Favoriet

Ondertussen begin ik Sam aardig te leren kennen na bijna 11 maanden :angel:



Dus weet zo’n beetje wat zijn favorieten zijn wb eten en drinken.



Als vers-> Worteltjes/rijst/kip of zelfgemaakte pizza met beetje pesto langs de rand

Als potje-> Spaghetti bolognese van het kruidvat.



Wat tussendoortjes betreft daar is Sam niet zo van. Een enkele keer rozijntjes en soms een nijntje koek.

Fv blijft ie héérlijk vinden evenals appelsap en yoki. Thee vind ie :sick:



Ik ben benieuwd wat er favoriet is bij jullie?

Sindskort rozijntjes. Zo lief zo’n dreumesvingertje peuterend in zo’n doosje :inlove:



Sindskort gooit ze rijstwafels pertinent op de grond als ze ziet dat er ook een soepstengel in het trommeltje zit.

“Hees!” We hebben een echte carnivoor… Gelukkig eet ze ook graag “boboki” Bij het fruit is banaan favoriet.

Ohw ja, fruit! Hihi, krijgt ie heus hoor :wink:

Hier ook vooral banaan en mango.

:lol: :lol: @ Hees

mandarijntjes!!! hij kan er geen genoeg van krijgen! binnen 10 minuten verorbert hij er twee, en is dan verontwaardigd dat hij geen derde krijgt… Er gaan hier dan ook met gemak 20 mandarijntjes per week doorheen, en nee ik eet ze niet, en lucas ook niet :shock: :mrgreen:

Hey mippie…



Hier echt een broodmonster…kan er wel 3 op als het aan hem ligt achterelkaar :mrgreen:

Is niet heel gek op appel.



Groetjes

Wat grappig Loes, dat Veron echt zo’n broodmonster gebleven is. Is toch echt vanaf de 1e boterham toch?

Hier met moeite 1 broodje en ik gok dat als ie nooooit meer brood zou krijgen dat ie gelijk een feestje geeft :wink:

Ja idd meteen van het eerste broodje en dat is nog steeds zo :lol:

Maar hij lust eigenlijk alles moet ik zeggen… Groente en fruit is wel wat in mindere mate geworden dus minder grote hoeveelheden maar wel nog steeds alles.



Groetjes

hier is de groente favoriet!!! alle pasta/rijst dingen vind ze niet zo lekker!



Potjes: vind ze de bruine bonen het lekkerst!