien te komen.



Morgen meteen met de baas praten, ik ga nl geen röntgenonderzoeken meer uitvoeren voorlopig, en dat is een onderdeel van m’n werk. Hoe heb jij dat gedaan op OK loesje??



Ik hoop dat jullie ook snel zwanger zullen zijn! En ik hoop dat zich nog wat meer mensen melden bij de feb.stoppers!



@uiltje, ik ga goed praten met de gyn, want ik zou ook graag een geplande sectio willen na de toestand bij m’n bevalling in 2006. Gelukkig ken ik de gyn goed, en is er vast en zeker over te praten.

Geen goed nieuws ; test van vanochtend liet niets meer zien. Nu dus wachten op menstruatie. De volgende ronde ga ik echt niet meer vroeg testen. Ben er kapot van.

@bolletje… neeeeeeeeee meisje dat meen je niet… En een paar dagen geleden was de streep zo duidelijk!.. Wat vreselijk voor je… Ik weet helaas hoe je je voelt… heb het spijtig genoeg al twee keer moeten meemaken…

Ja je bent er kapot van… Een prachtig toekomstperspectief knalt ineens uit elkaar… Erg verdrietig… Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt…



Heeeeeeeeele dikke

:hug: :hug: :hug: :hug:

Hier gisteren begonnen met ovutesten… heeel licht tweede streepje, vandaag hetzelfde… zit dus nog niet echt een ei aan te komen. Maar dat verwacht ik ook niet eigenlijk, Duurt altijd langer de eerste ronde na anticonceptie volgens mij…

@loesje… Ja, best heel zuur. Dacht echt dat ik deze keer onwijs veel geluk had, meteen raak. En dan nu dit. Ben er kapot van, krijg steeds weer tranen in m’n ogen. Maar ja, beter nu al fout dan verderop in de zwangerschap. En de volgende keer ga ik dus niet meer zo vroeg testen.



Het liefste zou ik meteen een menstruatie willen zien nu, maar dat komt dus helemaal nog niet op gang. Wat is jouw ervaring daarmee?



Goed dat je ei er aan komt meid! Dan kan het klusseizoen worden geopend!! :wink:



Werk jij ook met rontgenstraling als anesthesieass.? Hoe doe jij dat als je zwanger bent?

Ik had net mijn baas verteld dat ik voorlopig geen rontgen zou doen, maar ja, das nu niet meer nodig. Baas was wel heel meelevend, vond het beter als ik ook morgen nog thuis bleef ( wat eigenlijk tegen m’n principe is)

Welkom Mrs! Leuk dat je mee komt kletsen. Spannend hoor , je eerste! Ik hoop dat je snel zwanger zult zijn!

Hey, waar is je berichtje??

@bolletje… heb je nog een testje gedaan weer… kijken of er nog iets te zien is op de test… Ik moet zeggen, heb twee keer een MA gehad, waarbij ik er bij de ene bij negen weken achter kwam dat het kindje met 6 weken was gestopt met groeien… Toen een curretage, en toen duurde het zes a zeven weken voordat ik weer ongi werd… De andere keer was het bij vijf weken a zes weken een bleoding, maar toen was de test ook eigenlijk nooit heel knalpositief geweest… Ik kan er dus eigenlijk niet zoveel van zeggen meis… Wacht even af tot volgende week en als er dan nog niets is dan moet je echt even contact opnemen met de VK…

Hier wordt er deze maand en volgende maand nog niet geklust… wij gaan er vanaf eind april pas echt weer voor!! Ben een beetje “half” februari stopper, hihi



@mrs… !!! Ik zie aan bolletje dat je iets had geschreven maar zie je reactie eigenlijk niet…

tjonge, @bolletje, heftig hoor! kan me voorstellen dat je flink van slag bent, hoewel ik het gevoel zelf niet ken, heb het nog nooit meegemaakt.



hier een niet zo leuke tijd achter de rug, eerst griep, daarna een tandwortelontsteking, wv antibiotica, dus ook weer flink beroerd,en om dan maar gelijk alles te hebben gehad nu een schimmelinfectie in mijn vagina, door de ab. er is dus van evt ‘klussen’ niet zo veel gekomen. we wilden toch ook een gewone menstruatie afwachten,het deze keer een beetje rustig aan doen, dus heel erg is het niet. als alles goed gaat word ik volgende week ongi, en dan gaan we het wel zien.

@loesje, vandaag niet meer getest, voor mij is het duidelijk dat dit voorbij is. Inmiddels ook een klein beetje bloedverlies gehad, dus hopelijk komt het nu al op gang. Dat heeft me een stuk rustiger gemaakt, hoewel ik nogsteeds af en toe met tranen in m’n ogen zit. En dat terwijl het zo ontzettend vroeg in de zwangerschap is; ik moet er niet aan denken wat je moet doormaken als je al verder bent… Ik had ook eigenlijk niet verwacht dat ik zo heftig zou reageren. Maar ja, het is ook 6,5 jaar geleden dat ik voor het laatst menstrueerde, daarna eerst bevallen en vervolgens altijd de mirena gehad.



@uiltje, dat klinkt ook niet erg fijn zeg, inderdaad alles wat je aan narigheid kunt bedenken aan je lijf, tegelijk gekregen. Ben je nu wel weer wat opgeknapt? Van griep kun je toch best een tijdje last hebben. Ik kan me voorstellen dat er weinig van het zogenaamde klussen gekomen is, is wel even het laatste waar je dan zin in hebt he?!! ( ennuh, het moet ook wel leuk blijven… :wink: )



Vandaag belde m’n collega, met wie ik morgen naar Parijs ga voor het werk, hoe het ging. Ze wist wel van m’n migraine begin deze week, maar niet van de rest van het verhaal. Het luchtte me enorm op dat ik het verteld heb, dan hoef ik er de komende dagen ook niet om heen te draaien. Ze was ook heel meelevend en bezorgd en lief, dus dat gaat helemaal goed komen. Ook al had ik er he-le-maal geen zin meer in om naar Parijs te gaan, begint dat gevoel wel wat af te nemen. Ik hoop alleen dat ik niet al te veel last zal hebben van de menstruatie. Voor de zekerheid koffer volgeladen met paracetamol, ibuprofen, maandverband etc.



Nou zeg, 't is een heel verhaal geworden… Weet niet of ik de komende dagen kan bijschrijven, hangt een beetje van de WiFi in het hotel af.

Anders alvast een heel fijn weekend voor jullie!

ja ik ben nu wel weer opgeknapt, had in december ook al griep, toen duurde het flink lang voordat ik mijn energie weer wat terug had. dit keer is het gelukkig sneller gegaan. de afgelopen 2 dagen had ik weer een beetje het gevoel dat ik de wereld weer aan kon, ondanks 2 hele korte en gebroken nachten. het is lang geleden dat ik me zo goed heb gevoeld. had na mijn zwangerschap nl een vit b12 tekort, die pas 11maanden later is ontdekt. daar was ik ook steeds heel erg moe van. nu dus weer energie voor 10.



@bolletje, hoop voor je dat je menstruatie een beetje doorzet, zodat je duidelijkheid hebt. hoop wel dat je er dan niet al te veel last van hebt. heel veel succes in Parijs!!

heej meiden… ik twijfel een beetje in denk dat ik met afmeld voor dit clubbie…

Ik ben gewoon officieel nog geen febr stopper… Hier wordt het echt pas eind april dat we er weer voor gaan…

Vind dus dat ik eigenlijk pas in het april stoppers clubbie hoor als dat er komt…

Niet dat jullie niet gezellig vind hoor, maar ben hier nog niet zo op mijn plek!

Blijf wel meeloeren als dat mag hoor! Ben benieuwd hoe het jullie verder vergaat!! En wanneer de eersten zwanger zijn!!

:inlove:

Meld mij weer even na lang weekend parijs.



Wat is het stil hier… Jammer dat je weg gaat loesje, wel begrijpelijk hoor.

Maar het wordt wel erg rustig hier. Misschien maar eens kijken of de januaristoppers nog plek hebben.



M’n lijf is weer tot rust gekomen en het is nu weer wachten tot een positieve lh test. Hoop nog steeds op een 2012 kindje!