Favoriete vakantie bestemming ?

De titel zegt het al : Wat is je absolute favoriete vakantie bestemming ?



Voor mij is dat Italie en Noorwegen, Zweden.

En we zoeken nog een mooie vakantiebestemming voor 2010.

Misschien dat we eens willen gaan vliegen, leuk plekje zoeken aan het strand. We weten het nog niet.



Dus ik zou graag willen weten wat jullie ideale en favo vakantie plekje is ?

Viva Espagna. Maar ik ben nog niet overal geweest. Ik wil graag nog eens naar Italie, Ierland en een scandinavisch land.

met kinderen: DENEMARKEN!!!

Zijn daar 2 jaar terug met de oudste 2 geweest (de jongste lifte mee met mama :mrgreen: ) en het was echt heerlijk.



Frankrijk vind ik al snel veels te warm, zeker met kinderen.

Heleboel mensen denken Scandinavie rotweer, maar we hebben 1x een bui gehad en die duurde nog geen half uur. Oké 35 graden hebben we niet gehaald, maar elke dag gewoon heerlijk buiten kunnen leven, meedere dagen in korte broek etc kunnen sjouwen… dus dan vind ik het al snel best.



We gaan altijd kamperen met een tent, dus het criterium is vooral fatsoenlijk buiten kunnen leven en daar hoeft het niet (liever niet zelf) bloedje heet voor te zijn.



En Denemarken vind ik echt kindvriendelijk. Op de campings goed en schoon sanitair, ook een apart stukje voor kinderen (de oudste was toen al zindelijk en dat was echt ideaal, hij kon daar ook gewoon zelf!) en eetgelegenheden, musea etc zijn daar zoveel kindgerichter en je bent gewoon welkom met je kinderen erbij :thumbup:



Afgelopen zomer zijn we trouwens in eigen land gebleven en ook heerlijke vakantie gehad. Voor komend jaar twijfelen we nog … of weer Denemarken of nog een keer eigen land, of misschien een keertje Duitsland… (de kids hoorden dat er een playmobil park was :mrgreen: )

Dat vind ik ook van Denemarken. Als kind zijnde ben ik er ook geweest, het is heerlijk daar.

Voor mij zijn italie, noorwegen, zweden en frankrijk echte toppers. Landen waar we al regelmatig zijn geweest (met en zonder kinderen). Heerlijke kampeerbestemmingen.



voor het komend jaar staat Nieuw-Zeeland op de rol :inlove: maar dat zal waarschijnlijk eenmalig zijn

Ik vind Sardinie echt prachtig :smiley: Ik hoop dat we in 2010 er weer naar toe kunnen.

West Wales

Ikga nooit echt op vakantie ofzo, maar tussen waar ik naar toe ben geweest is het Qua vermaak toch Polen.

Griekenland en Italie!!!

Griekenland (heb man daar leren kennen, dus blijft speciaal), Italie, Zwitserland en Zweden. :inlove:



Aankomend voorjaar (als het goed is) een weekje Zweden, zomervakantie in Italie, Toscane! :dance:

Griekenland en Frankrijk :inlove:

ik kies niet… :angel:



veeel te leuk om elke keer iets anders te ontdekken! Het is te lang geleden (sinds nano;s geboorte eigenlijk) dat ik een nieuw land heb ontdekt, en als ik dit zo lees, ga ik me misschien deze zomer eens op denemarken concentreren; nog nooit richting noord gegaan, dus dat klinkt eigenlijk wel leuk en nieuw!

heb al veel landen gezien, maar tot nu toe vind ik echt Finland het mooist.



We hebben daar 7 jaar geleden een rondreis gedaan, ook door lapland

echt geweldig, nu wil ik er nog wel graag in de winter heen.

Ik ben in veel landen (Europa) geweest voor mijn werk.

En elk land heeft wel iets verrassends, zo vond ik Scandinavie ook erg mooi en afwisselend.

Hoe plat Denemarken wel niet is en Finland en Noorwegen wat een prachtige natuurschappen.

Maar ook Bulgarije of Praag of Engeland.



Vorig jaar zijn we naar Slovenië geweest :inlove:

Maar ook Servië en Kroatië zijn prachtig.



Volgend jaar gaan we naar Oostenrijk, ook echt prachtig :inlove:

Ligt er echt aan wat je zoekt in een land, wij houden van natuur en mijn man gaat graag vissen (liefst vliegvissen) :angel:

Wij willen nog graag weer een keer naar Canada, echt prachtige natuur in de Rockymountains.

Verder staan nog op ons verlanglijstje: Amerika (m.n. New York voor een stedentrip), Scandinavië, Rome, Barcelona (man wel al geweest), Edinburgh (man ook al geweest).

Bij uitstek Griekenland.

Alleen vinden we dat nu te ver vliegen met twee kids. Natuurlijk kan het wel, er zijn genoeg mensen die véél verder vliegen met kids, maar ik heb er geen zin in :wink: .



Dit jaar in Portugal geweest, was ook errug leuk!

italie



mar vind engeland ook mooi

voirg jaar inluxemburg geweest ook leuk



wil nog heel graag een keer naar noorwegen en zweden

canada vond ik fantastisch

en afrika was ook bijzonder maar dat zijn bestemmingen die ik toch minder snel nog een keer doe omdat het ver weg is en ik dan oook nog wel eens een ander land zou willen zien

hm moeilijk



belgische ardennen heeft wel wat

Tsjechie heeft wat

Polen heeft ook wat

Italie heeft wat

Aruba heeft wat



en volgende verre reis word Curacao want daar hebben we vorige keer alleen het vliegveld van gezien :wink:



en iets wat ik echt gewoon nog eens wil doen is op safari in afrika ofzo

ik MOET gewoon eens in m? leven krokodillen in het wild zien :mrgreen:

Wij komen al 10 jaar in Bulgarije(zwartezee kust).

Maar we vinden het nu te touristisch worden,dus zoeken we nu een ander land om te ontdekken. :wink:

Zelf dacht ik aan Hongarije,Roemenie,Tsjechie,of voormalig Jougoslavie.

Maar Portugal lijkt me ook heel leuk!

Met stip op nummer 1 AMERIKA…wij zijn er meerdere malen geweest en het is een geweldig land. Dit jaar geweest met de kleine naar het Noordwesten…helemaal geweldig. Het is een erg kindvriendelijk land, zou het zo weer doen alhoewel de lange vlucht een uitdaging is met een kleine van 2 jaar.

Verder staat Canada op mijn verlanglijstje, Noorwegen, Lapland met de wintersport, gewoon lekker weg… maakt niet zo uit.



Mmmhhhh heb nu al zin in vakantie…