Da afgelopen twee dagen is het gillen en krijsen.
Waaaa
Waaaa
ze wil voortdurend vastgehouden worden.
fase?
nou ik hoor mega veel meiden hier over. Kids varierend in allerlei leeftijden…
Vasthouden… mwah niet echt maar het gillen is hier een terugkerend iets. Iedere paar weken dan heeft ze een paar dagen dat ze lekker hoog en keihard gilt. waarom?? Geen enkel idee. Tanden misschien of spraak??
Wordt het beter als ik zeg dat het een fase is?
niet slaan niet slaan niet slaan :shifty:
Meid, ik voel met je mee, die ‘fase’ hebben we hier net gehad. Mèn wat slopend… :hug:
hier is weer de fase: ik wil 's avonds niet slapen mem, echt niet…
overdag niets aan de hand, maar 's avonds … :roll:
sterkte met Fenna’s fase! :hug:
mooi! dus het ligt niet aan mij maar aan het kind
(Eric vond al dat ik haar teveel verwende en dat de wereld teveel om Fenna draaide )
Fase’s zijn goed. Want ze gaan over.
De niet willen slapen fase 's avonds lijkt ook weer voorbij hier. Dan liever gillen overdag, beter als 's nachts.
die fase is hier ook.
vastgehouden willen worden en dat gillen :roll:
yep…9 maanden sprong was hier 6 weken diepe ellende :wall:
alhoewel hij er nu ook weer wat van kan :roll:
ach…het went
sterkte :-*
Klinkt als de alom bekende sprongen :roll: … hier zit ik met een 17 wk. sprongetje… was toen berucht bij Saba, maar ook Tosca gaat er vol voor. En rond de tijd die jij noemt, Kiddo, bij 10 maanden, zit er ook een flinke mentale sprong in voor die kleintjes. Saba had 'em toen ook. Een paar weken duurde het. Gaat over hoor, serieus nemen, maar wel duidelijk consequent grenzen aan blijven geven. Sterkte!!
ze zit nu rustig een boekje te ‘lezen’ (eventjes :mrgreen:)
ben blij dat het een fase is
ik noem het ook liever geen sprongetjes want anders hebben we hier één grote aaneenschakeling van sprongetjes dus dat woord gebruik ik niet meer